Vierailija

Olen yksinäinen nuori nainen (22v) eikä minulla tällä hetkellä ole kavereita. En ole koskaan käynyt baarissa joten en tiedä millaista sellaisissa paikoissa on. Tänään olisi yksi tyttöjen tapaaminen jossa tutustutaan uusiin ystäviin. Sieltä ilmeisesti mennään jossain vaiheessa johonkin baariin. Mua jännittää jo muutenkin uusien ihmisten tapaaminen joten onko teillä mitään ehdotuksia miten mun pitäis valmistautua? :D

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen nuori nainen (22v) eikä minulla tällä hetkellä ole kavereita. En ole koskaan käynyt baarissa joten en tiedä millaista sellaisissa paikoissa on. Tänään olisi yksi tyttöjen tapaaminen jossa tutustutaan uusiin ystäviin. Sieltä ilmeisesti mennään jossain vaiheessa johonkin baariin. Mua jännittää jo muutenkin uusien ihmisten tapaaminen joten onko teillä mitään ehdotuksia miten mun pitäis valmistautua? :D

Vedän muutaman vinkku lasin, se rentouttaa.

Vierailija

No höh.. valitset vain siistit vaatteet itsellesi, laitat hiukset kivasti ja otat kotona rohkaisevan siiderin ja ei muuta kuin menoksi. Kivaa siitä tulee! Ei sitä kannata jännittää, ihmiset ovat rentoutumassa ja pitämässä hauskaa, joten varmasti tulet juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat