Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on muuttunut erilaiseksi. Outoja aikoja elellään.

Rick Meed
28.01.2016 |

Makailen kovassa kuumeessa kotona. Tilille tippuu itsestään rahaa. Minun tarvitsee olla huolissaan vessapaperista ja jääkaapin sisällöistä. Vierellä on läppäri josta saan kaiken elinvoimani.
Kaivelen youtubea kuin nenääni ahnaasti. Suussa on kamala flunssainen maku. En edes kerkeä pestä hampaitani kun chaturbaten sivustolla joku nuori nainen työntää sisälleen esineitä ja pieree ne ulos. Hän kiittelee chattaajia ja minä ihmettelen tätä maailmaa. Olen hiljentänyt äänet jotta kuulisin youtuben soittolistaa paremmin. Taustalla soi nyt:

Olen niin kiireinen etten kerkeä syömään edes aamupalaani.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick Reed kirjoitti:

Mitähän sitä söisi lounaaksi?

Tarjolla olisi kaksi kaurakeksiä tai sipuleita, makaroonia ja musta banaani. Voisi ehkä keittää kahvit ja miettiä mitä noista aineksista saa taiottua kasaan.

Sehän onkin jo lounasaika. Keitä makaronit, kuullota sipulia sekaan ja kait sulla jotain mausteita löytyy?

Jatka juttua. Täähän on paras aikoihin.

Vierailija
22/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit pihalle ulkoilemaan. Hiihtämään tai luistelemaan. Missä on suomalainen sisusi?

Kuumeessa hiihtämään?

Onko suomalainen sisu sitä että henkihieverissä  vaahdossa tai suu verta vuotaen törmätään oveen niin kauan kunnes toinen hajoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eläissäni olisi voinut uskoa tätä päivää, jos joku olisi kertonut minulle 40 vuotta sitten että tulevaisuudessa sinä Rick Meed syöt aamupalaasi tuikkivan perseen äärellä klo 13.22.

Minkä ikäinen olet Mick Weed?

Vierailija
24/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käytännössä noudatin valmiiksi annettua reseptiä eli pakkohan ne sipulit oli kuullottaa ja keittää makaroonit. Kahvin kanssa syön keksit. Onneksi oli maitoa. Matka makuuhuoneeseen oli pitkä joten jäin sohvalle mittaamaan aikaa. Laahustin tänne ja hämmästyin että iltahan on vielä nuori. Se tyttö on mennyt offlinelle. Jotenkin ikävöin häntä.

Hän ei ollut edes syntynyt silloin 40 vuotta sitten kun söin aamumurojani tyypilliseen tapaan äitini askaroidessa taustalla keittiössä jossa kaapin ovet olivat puolukan punaiset. Nyt mietin mitä live chat masturboivan tytön vanhemmat sanoisivat jos kertoisin heille tulevaisuudestani, kun heidän tyttärensä pyllistää aamiaiselleni eräänä kuumeisena aamupäivänä klo 13.22. Haluaisin kertoa sen heille kauniisti. Hänen ryppyinen reikänsä tuikki kuin musta aurinko avaruudessa. Se hetki oli elämäni aamupala.

Aamupalalle jonka tänään koin, voisi pystyttää uskonnon. Hän olisi uskontoni pääpapitar.

Vierailija
25/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En eläissäni olisi voinut uskoa tätä päivää, jos joku olisi kertonut minulle 40 vuotta sitten että tulevaisuudessa sinä Rick Meed syöt aamupalaasi tuikkivan perseen äärellä klo 13.22.

47.

Vierailija
26/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oudolla tavalla diggaan susta. Mä näen sut nuorena Ewan Mc Gregorina. Trainspotting soundtrack choose life soi päässä kun luen tätä ketjua. Vittuilin sulle hieman toisessa ketjussa mutta pidän sun tyylistä.

Vierailija
27/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain oudolla tavalla diggaan susta. Mä näen sut nuorena Ewan Mc Gregorina. Trainspotting soundtrack choose life soi päässä kun luen tätä ketjua. Vittuilin sulle hieman toisessa ketjussa mutta pidän sun tyylistä.

Missä? Haluun vittuuntua nyt.

Vierailija
28/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mick Meed kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Haluun vittuuntua nyt.

No äh. Siellä missä kysyttiin mielipidettä seurustelemattomista miehistä. Kuittailin sulle kun katsot niitä peppuvideoita. Sun kirjallinen ulosanti on kiihottavaa kuitenkin. Pisteet siitä.

Vierailija
29/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47.

Mahtaakohan oikea nimi olla marko? En yhtään yllättyisi. Marko. R. Jos oikein arvaan.

Vierailija
30/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ihmeellisemmäksi maailma vielä muuttuukaan.

Rajoja on venytetty niin pahasti ettei osaa enää paheksua mitään.

Vierailija
31/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47.

Mahtaakohan oikea nimi olla marko? En yhtään yllättyisi. Marko. R. Jos oikein arvaan.

En ole Marko Ronkki.

Rick Meed on nimeni. Vielä olisi Siwa auki 23 saakka. Siwa menee kiinni samaan aikaan aihe vapaan kanssa. Mikähän juttu siinä on?

Vierailija
32/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47.

En ole Marko Ronkki.

Rick Meed on nimeni. Vielä olisi Siwa auki 23 saakka. Siwa menee kiinni samaan aikaan aihe vapaan kanssa. Mikähän juttu siinä on?

Siwa on ihan turhaan 21 jälkeen auki, silloin loppuu kaljan myynti. Mammojen pitää päästä nukkumaan niin palsta laitetaan kiinni etteivät kuku aamutunneille. Yhtäläisyyttä palstan ja siwan aukiololle en keksi.

Ps. En tarkoittanut ronkki.

Vierailija
33/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://chaturbate.com/

Siis tämähän on ihan älytön sivusto.

Harmi kun ei voi kommentoida anonyyminä :(

Toivottavasti en rekkaudu huomenna kun juon viiniä ja muistan tuon sivun.

Vierailija
34/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://chaturbate.com/

Siis tämähän on ihan älytön sivusto.

Harmi kun ei voi kommentoida anonyyminä :(

Toivottavasti en rekkaudu huomenna kun juon viiniä ja muistan tuon sivun.

On siinä suunnitelma perjantaille. Viiniä ja sykkivän persesilmän katselua. Jos kuulut naamakirjaan niin linkitä sinne. Jano tässä on itse kullakin, huominen tule äkkiä.

Vierailija
35/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä sarja. Hain jäätelöä ja lihapiirakoita.

Vierailija
36/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaan kiireisin mies...

Onko sitä jo herätty?

Vierailija
37/37 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On heteropersulla kans ongelmat joo.

Niil on vähän erilaisemmat ongelmat kuin mulla. Mun ongelmat ei ole poliittisia. Oon jotenkin hämmästynyt että syön tässä aamupalaa ja katson samalla ruudulla näkyvää pyllynreikää joka supistelee jonkun chattaajan pyynnöstä. Se tuikkii katsojille. Syön nielut kipeänä mysliä jonka seassa on sitä banaania. Leuka väsyy ja yritän hengittää suun kautta. Nenä on niin tukossa. Onneksi kukaan ei näe tavaraa kieleni päällä.

Tää on niin parasta tekstiä. Muijalle näytin just niin ei tykännyt. Imeköön ja hengittää nenänsä kautta, sitä on reenattu ennenkin. Pakko sille on toisinaan antaa välihappea ja nenäliina niistämistä varten. Pää takaisin sinne äläkä kurki läppäriin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan