Asiantuntija oli analysoinut Selänteen blogitekstin
ja tuli siihen päätelmään ettei Selänne ole sitä itse kirjoittanut.
Kommentit (11)
Sillä ei tässä tapauksessa ole mitään väliä jos mies kerran sen omakseen tunnustaa.
Mitä sillä on väliä? Teemu allekirjoittaa joka sanan, eikö se riitä? Ja täyttä asiaa puhuu!!!!!! Rohkea teko, ja omalla nimellä!
Luuletko, että esim. presidentit kirjoittavat itse puheensa?
Tässä on nyt selvästi ongelmana se, että nämä viestintäasiantuntijat eivät ole seuranneet Selänteen puheita ja tekemisiä aiemmin. Heidän kuvansa on muodostunut jostain muutamasta iltapäivälehden jutusta ja se on alunperinkin virheellinen. Typerykset.
Mun mielestä on huolestuttavaa, jos esiintyy internetissä jonkun toisen nimellä.
Niin Teemu olis kirjoittanut ilman niitä kirjoitusvirheitä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on huolestuttavaa, jos esiintyy internetissä jonkun toisen nimellä.
Toki, jos sen tekee ilman toisen suostumusta. Tässä tapauksessahan ei selvästikään ollut näin.
Kuka aasintuntija asialla?
Ei kai Katl..... ?
Teemulta onneksi löytyikin selkärankaa. Luulin jo että hän on ihan samanlainen hyssykkä kun kaikki muutkin julkkikset, kun Teemukaan ei ole aikaisemmin suutaan auki saanut yhteiskunnallisista asioista.
Ja tästähän seuraa se, että raiskaukset ovat pieni ongelma, antaa niiden jatkua Suomessa. Puututaan me isoihin ongelmiin kuten vaikka siiihen, että Punavuoressa on ollut aivan liian tapahtumaköyhää tällä saralla.