Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi sanoa miehelle, että aion viihteelle

Vierailija
29.01.2016 |

Mutta en uskalla. Sain vanhoilta kavereilta kutsun lähteä juhlimaan ja ajattelin mennä. Mies ei tykkää, että menisin ravintolaan enkä ole ravintoloissa käynytkään. Havahduin, että hyvänenaika onko tämä ihan normaalia! Vatsa kuralla ja kauhea stressi kun en tiedä miten muotoilisin asian ilman että mies saa raivokohtauksen. Hän on jo kysellyt mikä minua vaivaa kun olen niin outona. Kannattaako edes mennä kun on näin paha olo :(

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan baarit ole seurustelevien paikkoja, muutenkin ällöttäviä paikkoja... En itsekään tykkäisi jos poikaystäväni kävisi baareissa.

Joo, kauheita paikkoja. Pahimmillaan on jopa hauskaa, pystyy keskustelemaan ihmisten kanssa tai saattaa nauttia hyvänmakuisen juoman. En tykkää :(

Vierailija
22/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies, niin sitten voit ravata baareissa niin paljon kuin huvittaa. Saatat saada jopa krapulan ja melaa mekkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämää haluat elää? Tiedän että on paljon suhteita joissa tuon kaltaista kontrollointia on, ja se tuntuu olevan molemmille ok. Minä esimerkiksi olen ihminen jolle se ei ole ok, vasn vastaavassa tilanteessa luultavasti taantuisin teiniksi ja ryyppäsin kolme päivää.

Onneksi olen suhteessa jossa ei tarvitse, ja harvakseltaan käyn ulkona muutenkaan. Mutta jos en saisi käydä niin sitten.... BAILA BAILA :)))

Vierailija
24/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista elämää haluat elää? Tiedän että on paljon suhteita joissa tuon kaltaista kontrollointia on, ja se tuntuu olevan molemmille ok. Minä esimerkiksi olen ihminen jolle se ei ole ok, vasn vastaavassa tilanteessa luultavasti taantuisin teiniksi ja ryyppäsin kolme päivää.

Onneksi olen suhteessa jossa ei tarvitse, ja harvakseltaan käyn ulkona muutenkaan. Mutta jos en saisi käydä niin sitten.... BAILA BAILA :)))

No voi kun olisikin tuollainen asenne, mutta minä vain pohdin miten saisin asian ilmaistua mahdollisimman pehmeästi ja neutraalisti ja miten jaksan sen raivokohtauksen ja kuinka voin rentoutua sitten kun tiedän että yksi on kotona suunnilleen nyrkit pystyssä ja soittelee koko ajan ja laittaa viestiä ja koko ajan pitäisi olla puhelin valmiina, että kuulen tai huomaan vastata.

Vierailija
25/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei ainakaan perheellisenä joka vkl baarissa rampata, mutta on se nyt ihme, jollei kavereitaan saa välillä käydä ulkona tapaamassa. Ainakin jos teillä ei muuta menoa ole siihen jo sovittu.

Vierailija
26/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kun olisikin tuollainen asenne, mutta minä vain pohdin miten saisin asian ilmaistua mahdollisimman pehmeästi ja neutraalisti ja miten jaksan sen raivokohtauksen ja kuinka voin rentoutua sitten kun tiedän että yksi on kotona suunnilleen nyrkit pystyssä ja soittelee koko ajan ja laittaa viestiä ja koko ajan pitäisi olla puhelin valmiina, että kuulen tai huomaan vastata.

Eiköhän lekuri ymmärrä tilanteen ja anna rauhoittavia, kunhan vain pyydät :)

Vierailija
27/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma kumppani aiheuttaa vähäistäkään pelkoa tai jännitystä niin suhde poikki. Ap:n kuvailemat tunteet eivät kuulu parisuhteeseen. Turvallisuus ja luottamus on ihan minimivaatimus, törkeämpää jopa kuin rakkaus (hulluja voi rakastaa, mutta ei niiden kanssa silti kannata aikaa viettää!!).

Vierailija
28/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tärkeämpää kuin rakkaus, tietenkin.

Vierailija
29/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ap olet tänne yksityiskohtaisesti kuvaillut miestäsi ja hänen käyttäytymistään, alkaako mikään kello soida?

Millaiseksi kuvittelet elämän hänen kanssaan myöhemmin? Haluatko, että miehestä tulee lastesi isä?

Jos itse olisin asemassasi, juoksisin nyt ja todella kovaa.

Vierailija
30/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni seurusteli aikoinaan juuri tuollaisen miehen kanssa. Ei uskonut varoituksen sanoja vaan meni sen kanssa jopa naimisiin.

Kului 15 pirullista vuotta ennen kuin poliisin, ambulanssin, turvakodin, käräjäoikeuden, useiden lähestymiskieltojen ja useiden terapeuttivuosien jälkeen lopulta sai itsensä ja lapsensa (jollakin lailla) pelastettua.

Sinulla ap on tilaisuus pelastaa itsesi juuri nyt.

Vierailija
31/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit lopus vittuilu! KYLLÄ VITUTTAA JOS EMÄNTÄ PÄÄTTÄÄ BAARIIN LÄHTEÄ! TIETÄÄ MITEN TEHOKASTA TOIMINTAA SIELLÄ ON..

Vierailija
32/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä ravintolaan/baariin meno tarkoittaa automaattisesti kaatokännejä ja ympäriinsä paneskelua: minkälaisissa paikoissa te oikein olette käyneet??!!?

Kyllä minä menen tänään ystävien kanssa ravintolaan. On mukavaa istua yhdessä juttelemaan ja viettämään iltaa. Nimitän sitä sosiaalisuudeksi. Alkoholia tuskin kuluu koko porukalla yhteensä paria lasia enempää.

Ap: jos mies on nyrkit pystyssä, sinun kannattaa jättää mokoma niin nopeatsi kuin mahdollista. Noudata tässä järkeä, vaikka tunteet sanoisivat mitä.

Vierailija
33/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia lähestytään 50 kertaa illan aikana baarissa joten sinänsä ymmärrän kun houkutuksia kuitenkin tulee, mutta toki luottaisin naiseeni. Miehenä baarissa pitää olla aktiivinen osapuoli, eli miehellä on helppo tehdä päätös että en vaan lähde juttelemaan kenellekään niin ei tule houkutuksiakaan.

Vierailija
34/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä tyttökavereita voi tavata muualla kuin baarissa? Ymmärrän ap:n miestä, koska oma eksä innostui jossain vaiheessa ravaamaan baareissa ym. juottoloissa kavereidensa kanssa...jätti minut jopa pienen imetysikäisen vauvan kanssa kotiin. Kävi sitten ilmi, että vieraitten miesten kanssa se siellä vikitteli. Jatkossa lienee sanomattakin selvää, että jos vielä yhteen naisen kanssa menen niin "tyttöjen illat" loppuu kyllä hyvissä ajoin ennen baarien aukeamista.

Vierailija
35/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen. Tosiaan, ex.

Vierailija
36/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia lähestytään 50 kertaa illan aikana baarissa joten sinänsä ymmärrän kun houkutuksia kuitenkin tulee, mutta toki luottaisin naiseeni. Miehenä baarissa pitää olla aktiivinen osapuoli, eli miehellä on helppo tehdä päätös että en vaan lähde juttelemaan kenellekään niin ei tule houkutuksiakaan.

Siis missä muka? Jossain tavallisessa ravintolassa tai baarissa ei ainakaan, eikä varsinkaan ystäväporukassa istuvaa naista lähesty kukaan.

Eri asia jos on nuori, hoikka ja hyvännäköinen ja menee johonkin yökerhoon paljastavissa vaatteissa keikkumaan tanssilattialle. Silloinkin lukemasi on törkeästi yläkanttiin.

T: realisti

Vierailija
37/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja kyllä täytyy nyt myöntää, että sain paljon ajateltavaa jutuistanne. Varsinkin tuo, että jos suhteessa tuntee vähänkään pelkoa niin pitäisi lähteä. Kyllä minua pelottaa, mitä muutakaan tämä paha olo olisi.

En ole muuten vieläkään uskaltanut sanoa.

Vierailija
38/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta joko on tai ei ole.

Vierailija
39/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku tulee kertomaan mukavuuksia viereen, niin on automaattisesti vietävissä? :D ok

Vierailija
40/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä tyttökavereita voi tavata muualla kuin baarissa? Ymmärrän ap:n miestä, koska oma eksä innostui jossain vaiheessa ravaamaan baareissa ym. juottoloissa kavereidensa kanssa...jätti minut jopa pienen imetysikäisen vauvan kanssa kotiin. Kävi sitten ilmi, että vieraitten miesten kanssa se siellä vikitteli. Jatkossa lienee sanomattakin selvää, että jos vielä yhteen naisen kanssa menen niin "tyttöjen illat" loppuu kyllä hyvissä ajoin ennen baarien aukeamista.

Joopajoo. Se että naikkosesi käyttäytyi väärin tarkoittaa, että myös muut naiset käyttäytyvät samoin?