27-32-vuotias, luettele kauppoja mistä ostat vaatteesi!
Haluan vaan tietää ostaako muut ikäiseni naiset vielä "teinivaateketjuilta" vaatteita vai olenko jämähtänyt teinivuosiini.
Itse täytin juuri 29 ja ostan vaatteeni mm. New Yorker, HM, Cubus, BikBok, VeroModa, Vila, Only.
Kommentit (35)
Meiän äiti on 50 ja ostaa vaatteensa noista kaupoista :) kuin myös mäkin 25 v. Lempivaatekauppoja vila, only ja new yorker :) eikai niillä oo ikää, kuhan ei osta vaan teinivaatteita sieltä. Me käytetään lähes samoja vaatteita äitin kanssa ja hän on myös hyvin trendikäs :) ei mikää telttoihin pukeutuva lihava yksinhuoltaja mamma.
Mango ja Zara on mun lempparit. Myös H&M:stä ostan välillä. Asokselta ja Topshopista tilaan joskus, jos löytyy jotain kivaa.
Uff, Lumingerie ja Citymarket on tainnut olla viime vuosien ainoat. Aika harvoin tulee ylipäätään mitään ostettua. Lumingerielta siis alusvaatteet, cittarista tai mistä milloinkin sukat ja sukkahousut, Uffilta loput.
HM, Mango, American Apparel, Vero Moda, Zalando (eri merkkejä), Michael Kors, Selected Femme...
Cubukselta tai BikBokista en ole ikinä löytänyt mitään, siellä on aina tosi omituisia kamoja.
- N29
Kappahl, Prisma, Sokos, paikalliset "kalliimmat" liikkeet (pukimo, halonen, lehto ym.)
Ja Prismassa on muuten oikeasti helppo tehdä löytöjä. Edullisia mutta järjevänmallisia vaatteita.
Henkkamaukka oli ennen top 3 liikkeenä mulla, mutta nykyään kun vaatekoko on Kappahl-vaatteissa noin 40-42 niin Hm ei tarjoa mulle käytännössä mitään kivaa. Toisaalta ei siellä kyllä niissä pienemmissäkään kokoluokissa enää kauheasti mikään miellytä.
Tilaan oikeastaan kaiken netistä, olen aika standardikokoinen niin helppoa on arvioida.
Cos, Whistles, Whyred, Filippa K, välillä Monki, H&M, Topshop ja Zara. Tosin ostopaikkaa tärkeämpää on vaatteen materiaali.
Lidl, Honkkari, Saiturin Pörssi. Kirppareilta en osta ällöttää muiden vanhat vaatteet
Ostan pääsääntöisesti facebookin kirppareilta käytettyjä, hyvälaatuisia vaatteita (tykkään flippa k:sta, samujista ja marimekosta). En juurikaan osta mitään uutena... Tai no, vähän aika sitten ostin trikoita Stadiumista.
t. 31v.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan oikeastaan kaiken netistä, olen aika standardikokoinen niin helppoa on arvioida.
Cos, Whistles, Whyred, Filippa K, välillä Monki, H&M, Topshop ja Zara. Tosin ostopaikkaa tärkeämpää on vaatteen materiaali.
Niin ja monella tanskalaismerkillä on kivoja vaatteita myös, kuten Samsøe & Samsøella ja Gannilla.
Yleensä H&M ja Zalando sekä pari muuta nettikauppaa. Tykkään edullisesta ja hyvännäköisestä. Olen tosin 25 mutta en usko parissa vuodessa muuttuvani miksikään, joten vastaan tulevaisuuden minänäni. m25
Mango, Stockmann, Vila, H&M silloin tällöin. Kirppislöydöt ovat niitä parhaita - laatuvaatteet kestävät käyttöä.
En sanoisi että olet jumahtanut, mutta jos vain suinkin on varaa niin suosittelisin panostamaan ennemmin laatuun ja eettisyyteen, kuin mainitsemiesi liikkeiden tuotteisiin, joita ei ole tehty kestämään. Itselläni se ei ole tällä erää mahdollista, mutta onneksi on kirpputorit ja nettihuutokaupat.
Nainen - 28v.
olisi kanssa kiva tietää, miten paljon rahaa käytätte vaatteisiin vaikkapa vuositasolla. mun pitäis ostaa kunnon business/business casual -garderoobi mutta en löydä mieleisiäni. muuten ostan - todella harvoin tosin - esim. sokokselta, hm:stä ja kirppiksiltä.
Stockmann, Sokos, Fere, T'Uomo, Sauma, nettikaupat
Urheiluvaatteet XXL, Intersport, Topsport
32v, enimmäkseen H&M ja jotkut satunnaiset ostokset marketeista, lindexiltä tai ellokselta. Silloin kun pääsee isompaan kaupunkiin ostan vaatteita reilusti mm.new yorker, cubus, gina trikot, veromoda/only tai mitä kauppoja sattuu vastaan tulemaan joissa on suht edullista. En ole ikinä kuullutkaan monestakaan noista aiempien vastauksien kaupoista. Asun siis pikkukaupungissa.
Alusvaatteet vähän milloin mistäkin - viimeksi ostin pikkuhousuja jonkun alusvaateliikkeen poistoalesta.
Muuten kirpputorilta ja ne mitä saan kavereilta. Annan myös itse vanhoja vaatteita tarvitseville.
Emp
XTrax
kirppikset
Noista tulee omat vaatteet ostettua.
N30