Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ostatte uusia vaatteita?

Vierailija
28.01.2016 |

Elikkäs kuinka usein päivitätte vaatekaappianne? Alusvaatteita yms ei lasketa. Vaihtuuko tyylinne usein? Mikä on mielestänne normaali tahti vaateostoksiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta usein, nyt olen joutunut uusimaan koko vaatekaapin kun olen lihonut 10kg mutta tyylini ei juuri muutu koskaan

Vierailija
2/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran kuussa tulee joku vaate ostettua, yleensä useampia. Tyylini on parin viime vuoden aikana vakiintunut, harvoin poikkean siitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusia todella harvoin, koska ostan lähes kaiken käytettynä. Nykyään kirppisten kiertelyyn ei edes mene kovin paljon aikaa, vuosien saatossa tyylini on vakiintunut ja silmäni kokojen ja mallien suhteen harjaantunut niin että harvoin tarvitsee edes käydä sovittamassa. Lisäksi tiedän kaikki kivat kirpparit mistä minun tyylisiä vaatteita usein löytyy.

Tämä kaikki tosin meinaa että ostelen nykyään vähän liiankin kanssa vaatteita kun halvalla saa niin paljon ja näppärästi. :D Joka kuukausi tulee ostettua vaatteita ja kenkiäkin usein...

Vierailija
4/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en osta usein, nyt olen joutunut uusimaan koko vaatekaapin kun olen lihonut 10kg mutta tyylini ei juuri muutu koskaan

Ostat mielummin kaapin täyteen uusia vaatteita etkä ota itseäsi niskasta kiinni?

Vierailija
5/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työttömänä olen siirtynyt ostamaan enimmäkseen kirppikseltä. Ennen saatoin ostaa kaupoista uusia vaatteita viikoittain. Nyt on mennyt vajaa kk ilman ainuttakaan ostosta. Rahaa on säästynyt ja turhat ostokset jääneet pois. Tallinnassa käyn silti pari kertaa vuodessa vaateistoksilla.

Vierailija
6/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat mielummin kaapin täyteen uusia vaatteita etkä ota itseäsi niskasta kiinni?

Entäpä jos itsensä niskasta ottaminen ei auta? Rupesin laskemaan kaloreita ja havaitsin, että syön noin normaalistikin vain noin 1200-1500 kcal päivässä, mutta olen silti 15 kg liian lihava. Pitäisikö syödä puolet tuosta?

Vierailija
7/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aina tylyttää?!! Enkä ole ap enkä ole suurempia vaatteita tarvinnut.

Vierailija
8/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi tulee ostettua vaatteita.

Kirpputoreilta ja kaupoista.

Vierailija
9/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos itsensä niskasta ottaminen ei auta? Rupesin laskemaan kaloreita ja havaitsin, että syön noin normaalistikin vain noin 1200-1500 kcal päivässä, mutta olen silti 15 kg liian lihava. Pitäisikö syödä puolet tuosta?

Olisko liikunnan lisääminen mitään? Älä nosta kalorimäärää liikunnan myötä, vaan syö yhtä paljon kuin ennenkin.

Vierailija
10/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt minimiin, ostan vain tarpeeseen. Vaatteet ovat niin huonolaatuisia että mieluummmin ostan kirppikseltä "koeajettuja", joista näkee kestävätkö esim. pesua nyppyyntymättä vai ei. Ostan ehkä 1-2 paitaa per vuosi, yhdet uudet kengät vuodessa ja housuja ehkä yhdet per 2 vuotta.

Vierailija
11/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko liikunnan lisääminen mitään? Älä nosta kalorimäärää liikunnan myötä, vaan syö yhtä paljon kuin ennenkin.

Paska neuvo! Harrastan liikuntaa jo nyt ja kaikkien laskelmien mukaan olen reilusti miinuskaloreilla. Silti en laihdu, vaan paremminkin lihon.

Vierailija
12/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska neuvo! Harrastan liikuntaa jo nyt ja kaikkien laskelmien mukaan olen reilusti miinuskaloreilla. Silti en laihdu, vaan paremminkin lihon.

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
13/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Sitä mieskin epäilee, kun palelen myös jatkuvasti. Kai se on mentävä tutkimuksiin.

Vierailija
14/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että vaatekaappini on uusiutunut aina 7-8 vuoden välein. Eli ostelen tasaisesti vaatteen sieltä täältä, ja sitten vuoden sisällä se uusiutuu lähes kokonaan.

Se uusiutui viimeksi pari vuotta sitten, eroni jälkeen, kun tyylini muuttui ja halusin karistaa vanhat.

Edellisen kerran asuessani brysselissä, uusin outlettien avustuksella n. V. 2005

Sitä ennen se uusiutui asuessani aasiassa, jossa teetin paljon vaatteita 1990- luvun lopussa.

Sitä ennen uusin 1990- luvun alussa, kun harrastin ompelua.

Sitä ennen uusin 1986, kun olin kesän englannissa ja löysin halpismyymälät, joita ei suomessa vielä ollut.

Vierailija
15/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä edes joka toinen kuukausi. Pidän kivoista vaatteista, mutta miesten vaatteet tehdään kestäviksi ja pitkäikäisiksi, enkä halua omistaa tolkuttomasti vaatteita. Yhden kauluspaidan hankkimista voin miettiä useammankin viikon.

Vierailija
16/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostelin halpoja vaatteita kuukausittain ja tyyli vaihtui usein, nykyisin jonkun vaatteen pari kertaa vuodessa, jotain kalliimpaa (kestävämmän toivossa) alennuksesta. Ostan itseasiassa usein miestenvaatteita ja ompelen tarvittaessa itselle sopiviksi, sillä miestenvaatteet tosiaan ovat tyypillisesti kestävämpiä.251

Vierailija
17/21 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua pitäis ottaa nenästä kiinni.

Älytön putkiaivoitus olet.

Vierailija
18/21 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko.

Vierailija
19/21 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffilta silloin, kun kaikki vaatteet 1 €.

(En olisi nuorena itsekään uskonut)

Vierailija
20/21 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, mutta per*e paljaanako hänen olisi kuljettava siihen asti, kunnes vanhat vaatteet mahtuis taas päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan