Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin työtarjous. Mitä kirjoitan hakemukseen jotta ei varmana valittaisi?

Vierailija
29.01.2016 |

Työkkäri siis lähetti työtarjouksen, johon kuulemma voisin olla soveltuva. No en ole, kun on täyttä asiakaspalvelutyötä ja saan tuollasissa töissä takuuvarmana paniikkikohtauksen (olen saanut ennenkin kun olen ollut vastaavanlaisessa töissä) jonka vuoksi jouduin lopulta työt lopettamaan.

Tuossa pitäisi suoraan työnantajalle kirjoittaa työhakemus, enkä tiedä mitä kirjoittaisin, kuitenkin sen verran huonosti, ettei varmana kutsuis edes haastatteluun asti. Toisaalta, en kehtaisi vaan kirjoittaa "Moi. Löysin tän työpaikan. Oon ihan reipas ja työtä pelkäämätön. T: Saara" :D

Karenssia pukkaa jos ei laita mitään.

Tästä olin vielä erikseen puhelimessa työkkärin virkailijalle maininnut, että ei tuollaista työtä historiani perusteella, kiitooos.. Sitten tulee ku rakettina juuri sellainen työtarjous, ylläripylläri... Ja vielä oikein "Uskomme sinun soveltuvan tähän työhön..." diipadaapa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niinkuin netin deittipalstojen sinkut, jotka eivät koskaan pääse treffeille:

kirjoita aihekenttään: työhakemus

sitten viestiksi "moi" tai "moikka"

ja sitten hassu sähköpostiosoite allekirjoitukseksi

Vierailija
82/84 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rastitin vaan kohdan "keskikoulu", en muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/84 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa minut esittämään sinua haastattelussa. Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja en pärjää haastatteluissa, koska en saa puhuttua mitään. En ole työllistynyt koskaan haastattelun kautta. Voin vakuuttaa, ettet saa sitä työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän