Pitäisi sanoa miehelle, että aion viihteelle
Mutta en uskalla. Sain vanhoilta kavereilta kutsun lähteä juhlimaan ja ajattelin mennä. Mies ei tykkää, että menisin ravintolaan enkä ole ravintoloissa käynytkään. Havahduin, että hyvänenaika onko tämä ihan normaalia! Vatsa kuralla ja kauhea stressi kun en tiedä miten muotoilisin asian ilman että mies saa raivokohtauksen. Hän on jo kysellyt mikä minua vaivaa kun olen niin outona. Kannattaako edes mennä kun on näin paha olo :(
Kommentit (66)
REEEEPS! <-- ap:n miehen ehdottamalle uimahallireissulle. Nyt ap lähtee kännäämään pitkän kaavan mukaan ja kotiutuu vasta aamuyöllä. Olethan sinä ansainnut oman kebab-hetken rankan juhlinnan jälkeen.
Mun ex kielsi mua lähtemästä risteilylle. Laivalle lähdin, miehen jätin ja nauroin päälle :D hyvä niin! Minä määrään itse itsestäni. Sinunkin pitäisi. Nykyään mulla on ihana mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia lähestytään 50 kertaa illan aikana baarissa joten sinänsä ymmärrän kun houkutuksia kuitenkin tulee, mutta toki luottaisin naiseeni. Miehenä baarissa pitää olla aktiivinen osapuoli, eli miehellä on helppo tehdä päätös että en vaan lähde juttelemaan kenellekään niin ei tule houkutuksiakaan.
Siis missä muka? Jossain tavallisessa ravintolassa tai baarissa ei ainakaan, eikä varsinkaan ystäväporukassa istuvaa naista lähesty kukaan.
Eri asia jos on nuori, hoikka ja hyvännäköinen ja menee johonkin yökerhoon paljastavissa vaatteissa keikkumaan tanssilattialle. Silloinkin lukemasi on törkeästi yläkanttiin.
T: realisti
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, ei tarvi kyllä kysyä kuin 20 naiselta niin joku lähtee varmasti. Mutta oppii siihenkin että valikoi paremmin, niin vähemällä pääsee. Varatut on kyllä parhaita, ainut vika että niillä on monesti turha kiire.
Tulen nyt avautumaan vielä tähän ketjuuni. Olen niin väsynyt edelleen sen viikonloppuisen juhlimisen jälkeen, kun mies on edelleen hermona. Tulin silloin yöllä sovitusti kotiin, mutta mies tenttasi minua vielä pitkälle yöhön, koska en kuullut vastata hänen soittoonsa kerran. Tämän jälkeen mies on ollut todella epäluuloinen kaikkea tekemääni kohtaan. Hyvä kun uskallan edes puhelinta ottaa käteen ilman että hän alkaa tivaamaan mitä teen sillä. Lisäksi olin kaupassa ja en taaskaan kuullut hänen soittoaan ja hän oli soittanut 8 kertaa!! Ei meinannut muka uskoa että olin kaupassa.
Noniin, ero tulee. En ole tajunnut että hän on noin sairas.
Laittoi sulle kotiintuloajan... Voi morjens.
Toivottavasti tosiaan eroatte, miehesi ei ole terve.
T: been there...
Herranjumala jätä tollanen mies! Todella sairaan kuuloinen suhde. Toivottavasti on provo.