Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni poikaystävä ei ole mielestäni tyttöni arvoinen.

Vierailija
30.01.2016 |

17-vuotias tyttäreni opiskelee lukiossa ja suuntaa ammattikorkeakouluun. Suvussamme kaikki ovat opiskelleet hyvin ja hyvässä ammatissa. Tyttäreni poikaystävä taas opiskelee amiksessa kiinteistönhuoltajaksi!?

Mielestäni tytär voisi etsiä jonkun paljon paremman hyvin kolutetun pojan.

En tosiaan haluaisi olla pinnallinen, mutta minua suoraan sanoen pelottaa, että tämän pojan takia tyttärenikin halut opiskeluun katoavat ja jättää jopa kesken opinnot.

Myöskin tämä poika on sen oloinen, että on juuri sellainen jonka painostuksen toimesta tytär on jo 2-5 vuoden päästä raskaana eikä sekään ole mikään hyväjuttu. Pitäisi ensin opiskella ammattiin, saada työ, kunnon asunto ja olla henkisesti valmis mitä alle 26v ei ole. Mielestäni olisi hyvä ikä 30v raskaudelle.

Viestistäni saa minusta ehkä tylyn ja pinnallisen kuvan, mutta tätä ihan oikeasti pelkään. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jollain Jari Sillapää tai Roope Salminen vävynä. Jopa Teuvo Loman saattaa olla jonkun vävy.

Vierailija
62/62 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt kun yli 10 vuotta on ap avautumisesta kulunut, niin missä mennään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan