Vierailija

Mulla siis tilanne on juuri edellä mainittu. Kolme päivää oon vetänyt keittojuureksia ja makaronia. Muhinu töiden jälkeen vaan kotona kuukauden, NYT haluun kaikkea kivaa!! :D
Ehdotuksia? Meikit on ihan lopussa, ja uuden mekon haluaisin. Ehkä viiniä, saunaan joku ihana suihkusaippua, illaksi kenties vaikka teatteriin/ stand up- keikalle? Vai kalsarikänni? Auttakaa mua törsäämään. Haluan :D Yks päivä vaan.

• ylös 14
  • alas 5

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mä varmaan menisin shoppaamaan ne meikit ja mekon jos löytyisi, sitten kävisin syömässä jotain (ehkä vaan kahvilassa jos ei olis iso nälkä). Ostaisin kotiin jonkun kivan viinin ja jotain herkkua ja katsoisin joko telkkaa/DVDtä.

Hauskaa iltaa,mitäikinä sitten päädytkin tekemään :)

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menisin syömään intialaiseen ravintolaan.  Söisin pitkään ja hartaasti.
Nam, ei hullumpi idea ollenkaan hei! Tai ehkä nepalilaiseen. En edes muista millon oon käyny ulkona syömässä, miten en tätä ajatellu. Tänks! :)
Ap

Vierailija

Menisin ravintolaan ja tilaisin pihvin. Sitten ostaisin ne meikit ja viinipullon ja jos ois sisustusinnostusta, jotain pientä kivaa kotiin. Ehkä ostaisin jonkun kivan lehden ja hyviä herkkuja (mut myös kunnon ruokaa jääkaappiin :D). Jos ois aikaa saattaisin varata sille vapaalle päivälle kosmetologin tai kampaajan ajan. Ja jonkun uuden vaatteen tai kengät, sellaista mille ois oikee tarve. Kalsarikännikin on hyvä, mut joku keikka tai stand up vois olla virkistävää! mukavaa törsäilypäivää!

Vierailija

Tilaisin netistä kivoja vaatteita tai sitten menisin shoppailemaan iha normi kauppoihin :)  Ostaisin ainekset johonkin herkkuun ja leipoisin!

Vierailija

Osta mitä haluat, mutta jätä silleen rahaa että pärjäät seuraavaan palkkaan asti! :) kivaa törsäilyä Ap, kyllä joskus saa hemmotella itseä!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin syömään intialaiseen ravintolaan.  Söisin pitkään ja hartaasti.
Nam, ei hullumpi idea ollenkaan hei! Tai ehkä nepalilaiseen. En edes muista millon oon käyny ulkona syömässä, miten en tätä ajatellu. Tänks! :)
Ap

Jos Helsingissä asut, niin voisin suositella intialaista Samratia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistäs lähtien sinä meikkejä ja mekkoja olet alkanut käyttämään? ;D
Siis.. Oliko tää mulle osoitettu? No kuule mekkoja näyttäis olleen lapsuuskuvien mukaan ihan vauvasta asti päällä, ekat meikkikokeilut taisin tehdä n.13v. eli on tässä parikymmentä vuotta mennyt, kiitos kysymästä.
Ap

Vierailija

En tarvitse mitään. Minulla on yltäkyllin kaikkea mitä tarvitsen. Ruokaa kun saa vatsansa täyteen, niin olen onnellinen. Vastenmielistä olisi edes ajatella, että pitäisi hemmotella itseään jollain. Olen onnellinen ihan vain kotona olemisesta ja tavallisesta elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään. Minulla on yltäkyllin kaikkea mitä tarvitsen. Ruokaa kun saa vatsansa täyteen, niin olen onnellinen. Vastenmielistä olisi edes ajatella, että pitäisi hemmotella itseään jollain. Olen onnellinen ihan vain kotona olemisesta ja tavallisesta elämästä.

Ok, hyvä sulle, kiva että olet onnellinen noin :) Itsehän varasin just netin kautta parturiajan huomiselle, kun joku sitä ehdotti, jo on aikakin leikkauttaa tätä. Nyt selaan reseptejä tässä samalla, voisin tehdä suklaakakun. Eiku fetapiirakan. Perunamuusia. Salaattia. Porkkanapiirakan. Apua :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
XII Kouvostomollin.
Nyt on oikeesti kova idea! Koska Viikate <3 Kiitti!
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis.. Oliko tää mulle osoitettu? No kuule mekkoja näyttäis olleen lapsuuskuvien mukaan ihan vauvasta asti päällä, ekat meikkikokeilut taisin tehdä n.13v. eli on tässä parikymmentä vuotta mennyt, kiitos kysymästä.
Ap

Niin..Niin.. Juu..Juu... ;D Sen päivän minä olisin koulussa halunnut nähdä kun tulet mekko päällä kouluun ja meikit silmissä :D

Vierailija

En voi lukea näitä enää, koska tätä menoa oon maanantaihin mennessä peeaa :DD Liikaa ihania ideoita.
Ap

Vierailija

No, jos minulla olisi aikaa, niin menisin ihan vaatteita katselemaan. Söisin hyvän salaatin lounaaksi ja leivoskahvit välipalaksi. Jos ihan överluksusta olisi, niin kävisin jumpassa/kosmetologilla/hieronnassa. Ja illasta lähtisin kaverin kanssa syömään tai leffaan.

Onneksi ei ole tällaista aikaa, niin ennätän säästää. Eipä tarvitse syödä pakastevihanneksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

Niin..Niin.. Juu..Juu... ;D Sen päivän minä olisin koulussa halunnut nähdä kun tulet mekko päällä kouluun ja meikit silmissä :D

? Mitä mulla nyt menee ohi? Kenelle sä puhut? Itsellesi? Hyviä sieniä vissiin?
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat