Työkkärin työtarjous. Mitä kirjoitan hakemukseen jotta ei varmana valittaisi?
Työkkäri siis lähetti työtarjouksen, johon kuulemma voisin olla soveltuva. No en ole, kun on täyttä asiakaspalvelutyötä ja saan tuollasissa töissä takuuvarmana paniikkikohtauksen (olen saanut ennenkin kun olen ollut vastaavanlaisessa töissä) jonka vuoksi jouduin lopulta työt lopettamaan.
Tuossa pitäisi suoraan työnantajalle kirjoittaa työhakemus, enkä tiedä mitä kirjoittaisin, kuitenkin sen verran huonosti, ettei varmana kutsuis edes haastatteluun asti. Toisaalta, en kehtaisi vaan kirjoittaa "Moi. Löysin tän työpaikan. Oon ihan reipas ja työtä pelkäämätön. T: Saara" :D
Karenssia pukkaa jos ei laita mitään.
Tästä olin vielä erikseen puhelimessa työkkärin virkailijalle maininnut, että ei tuollaista työtä historiani perusteella, kiitooos.. Sitten tulee ku rakettina juuri sellainen työtarjous, ylläripylläri... Ja vielä oikein "Uskomme sinun soveltuvan tähän työhön..." diipadaapa.
Kommentit (84)
Mä rastitin vaan kohdan "keskikoulu", en muuta.
Palkkaa minut esittämään sinua haastattelussa. Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja en pärjää haastatteluissa, koska en saa puhuttua mitään. En ole työllistynyt koskaan haastattelun kautta. Voin vakuuttaa, ettet saa sitä työpaikkaa.
tee niinkuin netin deittipalstojen sinkut, jotka eivät koskaan pääse treffeille:
kirjoita aihekenttään: työhakemus
sitten viestiksi "moi" tai "moikka"
ja sitten hassu sähköpostiosoite allekirjoitukseksi