Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdotonta lähestyä noin 18-25 vuotiaita naisia

Vierailija
28.01.2016 |

Olen itsekin tuolta väliltä iältäni. Mielestäni tuon ikäisiä naisia on ihan mahdoton lähestyä baarissa, yökerhossa tai yhtään missään. Istuvat jossain porukassa ja jos menet yhtään avaamaan suutasi, niin heti alkavat heti katsella toisiansa ja tämän jälkeen minua jotenkin halveksivasti / säälivästi. Mitään efforttia ei tehdä tutustumisen tai keskustelun eteen ja voi hyvä luoja jos kehtaan pyytää istua seuraan, niin kaikki menevät niin vaikeaksi että kuka nyt tekee tilaa ja halutaanko me edes tota tähän istumaan.

En ole mielestäni mitenkään erityisen ruma tai creeppailevan oloinen. Ihan normaali opiskelija-jätkä jos minulta kysytään. Miksi aina tällainen ihme luontaantyöntävä vastaanotto?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä miehiä sai oikeasti olla tönimässä pois vähän kaikkialla. Tuntui, että oli lähinnä kävelevä pillu, jota kaikki yrittivät päästä painamaan. Ei siinä kauheasti tehnyt mieli tutustua yhteenkään satunnaiseen tyyppiin baarissa, kun kuitenkin pääasiassa oli hauskanpito kavereiden kanssa. Suosittelen siis etsimään naisia ihan muualta. Opiskelijabileissä ja -tapahtumissa ihmiset ovat jo paljon avoimempia keskustelulle varsinkin, jos et ole heti lähentelemässä. Itse olen löytänyt kaikki poikaystäväni opiskelijapiireistä ja kavereiden kautta. Baarista en ole koskaan lähtenyt kenenkään matkaan.

Vierailija
62/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä tuon ikäisillä naisilla on niin paljon muutakin sosiaalista elämää, ettei kumppania tarvitse hakea baareista. Yhä useammin on vielä niin, että kokoonnutaan porukalla jonkun kotiin. Sinkkutyttö kutsuu siis ystäviään ja nämä tuovat mukanaan poikaystävänsä ja mahdollisesti veljensä kavereineen. Potentiaalisia poikaystäviä tavataan siis muuallakin kuin baarissa ja nyyttikestiperiaatteella järjestetyt bileet tulevat opiskelijabudjetille halvemmaksikin kuin ilta baarissa. Omien lasteni kaveripiirissä tuntuu olevan hyvin yleistä, että mennään isommalla porukalla jonkun (vanhempien) mökille viikonlopuksi. Tai jos asutaan vielä vanhempien luona, järjestetään illanistujaisia kotona, kun vanhemmat ovat mökillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me useinkaan menty baariin tapaamaan uusia ihmisiä, vaan kavereitten kanssa viettämään iltaa, ja siinä sivussa toivottiin, että tietty kiinnostuksen kohde ilmaantuisi paikalle (osalla tietysti jo olikin poikaystävä). Ei siihen haluttu ketään sotkemaan kuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme