Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdotonta lähestyä noin 18-25 vuotiaita naisia

Vierailija
28.01.2016 |

Olen itsekin tuolta väliltä iältäni. Mielestäni tuon ikäisiä naisia on ihan mahdoton lähestyä baarissa, yökerhossa tai yhtään missään. Istuvat jossain porukassa ja jos menet yhtään avaamaan suutasi, niin heti alkavat heti katsella toisiansa ja tämän jälkeen minua jotenkin halveksivasti / säälivästi. Mitään efforttia ei tehdä tutustumisen tai keskustelun eteen ja voi hyvä luoja jos kehtaan pyytää istua seuraan, niin kaikki menevät niin vaikeaksi että kuka nyt tekee tilaa ja halutaanko me edes tota tähän istumaan.

En ole mielestäni mitenkään erityisen ruma tai creeppailevan oloinen. Ihan normaali opiskelija-jätkä jos minulta kysytään. Miksi aina tällainen ihme luontaantyöntävä vastaanotto?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menen baariin vain kavereiden kanssa. Lähden sillä periaattella, että baarista lähdetään samalla porukalla kotiin kuin sinne mennessä. Ihan turha tulla kenelläkään juttelemaan, kun ei vain kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Valitettavasti useilla naisilla tilanne on tämä, voisitko tavata niitä uusia ihmisiä jossain muualla kuin siellä baarissa?

Valitettavasti käyn kokopäivätöissä ja sen ohella opiskelen niin paljon kuin vain ehdin. Olen koulussa tai töissä yleensä joka arkipäivä 10-22. Viikonloppuisin sitten ehtii käydä baareissa.

No helvetti, mene käymään viikonloppuna kaupassa ja juttele siellä jollekin söpölle naiselle. Tai bussipysäkillä, tai joogassa tai kysy reittiä kaupungissa joltakin (vaikka tietäisit tasan missä se paikka on). Mutta se baari nyt vaan on väärä paikka, useimmat menee sinne pitämään kivaa kaveriporukalla, silloin ei miehiä katsella.

Vierailija
42/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että savenvalantaa ja savusaunan rakentamista :D Hehehe nauran ääneen :D Joo ei kyllä en ajatellut ihan ensimmäisenä, että savusaunojen rakentaminen olisi tie uusii tuttavuuksiin...

"Free your mind...and your ass will follow." Nuo nyt oli vaan esimerkkejä, löytyyhän niitä vaihtoehtoja kun jaksaa käydä tarjontaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuo ruokakaupassa treffien sopiminen ei toimi, kulttuurisidonnainen juttu. Ihmiset pitävät omia ostoksiaan yksityisasiana ja hämmentyvät jos heitä lähestyy ruokaostoksilla, pätee ainakin naisiin. Jossain Jenkeissä voi elokuvien perusteella toimia. Näppituntumana sanoisin, että suurin osa naisista punastuisi ja menisi lukkoon jos alkaisin kysellä treffeille ostosten lomassa. Pelimies tietty sijoittuisi kuukautissuojahyllyn luo ja kysyisi viattomasti apua kun pitäisi viedä siskolle joku sopiva. :P

Itse kokeilisin mielummin kliseisesti jotain harrastuspohjaista, esim. taidenäyttely tai sitten joku kansalaisopiston kurssi tyyliin savenvalanta tai kielten opiskelu, missä naisten määrä on yleensä suurempi kuin vaikka savusaunan rakentamiseen keskittyvällä kurssilla. Lavatansseja tai vastaavia paritansseja kannattaa myös harkita jos yhtään osaa tanssia.

Toisinpäin kyllä toimii, nimittäin naisena aloitteen tekeminen miehelle ruokakaupassa. Tätä tuli muutamaan kertaan testattua villissä nuoruudessa hyvin tuloksin, sitä kautta itsellänikin on nykyään ihana avomies. Toimikaa naiset!!! 😃

Vierailija
44/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin kyllä toimii, nimittäin naisena aloitteen tekeminen miehelle ruokakaupassa. Tätä tuli muutamaan kertaan testattua villissä nuoruudessa hyvin tuloksin, sitä kautta itsellänikin on nykyään ihana avomies. Toimikaa naiset!!! 😃

Miehelle nyt voi tehdä aloitteen onnistuneesti missä vaan...ei olla siinä suhteessa nirsoja. Mutta hyvä tietää ja kannatetaan.

Vierailija
45/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuo ruokakaupassa treffien sopiminen ei toimi, kulttuurisidonnainen juttu. Ihmiset pitävät omia ostoksiaan yksityisasiana ja hämmentyvät jos heitä lähestyy ruokaostoksilla, pätee ainakin naisiin. Jossain Jenkeissä voi elokuvien perusteella toimia. Näppituntumana sanoisin, että suurin osa naisista punastuisi ja menisi lukkoon jos alkaisin kysellä treffeille ostosten lomassa. Pelimies tietty sijoittuisi kuukautissuojahyllyn luo ja kysyisi viattomasti apua kun pitäisi viedä siskolle joku sopiva. :P

Itse kokeilisin mielummin kliseisesti jotain harrastuspohjaista, esim. taidenäyttely tai sitten joku kansalaisopiston kurssi tyyliin savenvalanta tai kielten opiskelu, missä naisten määrä on yleensä suurempi kuin vaikka savusaunan rakentamiseen keskittyvällä kurssilla. Lavatansseja tai vastaavia paritansseja kannattaa myös harkita jos yhtään osaa tanssia.

Kannatan!

Vierailija
46/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis hirveen kiva nähdä ap:n kuva. Kuvaile ulkonäköäsi ja vaatteitasi? Ei-hyvännäköisten kannattaa etsiä seuraa ihan muualta kuin baarista. Itse olen baarissa just tollanen kuin ap kuvaili ja lämpenen vaan tosi komeille tai tosi hauskoille tyypeille, jos heillekään (johtuu siitä, että baarissa kaikenlaiset tyypit tulevat jatkuvasti iskemään eikä jokaiselle jaksa/ehdi olla kiva ja tutustua). Arkielämässä en kuitenkaan todellakaan arvota ihmisiä ulkonäön mukaan ja olen ihastunut suht rumiinkin opiskelukavereihin tai kaverin kavereihin, jos he ovat olleet ihania tai kiehtovia ihmisiä muuten. Meidän alalla (yks iso humanistinen ala Helsingissä) on ihan normaalia, että perseestä revityn näköset jätkät saavat tosi kauniita tyttöjä ja pariskuntia yhdistää ihan muut jutut kuin ulkonäkö.

Panosta siis ap ihmissuhteisiin ylipäätään. Mene mukaan esimerkiksi ainejärjestön ja osakunnan juttuihin, tutustu tyttöihin ilman taka-ajatuksia ja ole oma itsesi. Jos olet todella ihan normaalin näköinen mukava tyyppi, mahdollisuutesi ovat aika hyvät! Koulutetuille naisille ei Suomessa riitä koulutettuja miehiä, varsinkaan sellaisia joilla olisi edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot. Yliopistoissa parisuhdemarkkinat ovat miesten.

N23

Vierailija
47/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menen baariin vain kavereiden kanssa. Lähden sillä periaattella, että baarista lähdetään samalla porukalla kotiin kuin sinne mennessä. Ihan turha tulla kenelläkään juttelemaan, kun ei vain kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Valitettavasti useilla naisilla tilanne on tämä, voisitko tavata niitä uusia ihmisiä jossain muualla kuin siellä baarissa?

Tämä tuntuu olevan nykyisin hyvin yleistä. Kun mennään porukalla ravintolaan juhlimaan, halutaan juhlia nimenomaan sillä omalla porukalla eikä silloin olla kovin kiinnostuneita joistain random-tuntemattomista, jotka ovat seuraa vailla. 

Vierailija
48/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoissa parisuhdemarkkinat ovat miesten.

Humanistisessa tiedekunnassa aivan varmasti ovatkin.

Vierailija
49/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... kavereiden kanssa biletetään ja näytellään siveää tyttöä. Tinderistä sitten ne komeat panomiehet kutsutaan "teelle" kun kaverit eivät ole näkemässä. 

Vierailija
50/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis hirveen kiva nähdä ap:n kuva. Kuvaile ulkonäköäsi ja vaatteitasi? Ei-hyvännäköisten kannattaa etsiä seuraa ihan muualta kuin baarista. Itse olen baarissa just tollanen kuin ap kuvaili ja lämpenen vaan tosi komeille tai tosi hauskoille tyypeille, jos heillekään (johtuu siitä, että baarissa kaikenlaiset tyypit tulevat jatkuvasti iskemään eikä jokaiselle jaksa/ehdi olla kiva ja tutustua). Arkielämässä en kuitenkaan todellakaan arvota ihmisiä ulkonäön mukaan ja olen ihastunut suht rumiinkin opiskelukavereihin tai kaverin kavereihin, jos he ovat olleet ihania tai kiehtovia ihmisiä muuten. Meidän alalla (yks iso humanistinen ala Helsingissä) on ihan normaalia, että perseestä revityn näköset jätkät saavat tosi kauniita tyttöjä ja pariskuntia yhdistää ihan muut jutut kuin ulkonäkö.

Panosta siis ap ihmissuhteisiin ylipäätään. Mene mukaan esimerkiksi ainejärjestön ja osakunnan juttuihin, tutustu tyttöihin ilman taka-ajatuksia ja ole oma itsesi. Jos olet todella ihan normaalin näköinen mukava tyyppi, mahdollisuutesi ovat aika hyvät! Koulutetuille naisille ei Suomessa riitä koulutettuja miehiä, varsinkaan sellaisia joilla olisi edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot. Yliopistoissa parisuhdemarkkinat ovat miesten.

N23

No en sanoisi itseäni tosi komeaksi, mutta hauskaksi ja huumorintajuiseksi minua on sanottu usein. Mitä sille kävi, että riittää kun on itsevarmuus kohdillaan?

Vierailija
51/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutenkin se jos miehellä ei ole kavereita joiden kanssa bilettää, on hälytysmerkki tuossa ikäluokassa."

Poikamiehenä kävin nimenomaan ns yksin viihteellä, sillä saanti oli paljon parempi kuin sällilaumassa öriseminen. Toki baarissa tuli moikatttua (opiskelu)kavereita ja jutusteltuakin, mutta pidin aina tietyn etäisyyden etten kuuluisi mihinkään laumaan vaan olin täysin vapaa menemään kuten halusin. Lisäksi niinkin pieni asia kuin homahtavien väridrinksujen/punaviinin lipittäminen erotti minut keskimääräisestä keppanakarjusta, joka hyvällä tavalla pisti typykät ihmettelemään & aloittamaan juttelun baaritiskillä.

Kerran lähestyin tuollaista viiden pimun laumaa, kohteenani se "keskimmäinen". Pöydän prinsessa närkästyi kun jätin hänet kokonaan huomiotta ja alkoi arvostella/nälviä minua samalla kun yritin jutustaa. Normaalisti olisin lähtenyt livohkaan nolona, mutta tuolla kerralla kiehahti yli hillitysti ja sanoin jotain hyvinkin piikikkäästi tuolle päällikkönaiselle, taisin vihjata mahdolliseen lesbouteen tms kun oli niin mustasukkainen kaveristaan (seurueen muut mimmit pyrskivät...). Mutta viimeiset sanat ystävällisesti mielenkiintoni kohteelle tyyliin "ärsyttävä kaverisi tekee keskustelun mahdottomaksi, mutta jos kiinnostaa jatkaa niin täältä jostain löydät meikäläisen...". Tuntia myöhemmin typykkä hakeutui seuraani ja myöhemmin aamuyöstä panin tätä neitoa hänen opiskelukämppänsä sohvalla. Ja vain pelkästään siksi, että hänen idioottimaisesti käyttäytynyt kaveri sai minut ärsyyntymään siten, etten lähtenyt livohkaan...

