Vierailija

Lahtelaisnainen järkyttyi, kun vieras äiti lapsineen arvosteli hänen painoaan kaupassa.
>Yksi lapsista katsoi minua ja sanoi äidilleen, että 'katso, tuo tyttö on yhtä iso kuin mumma'. Äiti kääntyi katsomaan ja totesi tytölle, että 'ei mumma nyt noin iso ole'.
>Tyttö oli hetken hiljaa, kunnes kysyi taas äidiltään, 'miksi tuo tyttö on noin iso'.
>Äidin vastaus järkytti

huutista

• ylös 57
  • alas 6

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuli vaan mieleen, että mitäköhän tulis itse sanottua lapsille tuollaisessa tilanteessa..

Mitä te sanoisitte?

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Miksi opettaa lapselle syyn olevan ruuassa...kun oikea syy on napostelu, sokeri ja limpparit?
Puuttumatta nyt siihen että vois opettaa olemaan puhumatta asianosaisen kuullen....

• ylös 24
  • alas 50
Vierailija

Uutisessa on maininta että "kamppaillut ylipainonsa kanssa koko ikänsä". Oikeammin sanottu olisi "kamppaillut ylipainonsa ETEEN koko ikänsä"... sinä olet mitä syöt!

• ylös 33
  • alas 85
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että mitäköhän tulis itse sanottua lapsille tuollaisessa tilanteessa..

Mitä te sanoisitte?

Sanoisin varmaan että hys, on rumaa sanoa ihmisistä tuolla tavalla.

Ja kotona kertoisin sitten erilaisia syitä lihomiselle. Ja ehkä pelottelisin että niin ehkä käy kun ei syö vihanneksiaan ja äidin tekemää terveellistä ruokaa eikä liiku, riippuen lapsen iästä ja tavoista.

• ylös 113
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sanoisitte?

Sanoisin että noin käy kun syö liikaa karkkia eikä kasviksia. Olisi ihan opettavaista lapselle.

• ylös 27
  • alas 49
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sanoisitte?

Olisin lopettanut keskustelun jo alkuunsa. Lapselle voi hyvin sanoa ja opettaa mikä on soveliasta käytöstä. Ai niin, mutku ei saa. Nikopetteriä ei saa kieltää. Jos vanhemmat ovat wt, niin sitten koko perhe yhdessä naureskelee erilaisille ihmisille....

• ylös 156
  • alas 2
Vierailija

En arvostele ääneen lihavia, mutta yksi päivä olis tehnyt mieli. Törkeen lihava äiti tuli kassalle samaan aikaan lihavan lapsensa kanssa. Ostokset 2 iso cocista, muumilimu ja sipsipussi. Ehkä 4-vuotias hamusi sipsipussia, johon äiti tiuskasi "se on mun" ja työnsi kakaralle sen muumilimun. 

Kuvottavaa - ei voi muuta sanoa. 

• ylös 105
  • alas 13
Vierailija

Lahti, valkoroskien luvattu maa. Eli en yhtään ihmettele että  haukkuivat. törkeää

• ylös 45
  • alas 16
Vierailija

Sanoisin lapselle että hyvin epäkohteliasta arvostella tai keskustella  toisen ihmisen ulkonäköä/ulkonäöstä. Sen sijaan  ulkonäköön ja ruokailuun liittyvää sanomista harkitsisin hyvin tarkkaan.

• ylös 68
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
haha. No kannattaisi Sarin ehkä syödä vähemmän ja terveellisemmin!

En ymmärrä läskien marttyyri-itkemistä ja jalustalle nostamista. Uutiset jossa mainostetaan että joku on laihtunut 150kg:stä 95kg painoon vuodessa tjms. on omiin korviin sama kun mainostaisi että Pedo-Erkki ei runkkaa enää 5-vuotiaiden kuville vaan 14-vuotiaat on nykyään kiihottavia! Ällöttävää mehustelua ihmisillä joilla ei mene hyvin, ja joiden elämää ei tarvitsekaan kunnioittaa.

Jos esim. rattijuoppo ajaa sun päälle, halvaannut  ja pahimmassa tapauksessa olet letkuruokinnassa ja vihannes koko elämäsi, ei sua tarvi kunnioittaa, itse sitä halusit!?

• ylös 53
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sanoisitte?

"...on yhtä iso kuin mummo" olisin varaankin vastannut jotakin tyyliin ai, onko mummo sinusta iso

kysymykseen miksi olisin varmaan tuossa tilanteessa vastannut että ihmisiä on erikokoisia, tarvittaessa keskustelua olisi jatkettu jossakin muualla kuin kaupassa.

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä läskien marttyyri-itkemistä ja jalustalle nostamista. Uutiset jossa mainostetaan että joku on laihtunut 150kg:stä 95kg painoon vuodessa tjms. on omiin korviin sama kun mainostaisi että Pedo-Erkki ei runkkaa enää 5-vuotiaiden kuville vaan 14-vuotiaat on nykyään kiihottavia! Ällöttävää mehustelua ihmisillä joilla ei mene hyvin, ja joiden elämää ei tarvitsekaan kunnioittaa.

Jos esim. rattijuoppo ajaa sun päälle, halvaannut  ja pahimmassa tapauksessa olet letkuruokinnassa ja vihannes koko elämäsi, ei sua tarvi kunnioittaa, itse sitä halusit!?

Joku läski tehnyt taas vertauksen! :D Jos itse hyppäisit kännikuskin eteen ni sitte ois sama asia! Vai pakkosyötetäänkö ihmisii Suomessa paljon????

• ylös 9
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisten elämää ei tarvitse kunnioittaa? Voi vittu mikä idiootti. Ihan sama mitä sinä ajattelet ylipainoisista, mutta lasten aikana pitäkää turpa kiinni. Miksikö? No siksi ettette tee lisää koulukiusaajia. Ne ylipainoiset lapset kun ei itse ole asiaan mitenkään syyllisiä.

• ylös 68
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta 55 kg painonpudotus vuodessa on loistava saavutus! Se on niin hieno saavutus, että sillä kannattaa jo kehuakin. Ja sinä vertaat sitä pedofiliaan???

No, huomaa selvästi, että sinua ei ylipainossa kiinnosta terveysseikat vähääkään. Olet niitä ihmisiä, joiden fokus on siinä, että saa haukkua läskejä. Jotenkin säälittävää.

• ylös 78
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sanoisitte?

Sanoisin että jotkut ihmiset nyt vaan on isompia ja toiset pienempiä.

• ylös 40
  • alas 3
Vierailija

En usko sekuntiakaan että kuvattu tapahtumasarja on tapahtunut. Esitetyt vuorosanat vaikuttavat keksityiltä ja epäuskottavilta. Tosi lapsellista keksiä tämmöisiä tarinoita.

• ylös 6
  • alas 34

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat