Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi sanoa miehelle, että aion viihteelle

Vierailija
29.01.2016 |

Mutta en uskalla. Sain vanhoilta kavereilta kutsun lähteä juhlimaan ja ajattelin mennä. Mies ei tykkää, että menisin ravintolaan enkä ole ravintoloissa käynytkään. Havahduin, että hyvänenaika onko tämä ihan normaalia! Vatsa kuralla ja kauhea stressi kun en tiedä miten muotoilisin asian ilman että mies saa raivokohtauksen. Hän on jo kysellyt mikä minua vaivaa kun olen niin outona. Kannattaako edes mennä kun on näin paha olo :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on kotona. Voithan ehdottaa, että jos saisit jonkun saattajan mukaan. Ainakin pukeudut ei-provosoivasti.

Vierailija
2/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattais hälytyskellojen kilkattaa päässä, kun tuosta stressaat.

Miksi miehesi tuosta raivostuu?

Oletko aiemmin käynyt viihteellä mielelläsi? Oletko kuinka paljon muuten muuttanut käytöstäsi, käyttäytymistäsi jne. ryhdyttyäsi olemaan miehen kanssa? Paljonko hän saa raivokohtauksia, mistä asioista?

Juttele tästä jonkun pitkäaikaisen ystävän kanssa, hän osaa arvioida muutoksesi ja sen, kuulostaako suhteenne ihan normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa tosi oudolta. Mikset voisi mennä? Millainen suhde teillä oikein on? Huh...

Vierailija
4/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sanot, että nyt haluat bilettämään.

Kerro asia miehellesi vaikka siten, että "nyt tekee mieli ottaa kavereiden kanssa kännit". Tästä hän voisi ymmärtää, että et etsi esim. vieraiden miesten huomiota, vaan haluat rentoutua ystäviesi kanssa.

Vierailija
5/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit mennä "viihteelle" ? Etsitkö sivusuhdetta ? Outoa tuollainen seurustelu. Mieti minkälainen nainen olet.

Vierailija
6/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kyllä aika tossun alla ja mies kontrolloiva, mutta olen aika mukautuva. Ennen kävin ravintoloissa, mutta miehen mielestä ravintolat eivät ole seurustelevan paikka joten se on sitten hiljakseen jäänyt ja ajautunut siihen että en käy lainkaan. Viime kerta joku vuosi sitten sai miehen niin raivoksi,että en ole uskaltanut enää koska mies on syyttänyt minua petturiksi. Suljin silloin puhelimen monen varoituksen jälkeen, koska hän soitteli jatkuvasti perääni ja huusi minulle että olen pettämässä kun en koko ajan vastaa. Okei, kuulostaa hullulta omastakin mielestä nyt kun tätä kirjoitan..

Ap

Vierailija
7/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde viihteelle, äläkä enää palaa miehen luokse takaisin, siinä mun vinkki.

Vierailija
8/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit mennä "viihteelle" ? Etsitkö sivusuhdetta ? Outoa tuollainen seurustelu. Mieti minkälainen nainen olet.

No en todellakaan etsi sivusuhdetta! :( en vain ole tavannut kavereitani pitkään aikaan ja ilahdutti saada kutsu. Vilpottömästi menisin vain heitä tapaamaan ja kuulemaan mitä kaikille kuuluu ja pitämään hauskaa vanhassa porukassa.

Ap

Vierailija
9/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavastat auto-onnettomuuden ja tulet huomenna iltapäivästä kotiin, sanoen, että kotiuduit sairaalasta. Näytät rikkinäisen puhelimen ja auton, niin eiköhän se usko ihan hyvin :)

Toinen vaihtoehto on toki, että mietit hieman koko parisuhdetta ja sen tilaa, ja että onko kuinka tervettä se, että mies määrää menoistasi. Hurjimmat voisivat jopa koittaa keskustella asiasta puolison kanssa :O

En ota kantaa kumpi noista on parempi.

