Tyttöystävän järkyttävä lihominen!
Olen todella huolissani tyttöystävästäni. Hän on lihonut todella paljon, lyhyessä ajassa.. En tiedä hänen painoa mutta arvioisin ylimääräistä tulleen kymmeniä kiloja. Eikä hän ollut laiha alun perin vaan hieman pyöreä. Laitan kuvan että ymmärrätte kuinka vakavasta tilanteesta kyse ei siis mistään ulkonäköseikasta:
Meidän parisuhde kärsii tästä tilanteesta. Tyttöystäväni on itkuinen ja kiukkuinen ja surullisen oloinen suurimman osan ajasta. Hän ei halua lähteä mihinkään. Hän ei halua harrastaa seksiä, tai käydä edes saunassa minun kanssa. Emme tee enää mitään yhdessä. Hän istuu illat kotona katsomassa TV:tä ja syö sipsejä, makeisia, suklaata, jäätelöä... Olen häntä yrittänyt kannustaa liikkumaan ja lopettamaan ekstra-herkut. Pyrin laittamaan terveellistä ruokaa useampana iltana viikossa. Hän ei juuri laita ruokaa vaan hakee jotain valmista jos minulla esim myöhäinen meno enkä laita ruokaa.
Tilanne on ihan lukossa. Hän on minulle rakas ja haluaisin vain saada takaisin tyttöystäväni, jonka kanssa aloin seurustella. Haluaisin hänen olevan onnellinen ja hyvin voiva. En ymmärrä, mitä hänelle on tapahtunut. Miksi hän syö itsensä muodottomaksi ja sairaaksi? En ole hänelle negatiivisesti sanonut mitään muuttuneesta ulkomuodosta vaikka tosiasia se kyllä on, että en oikein pysty kokemaan häntä enää viehättävänä ja seksuaalisesti kiihottavana. Se ei kuitenkaan ole tärkein asia vaan ennen kaikkea olen huolissani hänen terveydestä ja mielenterveydestä. Hänelle on tullut jo korkea verenpaine, korkea kolesteroli, maksa-arvojen muutoksia, kuorsausta ym. Fyysinen kunto on todella heikko eikä hän liiku muuta kuin mitä on aivan pakko. Mieliala on huono ja hän valittaa koko ajan väsymystä eikä mikään kiinnosta tai huvita...
Mitä voisin tehdä auttaakseni häntä?
No mun pitää sitten kertoa taas faktaa. E-pillerit lihottaa ja voivat aiheuttaa masennusta.
Eli oma vika.
Kukaan fiksu ihminen ei mässytä sipsejä.
Vain wt.