Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek - värähtääkö gay-tutka?

Vierailija
28.01.2016 |

Minulla ei ole Cheekiä vastaan mitään. Ilmiö, joka selvästi myy hyvin. Onnea siis hänelle. Mutta mistä johtuu, että gay-tutkani värähtää tämän miehen kohdalla joka kerta? Kunhan siis spekuloin, ja olen varmaan väärässä. Mutta silti yllätyin, miten vaikutelmani miehestä on yllättävänkin voimakkaasti gay-tyylinen. Kummallista.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin niin fashion et juntit huuteli vitun homoks"

Vierailija
42/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun Cheekin bileistä on ryhmäkuvia lehdissä, niissä ei näy yhtään naista. Kauhea äijälauma vaan.

Sillä kaveriporukalla nyt sattuu olemaan perinteenä pitää pari kertaa vuodessa isommat kemut. Ei niihin tyttöystäviä kutsuta.  

Hei, vaikka ootkin sen fani kuuhun ja takasin, niin et sinä sen bileistä ja muusta elämästä tiedä :D Tiedän, että usein teillä faneille hämärtyy käsitys idolistanne ja kuvittelette tuntevanne hänet kuin vanhan ystävän.

Sinä ilmeisesti tunnet paremmin? Tuokin tietö on ihan lehdestä luettua, itsekkin muistan kuvan nähneeni ja jutun lukeneeni.

Olen myös nähnyt muita bilekuvia joissa esim. Sabina Särkkää ja Sara Sieppiä.

Minä tunnen ja voin sanoa se äijä on homo, homppeli, himppeli, hintsu, hintikka, hinttapuli, gay, fag, faggot, queer, savenvalaja, parrun päräyttäjä, kullin ratsastaja, nahkasauvan soittaja, kulli huuli, smegman imuttaja, ruskea ratsastaja, ruskea ritari, ruskea sankari, likakaivon rassaaja, rööriroope, suklaakaupan pitäjä, suklaa herkuttelija you name it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei värähdä homotutka, kusipäätutka sen sijaan huutaa punaisella. Muovitollo koko hyyppä.

Lahtelainen tuttuni on käynyt Keekin kanssa treffeillä joskus teininä, silloin olivat ainakin pussailleet kuulemma.

Vierailija
44/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo tuttu oli luonnollisesti tyttö. -45

Vierailija
45/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homotutkaa ei ole olemassa.

Se, mitä kutsutte "homotutkaksi" on todellisuudessa ennakkoluuloja.

Nimenomaan.

t. bi

Vierailija
46/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin niin fashion et juntit huuteli vitun homoks"

Laulaaks se noin? Oon aina kuullu "oon niin väsynyt, juntit huutelee vitun homoks" :(

Vierailija
47/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Se on vaan niin lyhyt n. 170-172 cm

N175

Vierailija
48/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Cheek ei ole homo, Antti Holma on heteroalfasonni.

Vierailija
49/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Se on vaan niin lyhyt n. 170-172 cm

N175

Ite oot amatsoni

Vierailija
50/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole homo.

Miten te jaksatte. Tästäkin on jauhettu jo vuosia. Ilmeisesti suomimamma on niin tottunut niihin suomiverkkareihin ja lippalakkeihin, että hyvin pukeutuva ja itsestään huoltapitävä mies tuntuu heti homolta. Näin kärjistetysti.

Muutenkin alkaa vituttaa jatkuva Cheekin dissaus julkisuudessa. Todella törkeää tekstiä saa lukea eri sivuilta. Kukaan ei pakota katsomaan ja kuuntelemaan. Kaikkien ei tarvi tykätä kaikista, mutta aikusten ihmisten pitäisi vähän miettiä mitä kaikkea nettiin kirjoittelee. Suomessa ei saisi näköjään menestyä ja olla liikaa esillä. Ei voi muuta kun ihmetellä...

No eihän tässä mitään dissata eikä edes teksti ole törkeää. Tässä on vaan arvuuteltu Cheekin seksuaalista suuntausta. Vai onko sinusta se, että arvelee jonkun olevan himo jotenkin pilkkaamista?

Vierailija
51/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheek ei välttämättä ole homo, mutta bi ainakin. Tiedän 100% varmuudella, että on ollut miehen kans. Näistä ei vaan huudella kummemmin kun on varaa tehdä Seiskan yms. kanssa sopimuksia (;

Urpo.

Miksi olen urpo, jos satun tietämään faktaa? Tietysti olisin voinut pitää tietoni omanani, mutta toisaalta kukaan ei ole kieltänyt kertomastakaan eikä kukaan voi minua anonyymina tunnistaa. Toki se uskoo ken haluaa :)

Vierailija
52/60 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värähtää homoilla tai ei, mut jos Cheek ei ole homo, niin sit ei kukaan. Mun "tutka" ei ole ollut koskaan väärässä. Olen ollut oikeassa jopa niistä, jotka ei ole itse tienneet homouttaan/lesbouttaan. Sillanpäästäkin tiesin jo 90-luvulla. Yks kaverinainen, sinnitteli 15 vuotta mukaheterona sinkkuna ennen kuin myönsi olevansa lesbo, aina tiesin. Tiedän aina, kaikista.

Vierailija
53/60 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee kuitenkin ihan naisen kanssa. Susanna Ranta-ahon kanssa ollut jo vuosia vissiin. Sen täydelliset venälaisnaiset alisan sisko.

Vierailija
54/60 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaam pohdittiin miehen kanssa kun katsottiin sitä dokumenttia. Jotenkin aiemmin ei osunut silmään (esim Vain Elämää- ohjelmassa), mutta sitä katsoessa alkoi kyllä mietityttämään...

Vierailija
55/60 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei oo homo, mutta varma tieto että on biseksuaali ja ilmeisesti ei halua tuoda asiaa julkisuuteen yllättäen :D Seurusteli ainakin susannan kanssa vuosia

Vierailija
56/60 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosparin toinen puoli. Selvä juttu.

Vierailija
57/60 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosparin toinen puoli. Selvä juttu.

Vierailija
58/60 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä värähtää. Aivan kuin hän ja olemuksellaan haluaa miellyttää enemmän miestä.

Kuulepas nyt, miehet eivät halua olemuksellaan miellyttää ihmisiä - toisin kuiin naiset esim. meikkaamalla tai ottamalla poseerausasennon aina ja jokapaikassa esimerkiksi liikennevaloissa

Vierailija
59/60 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek lauleskelee uhkeapovisista blondeista, mutta totuus taitaa olla toinen. Luulisi että tähän mennessä olisi noita vaimoehdokkaita ollut jo julkisuudessa jos kaverilla olisi naisrintamalla niin kova vauhti kuin biiseissään kuvailee. Tai voihan se olla totta, mutta ne vaimokkeet on vaan samaa sukupuolta eivätkä kaipaa julkisuutta kun Cheek vielä yöpyy kaapissa.

Vierailija
60/60 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma erään kiertueensa aikana ainakin miehen kanssa seurustelu. Tämän tiedon kertoi silloinen työkaverinsa.