Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastaminen on minulle noloa, puhumattakaan siitä, että osoittaisin halua

Vierailija
29.01.2016 |

Miten ihmeessä pääsisin eroon tämmöisestä? Ikääkin on jo päälle 40. Eipä sängyssä nauti kauheasti, kun pitää itseään ihan nolona. En siis kroppaani, enkä ulkonäköäni, enkä sitä, etten osaa mitään, vaan seksiä ja eritoten sitä, että minä nyt haluaisin mitään.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kaikille muillekin noloa, vai miksi kukaan ei kommentoi mitään?

ap

Vierailija
2/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaaliterapeutille tai burleski/ tankotanssitunnille harjoittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa kuitenkin? Kannattaisi ihan käydä puhumassa terapeutille noista ajatuksista.

Vierailija
4/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutun tuota burleski/tankotanssihommaa, tuskin sinne ekana kannattaa porhaltaa jos on syvempiä ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa. Mutta seksuaali- tai psykoterapeutin kanssa juttelusta voisi oikeasti olla apua.

Vierailija
5/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että terapeutti pystyisi auttamaan. Koska ne ei pidä seksiä nolona = ne ei ymmärrä, että mä pidän. Ne ei hyväksy koko ajatusta, niiden mielestä on vain mun vika ajatella noin. Vaikka en mä sitä ole valinnut. En luota niihin terapeutteihin ja niiden kykyyn ymmärtää mua.

ap

Vierailija
6/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa kuitenkin? Kannattaisi ihan käydä puhumassa terapeutille noista ajatuksista.

No oon, eikö täällä tosiaan ole muita, joilla ois samanlaisia ongelmia? Ahdistaa, kun kaikille muille ei oo yhtään noloa, sitten mua haukutaan, kun mulla on näin. Millä oikeudella mä just joudun tästä kärsimään?

ap

Vierailija
7/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että terapeutti pystyisi auttamaan. Koska ne ei pidä seksiä nolona = ne ei ymmärrä, että mä pidän. Ne ei hyväksy koko ajatusta, niiden mielestä on vain mun vika ajatella noin. Vaikka en mä sitä ole valinnut. En luota niihin terapeutteihin ja niiden kykyyn ymmärtää mua.

ap

Miksi tähän alapeukkua? Ettekö itse ymmärrä, mille tuntuu, kun kaikki mikä on sinulle täysin vastaista, on normaalia ja siihen pitäisi kyetä?

ap

Vierailija
8/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua muka haukkuu? Terapeutin ehdottaminen on ihan asiallista, hehän työkseen selvittelevät juuri tuollaisia ihmismielen solmuja.

Vierailija
9/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää kaikille muillekin noloa, vai miksi kukaan ei kommentoi mitään?

ap

Luulen että usimmille päinvastoin, se ei oikein koskaan ole ollut noloa ja sen takia on vaikea kommetoida miten noludesta voisi päästä eroon.

Suosittelisin minäkin sitä terapeuttia toki voisit aluksi puhua asiasta vaikka gynkologille.

Vierailija
10/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet aivan väärässä! Eivät terapeutit tuomitse tai tyrkytä mitään valmiita malleja miten seksuaalisuus pitäisi kokea. Päinvastoin, koulutetuilla ihmisillä on ymmärrystä siitä, kuinka monenlaisia ongelmia seksiin voi liittyä, eikä se tee kenestäkään huonompaa ihmistä. Rohkeasti vain apua hakemaan! :)

Vierailija
11/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua muka haukkuu? Terapeutin ehdottaminen on ihan asiallista, hehän työkseen selvittelevät juuri tuollaisia ihmismielen solmuja.

Ai kuka haukkuu? Jokainen, joka osaa antaa nautintoa miehelleen, tietysti. Sehän on teille suuri vihan aihe, että kun harrastan seksiä, olen ainoastaan vastaanottavana osapuolena. "Saan kaiken ilmaiseksi", vaikka en saa niin paljon, kuin muut. Alapeukuttajat haukkuvat alapeukuillaan minun ongelmaani myös.

ap

Vierailija
12/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet aivan väärässä! Eivät terapeutit tuomitse tai tyrkytä mitään valmiita malleja miten seksuaalisuus pitäisi kokea. Päinvastoin, koulutetuilla ihmisillä on ymmärrystä siitä, kuinka monenlaisia ongelmia seksiin voi liittyä, eikä se tee kenestäkään huonompaa ihmistä. Rohkeasti vain apua hakemaan! :)

Ei ne osaa auttaa, eihän mulla siinä ole ongelmaa, miten seksuaalisuus pitää kokea, vaan aivan muualla. Itsetunnossa sillä alueella tms.

ap

Vierailija
13/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan seksuaalinen akti aikamoista venkoilua ja älyttömän näköistä äheltämistä, jos sitä siltä kannalta ajattelee. 

Sen ainoa merkitys ja paras puoli on se, että se tuntuu pirun hyvältä itsestä ja toisesta osapuolesta.

Jos vain suinkin naitattaa, niin anna mennä. Ei siinä muusta ole kyse kuin mielihyvän hankkimisesta.

Ps. herkuttelu tai juopottelu ovat nolompia tapa saada mielihyvää: ne keräävät läskiä ja saavat usein aikaan hyvin huonon olon.

Vierailija
14/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta herkuttelu tai juopottelu oo nolompia, ne ei mene niin syvälle henkilöön.

ap

Vierailija
15/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa itse seksiketjukommentteja, miten sellaisia naisia mollataan, jotka sanoo vaikkapa suihinoton olevan "hyi saatana".

ap

Vierailija
16/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka osaa antaa nautintoa miehelleen, tietysti. Sehän on teille suuri vihan aihe, että kun harrastan seksiä, olen ainoastaan vastaanottavana osapuolena. "Saan kaiken ilmaiseksi", vaikka en saa niin paljon, kuin muut.

ap

Kuulostaa kyllä jo niin erikoisilta väitteiltä että... ehkä suosittelisin kuitenkin mieluummin psykologia, psykoterapeuttia tai vastaavaa ennemmin kuin seksuaaliterapeuttia.

Vierailija
17/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ne osaa auttaa, eihän mulla siinä ole ongelmaa, miten seksuaalisuus pitää kokea, vaan aivan muualla. Itsetunnossa sillä alueella tms.

ap

No ehkä sitten muotoilin sanottavani jotenkin väärin(?), mutta juuri nuo koulutetut alan ihmiset ovat setaho, joiden kanssa voit turvallisesti ja hyväksyvässä ilmapiirissä keskustella kaikista seksiin liittyvistä asioista, "itsetunnon ongelmista sillä alueella" kuten itse ilmaisit.

Älä niin ärhäkästi ole tuomitsemassa tätä vaihtoehtoa ja meitä tässä ketjussa kommentoivia, jotka ihan vilpittömästi hyvää tarkoittaen koetamme sinua auttaa.

Vierailija
18/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on syntynyt siinä, että elämäni ekat 40 vuotta ei edes tuntunut hyvältä. Oli vain se kamalan nolo toiminta, enkä voinut ymmärtää sitä haluavia ihmisiä. Sitten alkaakin mun haukkuminen, pitäis kuulemma ymmärtää teitä. Hyi vittu, en ikinä ymmärtänyt, kun ei todellakaan tuntunut hyvältä, vaan ei -miltään ja siltä, että joku tunkeutuu minuun.

ap

Vierailija
19/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieleni on teidän vika, jotka sanoitte, että mun pitää ymmärtää teidän normaaliuttanne. Vihaan teitä senkin saatanan siat!

ap

Vierailija
20/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko normaalisti seksiä ollenkaan? Ehkä olet vain seksiin pakottautunut aseksuaali?