iherb tilaajia paikalla?
Olen nyt tilaamassa kosmetiikkaa noin 100€ edestä. Kannattaako tilata kerralla yksi paketti vai useampi pieni paketti?
Kommentit (9)
Tulli/alvkuluihin lasketaan tavaran arvo + postimaksut, ei pelkkää tavaran arvoa. Tämäkin hyvä ottaa huomioon.
-ohis
Tilasin ennen, lopetin kun yksi paketti ei koskaan tullut perille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihan suosiolla ottanut toimitusvaihtoehdoksi DHL:n vaikka se vähän enemmän maksaakin. (Siltikin tilaamieni tuotteiden lisäksi koko tilaussumma jää huomattavasti halvemmaksi kuin jos ostaisin tuotteet täältä). Plussana tracking-mahdollisuuden lisäksi todella nopea toimitus. Nopeimmillaan lähetys on ollut perillä kahdessa päivässä.
Iherbissä näyttää nyt vip-asiakkaille 10% alennus tilauksesta ja ilmaiset postikulut yli $40 tilauksista ja tämän 10% bonuksen voi käyttää seuraavassa tilauksessa 60 päivän sisällä
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut kolmen vuoden aikana noin 150 pakettia airmail kuljetuksella ja kaikki paketit tulleet perille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihan suosiolla ottanut toimitusvaihtoehdoksi DHL:n vaikka se vähän enemmän maksaakin. (Siltikin tilaamieni tuotteiden lisäksi koko tilaussumma jää huomattavasti halvemmaksi kuin jos ostaisin tuotteet täältä). Plussana tracking-mahdollisuuden lisäksi todella nopea toimitus. Nopeimmillaan lähetys on ollut perillä kahdessa päivässä.
Jos Dhl tullaa paketin niin ottaa jonkun tullivakuutusmaksun 18.50€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toisinaan tullut halvimmat airmail paketit samaan aikaan kun Dhl express kuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Dhl tullaa paketin niin ottaa jonkun tullivakuutusmaksun 18.50€
Ei ole minulta koskaan ottanut vaan ihan normit alv-kulut kun on mennyt tilaussumma yli alvittoman rajan.
Sinun pitäisi laskea paljonko tulee päälle alv ja tullikustannuksia (tullin sivuilta löytyy ohjeet) ja miettiä peittääkö nämä postikulut, joita tulee enemmän, jos monta pakettia. Tullin sivuilta löytyy alv ja tulliohjeet.