Vierailija
52/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muutenkin se jos miehellä ei ole kavereita joiden kanssa bilettää, on hälytysmerkki tuossa ikäluokassa."

Poikamiehenä kävin nimenomaan ns yksin viihteellä, sillä saanti oli paljon parempi kuin sällilaumassa öriseminen. Toki baarissa tuli moikatttua (opiskelu)kavereita ja jutusteltuakin, mutta pidin aina tietyn etäisyyden etten kuuluisi mihinkään laumaan vaan olin täysin vapaa menemään kuten halusin. Lisäksi niinkin pieni asia kuin homahtavien väridrinksujen/punaviinin lipittäminen erotti minut keskimääräisestä keppanakarjusta, joka hyvällä tavalla pisti typykät ihmettelemään & aloittamaan juttelun baaritiskillä.

Kerran lähestyin tuollaista viiden pimun laumaa, kohteenani se "keskimmäinen". Pöydän prinsessa närkästyi kun jätin hänet kokonaan huomiotta ja alkoi arvostella/nälviä minua samalla kun yritin jutustaa. Normaalisti olisin lähtenyt livohkaan nolona, mutta tuolla kerralla kiehahti yli hillitysti ja sanoin jotain hyvinkin piikikkäästi tuolle päällikkönaiselle, taisin vihjata mahdolliseen lesbouteen tms kun oli niin mustasukkainen kaveristaan (seurueen muut mimmit pyrskivät...). Mutta viimeiset sanat ystävällisesti mielenkiintoni kohteelle tyyliin "ärsyttävä kaverisi tekee keskustelun mahdottomaksi, mutta jos kiinnostaa jatkaa niin täältä jostain löydät meikäläisen...". Tuntia myöhemmin typykkä hakeutui seuraani ja myöhemmin aamuyöstä panin tätä neitoa hänen opiskelukämppänsä sohvalla. Ja vain pelkästään siksi, että hänen idioottimaisesti käyttäytynyt kaveri sai minut ärsyyntymään siten, etten lähtenyt livohkaan...

Aika wt homodrinksusta huolimatta.

Vierailija
53/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin kaveriporukassa baaripokat ja yhden illan jutut ihan nou nou ja naurun aihe. Olemme 23-25 vuotiaita kauppatieteiden opiskelijoita. Kymmenen hengen porukasta reilut puolet seurustelee ja yksikään heistä ei ole löytänyt poikaystäväänsä baarista, vaan harrastuksista, yliopistolta tai yhteisten tuttujen kautta. Kun lähdemme juhlimaan ajatuksena on viettää ystävien kanssa aikaa. Jos joku lyöttäytyy seuraan, juttelemme kyllä mikäli vastapuoli ei ole hulluna humalassa ja jututkin ovat hyvän maun mukaisia. Ikävän usein tilanne vaan johtaa siihen, että eka yritetään yhtä, huomataan, ettei se lämpene ja siirrytään seuraavaan. Ja peli on sillä kohtaa kyllä totaalisen menetetty. Mikäli seuraan lyöttäydytään tanssilattialla, ei ole hyvä idea mennä iholle viiden minuutin hytkymisen ja vaivaisen moimitäkuuluun jälkeen. 

Vinkkinä: ole kohtelias, juttele mukavia, huomioi muutkin seurueessa, tule tilanteeseen mielellään yhtä fiksujen kaveriesi kanssa, älä lääpi äläkä odota, että ilta päättyy mihinkään muuhun kuin mahdolliseen puhelinnumeroiden vaihtoon. Hurmaa mieluummin luonteella kuin ilmaisilla juomilla. Laita viestiä seuraavana iltana ja ehdota tapaamista. 

Vierailija
54/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sulla on huono itsetunto ja se näkyy siinä iskuyrityksessä. Mikään ei ole pahempaa kuin sellanen anteeksipyytelevä "saisko tähän istua" lisättynä siihen, että ylle tulee sellanen vaivaannuttava hiljaisuus kun toisella ei ole mitään ideaa kuinka jatkaa keskustelua.

Älä mene isoon porukkaan yksinäsi. Mene juttelemaan yhdelle tai kahdelle tytölle ja aloita heti reippasti keskustelu, älä pyyteetele anteeksi kyselemällä haittaako niitä sun seura.

T:19v

Vierailija
55/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis musta vaan tuntuu että jos miehessä ei ole jotain spesiaalia niin siitä ei välttämättä kiinnostuta...miehen pitää myös saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi.Jo se että saa sen tunteen aikaan,on tärkeää.Niin ja monelle tulee sellanen olo, kun baaris lähestyy,että haluaa vain seksiä...ikävä kyllä.

Ja tottakai se että kemiat käy yhteen,on kaiken a ja o.

Vierailija
56/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lähestyä? Kait sitä on muitakin paikkoja, joissa naisia pyörii.

Itse asiassa todella hyvin ikäluokan 18-25 naiset piiloutuu. Hätäisesti käväisevät ehkä jossain kaupassa, ja sitten äkkiä kotiin piiloon. Eli mitenkään vastaan he eivät tule; kaikki vastuu mistään kontaktista on miehellä. Miksi näin?

Niillä on elämä täynnä opiskelua, työtä ja harrastuksia.

Vierailija
57/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen kuvailemasi nainen. Mä voin sanoa ihan rehellisesti, että en juttele koska mua ei kiinnosta. Oli se juttelemaan tuleva jätkä sitten joku adonis tai pertti perusmies niin no thanks, en harrasta yhdenillan juttuja enkä kaipaa poikaystävää. Olen baarissa pitämässä kivaa ja tanssimassa.

Tosin en ikinä ilkeile kenellekkään, mutta ei vaan kiinnosta jutella tuntemattomille pillua vonkaaville jätkille.

Vierailija
58/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lähestyä? Kait sitä on muitakin paikkoja, joissa naisia pyörii.

Itse asiassa todella hyvin ikäluokan 18-25 naiset piiloutuu. Hätäisesti käväisevät ehkä jossain kaupassa, ja sitten äkkiä kotiin piiloon. Eli mitenkään vastaan he eivät tule; kaikki vastuu mistään kontaktista on miehellä. Miksi näin?

Niillä on elämä täynnä opiskelua, työtä ja harrastuksia.

Ja kavereita. Monilla myös poikaystäväkin. 

Vierailija
59/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis musta vaan tuntuu että jos miehessä ei ole jotain spesiaalia niin siitä ei välttämättä kiinnostuta...miehen pitää myös saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi.Jo se että saa sen tunteen aikaan,on tärkeää.Niin ja monelle tulee sellanen olo, kun baaris lähestyy,että haluaa vain seksiä...ikävä kyllä.

Ja tottakai se että kemiat käy yhteen,on kaiken a ja o.

Siis en nyt ymmärrä miksi siinä pitää niin kemiat kohdata ja naisten tuntea itsensä erityiseksi, jos haluan juttuseuraa muistakin kuin kavereistani??

Eihän tässä koko hommassa ole mitään helvetin järkeä...

Vierailija
60/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että sulla on huono itsetunto ja se näkyy siinä iskuyrityksessä. Mikään ei ole pahempaa kuin sellanen anteeksipyytelevä "saisko tähän istua" lisättynä siihen, että ylle tulee sellanen vaivaannuttava hiljaisuus kun toisella ei ole mitään ideaa kuinka jatkaa keskustelua.

Älä mene isoon porukkaan yksinäsi. Mene juttelemaan yhdelle tai kahdelle tytölle ja aloita heti reippasti keskustelu, älä pyyteetele anteeksi kyselemällä haittaako niitä sun seura.

T:19v

+yksin baarissa oleminen viestii epätoivosuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme