Suositelkaa valmiskeittoa? (olen kuumeessa, en jaksa tehdä itse)
Kommentit (9)
1, vaatiiko mitään lisuketta (sipuli, mausteet) vai riittääkö ihan mikrossa käyttäminen? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
1, vaatiiko mitään lisuketta (sipuli, mausteet) vai riittääkö ihan mikrossa käyttäminen? :)
Ap
En ole laittanut mitään, on yllättävän hyvää ihan sellaisenaan :) just viimeksi flunssassa ostin niitä useamman jääkaappiin jemmaan.
Kokkikartanon keitot! Hieman kalliimpia, mutta makukin on sitten myös parempi :)
Knorrin Tomaattikeitto mascarponejuustolla. Ei yhtään "juustomainen" mutta maistuu hyvältä. Vähän olen terästänyt makealla chilikastikkeella.
Löytyykö läheltäsi kiinalaista ravintolaa? Hae heidän kanakeitto, on "parantanut" monta flunssaa ja muuta heikkohappista oloa.
Knorrin valmiskeittopusseista on hyvää se "chunky italian tomato soup." Tämä on siis niitä pusseja, missä on liemi mukana, ei mitään kuivapusseja. Löytyy kuitenkin samalta hyllyltä säilykkeiden ja kuivattujen ateria-ainesten kanssa. Samaisissa pusseissa oleva thai-kana on ihan hyvää myös.
"Tuoreempien einesten" kanssa samoilta hyllyistä löytyy myös knorrin valmistomaattikeitto, sellaisess pikarissa. Samanlaisessa pikarissa on abban kalakeittoja. Nämä on hyviä. Halvemmassa hintaluokasa ihan saarioisten tai kotikartanon pinaattikeitto on ok.
Saarioisten kanakeitto on tosi hyvää.