Eikö teitä säälitä Johanna Harlinin hylätty sisko?
Vaikuttaa lehtijutun perusteella siltä, että hänen siskonsa ei edes tiedä tarkkaa syytä, miksi on tullut hylätyksi.
Minä tiedän, miksi en halua olla veljeni kanssa tekemisissä ja hänkin tietää sen varmasti. Mutta nyt en ymmärrä tuota Harlinia.
Kommentit (63)
siis onks nää siskokset sen vuorineuvoksen tyttäriä ??
Onhan tosta rikollisesta systeristä ollut juttua.
Vierailija wrote:
siis onks nää siskokset sen vuorineuvoksen tyttäriä ??
Mikä hiton vuorineuvos? Porilainen jäätelöbaarin pitäjä, tosin sekin on jo lopetettu.
Renny ei anna Joannan pitää yhteyttä sukuunsa.
Omistushaluinen tyyppi.
Rennyn liiallisesta omistushalusta kertoili joskus Rentsyn ex-vaimo...se amerikkalainen. Rentsy hallitsi ja kontrolloi vaimoaa herkeämättä.
Geena Davis jossain kertoili, miten Renny kontrolloi kaikkea hänen menemisiään ja liikkumisiaan.
Liekkö myös hänen täytynyt laittaa sukunsa kanssa välit poikki ?
Johanna lienee trophy wife. Mies maksaa ja nainen tottelee. Surullista näin 2023.
Eikö sillä ole omaa elämää?
Tästäkään tapauksesta ei tiedetä oikeastaan muuta kuin tuon siskon väninä.
Vierailija wrote:
Eikö sillä ole omaa elämää?
Tästäkään tapauksesta ei tiedetä oikeastaan muuta kuin tuon siskon väninä.
Miksi helvetissä pitäisi tietää. Onko sulla omaa elämää kun tuommosia kohkaat.
Vierailija wrote:
Jompikumpi siskoista on narsku!
Laita linkki tähän. Miten voit noin ilkeästi itse päätellä.. Häpeä jos osaat.
Ei. Ei säälitä Joannan sisko.
Vaan JOANNA ! Naiset nykyään päättävät ihan itse keneen pitävät yhteyttä ja kehen eivät.
Mistä leso-Renny veti herneenpalon nokkaan polttareissa? Varmaan joku mitätön syy taas..
Säälittää ja voin samaistua siskon asemaan.
Itse menetin siskoni narsistille. Se on läheisille kylmää kyytiä kun joku narsistin kanssa erehtyy seurustelemaan..
Vierailija wrote:
Rennyn liiallisesta omistushalusta kertoili joskus Rentsyn ex-vaimo...se amerikkalainen. Rentsy hallitsi ja kontrolloi vaimoaa herkeämättä.
Pettäjä tietää omasta kokemuksesta että kaikki muutkin pettävät...
Ja mikähän on RENNYN osuus juttuun ??
Ehkä se suurin syy .....
Vierailija wrote:
Ei. Ei säälitä Joannan sisko.
Vaan JOANNA ! Naiset nykyään päättävät ihan itse keneen pitävät yhteyttä ja kehen eivät.
Ei se aina ole mahdollista. Tunnen tapauksia, joissa kumppani on eristänyt kumppaninsa hänen omasta lähipiiristään.Nyt en puhu kyseessä olevasta tapauksesta. Esimerkiksi miestuttavani oli suhteessa naisen kanssa, joka oli narsisti. Hän eristi miehen hänen perheestään ja ystävistään täysin. Sai draamakohtauksia, jos mies yritti lähteä esim ystäviensä kanssa ulos. Tällä tavalla sai tuttavani täysin hallintaansa.
Vierailija wrote:
Johanna lienee trophy wife. Mies maksaa ja nainen tottelee. Surullista näin 2023.
Ihan kuin se olisi naisille harvinaista.
Eipä mua kiinnosta pohtia niitten välejä. Tehkööt mitä haluavat.