Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA NOPEASTI!

Vierailija
28.01.2016 |

Oon 16v poika ja pelkään että mulla on eturauhassyöpä. Eilen kiinitin huomiota, että kun kävin illalla vessassa niin tuntui ettei rakko olisi tyhjentynnyt, sama toistui toisen kerran, tänää aamulla ja äsken.

Lisäksi olen niin pitkään kuin muistan kärsinyt pienestä kivusta joskus virtsatessa. Ei siis häiritse minua.

Eikä virtsasuihkunikaan ole kovin kova, että tulisi paineella. Välillä myös täytyy hiukan ponnistaa virtsaamisen säilymiseksi jos hätä EI OLE KOVA, yleensä lopussa.

Tein eturauhas nettitestin jonka mukaam minulla olisi keskivaikea eturauhasvaiva.

Kuitenkaan ole varma mitä tarkoitetaan sillä vaivanloisella virtsaamisella. Kun itellä on niin että jos hätä ei ole kova niin täytyy hetken odottaa ja se valuu automaattisesti ulos ja lopussa yleensä pitää ponnistaa vähän että kaikki tulee. Vaikuttaako tuo eturauhas vaivalta?

Silloin kun hätä on kova niin sitä tulee kyllä kunnolla.

Kun en ole varma että onko virtsaamiseni normaalia vai epänormaalia.

Olen myös pelännyt ties miten montaa muuta syöpää tässä 2 vuoden sisällä.

Lisäksi olin tänää jo ihan paniikissa kun aloin tuntea kielessäni jotain outoa. Tunnottomuutta ja kihelmöintiä. Olin sillee et oonko saamas jonkuu kohtauksen niin selvis et paprikan kuoren pala oli tarttunut kieleen eli tosta näkyy kuinka hysteetinen olen se kyllä tuntui ihan kihelmöinniltä.

Ovatkohan nämäkin vaivat luulotautia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettei rakko olisi tyhjentynyt kunnolla. Että pienimäärä olisi jäänyt.

Ap

Vierailija
2/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eturauhas syövän sairastajien keski ikä on 71 vuotta ja on harvinainen oli 60 vuotiaalla. Niin mietin kuinka todennäköistä että 16 vuotiaalla olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutan sinua sillä, että kukaan ei lähde täältä elävänä. Joidenkin aika tulee aikaisemmin; se ei tarkoita että olisi epäonnistunut tms.

Elämä maan päällä on väliaikaista ja ohi menevää. Kuolema on siirtyminen toiseen dimensioon. On harvinaista että 16-vuotias sairastuisi eturauhassyöpään joka eskaloituisi, mutta ei mahdotonta.

DNA määrittää eliniän. Jos solurakenteessasi on poikkeamia niin se tarkoittaa että loppu on lähellä. Sitä ei tarvitse pelätä; se on uuden alku.

Voimia.

Vierailija
4/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eturauhas syövän sairastajien keski ikä on 71 vuotta ja on harvinainen oli 60 vuotiaalla. Niin mietin kuinka todennäköistä että 16 vuotiaalla olisi.

Voi silti hyvinkin tulla nuorelle. Mutta ap:n ongelma tuntuu enemmänkin olevan luulosairaus, jos on kerran muitakin syöpiä niin kovin pelännyt. Toki on hyvä käydä puhumassa jollekin jos itseä pelottaa.

Vierailija
5/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiukka esinahka? Sekin voi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
6/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En usko että sinulla on syöpää, ole huoleti. Se olisi todella harvinainen, ja vaikuttaa muutenkin siltä, että pelkäät aiheetta - etenkin kun olet pelännyt muitakin syöpiä.

Jos sulla on esim stressiä tms niin se voi oirehtia tuollaisena pelkona. Minulla ainakin joskus oirehtii. Musta sun kannattais lakata googlettamasta eri sairauksia, sillä tunnetusti Googlesta on helppo diagnosoida itselle ties mitä!

Yritä siis rauhoittua, mutta kannattaa varmuuden vuoksi käydä tarkistuttamassa itsesi lääkärillä jotta saat mielenrauhan, ja jos tuollaiset sairauden pelot vaivaa enemmänkin, niin kerro ihmeessä sekin lääkärille, lääkäri osaa sitten auttaa enemmän!

Vierailija
7/7 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan te oikein jaksatte vastata tähän samaan provoon?