Vierailija
10/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Vierailija
11/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti tästä tule mitään. Kamala lukko kun en saa sanotuksi! Pitäisi olla varmaan joku rauhoittava lääkitys, että jaksaisi ottaa sen pauhaamisen vastaan hiljaa hymyillen ja vastailla typeriin kysymyksiin ja käydä läpi viime kerran "pettäminen" sadatta kertaa.

Vierailija
12/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että hälytyskellot alkoivat soimaan. Mitä teet kun hälytys soi? Pelastaudut.

Vierailija
13/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan baarit ole seurustelevien paikkoja, muutenkin ällöttäviä paikkoja... En itsekään tykkäisi jos poikaystäväni kävisi baareissa.

Vierailija
14/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavastat auto-onnettomuuden ja tulet huomenna iltapäivästä kotiin, sanoen, että kotiuduit sairaalasta. Näytät rikkinäisen puhelimen ja auton, niin eiköhän se usko ihan hyvin :)

Toinen vaihtoehto on toki, että mietit hieman koko parisuhdetta ja sen tilaa, ja että onko kuinka tervettä se, että mies määrää menoistasi. Hurjimmat voisivat jopa koittaa keskustella asiasta puolison kanssa :O

Olen minä ollut noin hurja ja puhunut, mutta miehen kanta on jyrkkä. Seurustelevat eivät käy ravintoloissa keikistelemässä ja hän ei ala mitään pubiruusua katselemaan ja että kaverini ovat vähintäänkin arveluttavia kun käyvät ravintoloissa eivätkä asetu ja minä imen sitten kuulema vaikutteita heistä. Eh..

Vierailija
15/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat olla tuollaisessa suhtessa? Ei ymmärrä.

Vierailija
16/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan baarit ole seurustelevien paikkoja, muutenkin ällöttäviä paikkoja... En itsekään tykkäisi jos poikaystäväni kävisi baareissa.

Eli jos miehesi haluaa mennä tapaamaan ystäviään baariin/ravintolan, et tykkää? Mihin miehesi saa mennä, valitsetko myös kenen kanssa?

Vierailija
17/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan kalenterivarauksen miehelle menemään. Pe klo 17-00 työkavereiden kanssa bilettämässä. Sitten se on varattu mulle eikä tarvitse keskustella mitään. Muistuttaa ehkä viikolla.

Yöelämässä on paljon seurustelevia ja naimisissa olevia ihmisiä. Jotkut pettää, suurin osa ei. Suurin osa on siellä ihan samasta syystä kuin ennen parisuhdetta, kavereiden kanssa, tanssimassa, ryyppäämässä.

Sun miehellä on ongelma. Pitääkö sun kärsiä siitä?

Vierailija
18/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että seurustelet jo, sitten kai saisit mieheni niin voisitte yhdessä katsoa ravintolaihmisiä halveksuen :/

En minäkään mikään hirveä juhlija ole ja minustakin on ihan fine että baarinpenkit eivät kulu vuokseni, mutta tuntuu aika kammottavalta että saan tällaisen pahoinvointikohtauksen kun nyt kerran haluttaisi mennä.

Ap

Vierailija
19/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ollut noin hurja ja puhunut, mutta miehen kanta on jyrkkä. Seurustelevat eivät käy ravintoloissa keikistelemässä ja hän ei ala mitään pubiruusua katselemaan ja että kaverini ovat vähintäänkin arveluttavia kun käyvät ravintoloissa eivätkä asetu ja minä imen sitten kuulema vaikutteita heistä. Eh..

Onhan tuossa muutamia vaihtoehtoja

1. Mies on niin palikka, että uskoo itsekin tuohon

2. Mies on niin mustasukkainen ja omistava, ettei halua sinun olevan viettämässä aikaa muiden kanssa

Kakkonen on varmaan todennäköisempi

Vierailija
20/66 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei tulisi mieleenkään kysellä lupia keneltäkään mihinkään. Meidän suhteessa se on lähinnä ilmoitusasia, ja jos toisella on jotain sitä vastaan niin sitten keskustellaan ja koitetaan sumplia asiaa yhdessä.