Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saturday Night Liven mainos on tosi ärsyttävä.

Vierailija
28.01.2016 |

Mielestäni Hirviniemi sarvet päässä ei ole lainkaan huvittava, saati kieltään lipova Tola. En meinaa katsoa missään nimessä. Samat vanhat pierut enimmäkseen taas ruudussa. Ihan kelpo näyttelijöitä, mutta liika on liikaa.

Toinen ärsyttävä on MTV3:n Aamuteeveen mainos. Enbuske on ylsi ärsyttävimmistä televisiopersoonista ikinä. Äärioikeistolainen liebertaristi, joka vielä korostaa mainoksessa, että ohjelma EI ole sitten verovaroin tuotettu. Katson mieluummin YLEn aamutelkkaria ilman ärsyttäviä mainoksia ja maksan veroja kuin suostun raivostuttavien mainosten manipuloitavaksi.

Ei mulla muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään aio katsoa ohjelmaa. Eikö tästä maasta oikeasti löydy muita näyttelijöitä kuin Hirviniemi?? Jäi Roban kakkoskausikin katsomatta kun sen naama kyllästyttää..

Vierailija
2/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin Robaa, mutta se onkin ainut ohjelma, jossa olen nähnyt Hirviniemen näyttelemistä. Aluksi epäilytti, mutta ihan hyvin mies sinänsä näyttelee. En ole katsonut mitään viihdeohjelmia, joissa hän esiintyy. Siitäkin huolimatta olen kyllästynyt mieheen perin juurin. Suomessa on varmasti paljon hyviä näyttelijöitä työttöminä. Voisivat vaihtaa jo nämä kuluneet naamat muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agreed.

En olis aikonut katsoa tätä muutenkaan koska tässä taitaa olla ne samat Putous-näyttelijät joiden naamat on mulle jo aika kuluneet, mutta tää mainos kyllä kruunas sen päätöksen, aivat sairaan rasittava puhetyyli sillä miekkosella.

Näyttäispä joku kanava jenkkien SNL:ää  :( Kattoisin.

Vierailija
4/4 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maikkarilla vastaa näistä "viihdeohjelmista"? Pakko olla joku hirviniemen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi