Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on muuttunut erilaiseksi. Outoja aikoja elellään.

Rick Meed
28.01.2016 |

Makailen kovassa kuumeessa kotona. Tilille tippuu itsestään rahaa. Minun tarvitsee olla huolissaan vessapaperista ja jääkaapin sisällöistä. Vierellä on läppäri josta saan kaiken elinvoimani.
Kaivelen youtubea kuin nenääni ahnaasti. Suussa on kamala flunssainen maku. En edes kerkeä pestä hampaitani kun chaturbaten sivustolla joku nuori nainen työntää sisälleen esineitä ja pieree ne ulos. Hän kiittelee chattaajia ja minä ihmettelen tätä maailmaa. Olen hiljentänyt äänet jotta kuulisin youtuben soittolistaa paremmin. Taustalla soi nyt:

Olen niin kiireinen etten kerkeä syömään edes aamupalaani.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä makaat paikoillasi sängylläsi jo useita tunteja?

Tuijottelet peräaukkoa ja kuuntelet hyvin hyvin masentavaa musiikkia. Hengityksesi haisee ja suljet sen pois kauas kuten nälkäsikin. Tiedätkö mitä sielä jääkaapissa edes on?

Vanhaa maitoa?

Pari keksiä hylylllä?

Puurohiutaleita vuodelta 2004?

Onko ulkona pakkasta? Jää sisälle vielä päiväksi tai pariksi. Huomenna on hyvä päivä ostaa alkoholia.

Vierailija
2/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heteropersulla kans ongelmat joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä makaat paikoillasi sängylläsi jo useita tunteja?

Tuijottelet peräaukkoa ja kuuntelet hyvin hyvin masentavaa musiikkia. Hengityksesi haisee ja suljet sen pois kauas kuten nälkäsikin. Tiedätkö mitä sielä jääkaapissa edes on?

Vanhaa maitoa?

Pari keksiä hylylllä?

Puurohiutaleita vuodelta 2004?

Onko ulkona pakkasta? Jää sisälle vielä päiväksi tai pariksi. Huomenna on hyvä päivä ostaa alkoholia.

Alkoholi ei ole mun juttu. Poltan pilvee.

Jääkaapissa oli puoliksi syöty banaani ja avaamaton rasvaton maito. Sotken ton banaanin myslien sekaan ja meen sängylle ihmettelemään. Miksi ihmeessä asuntoihin rakennetaan ikkunoita? Tännekin piti ostaa useilla kympeillä verhoja.

Vierailija
4/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit pihalle ulkoilemaan. Hiihtämään tai luistelemaan. Missä on suomalainen sisusi?

Vierailija
5/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niil on vähän erilaisemmat ongelmat kuin mulla. Mun ongelmat ei ole poliittisia. Oon jotenkin hämmästynyt että syön tässä aamupalaa ja katson samalla ruudulla näkyvää pyllynreikää joka supistelee jonkun chattaajan pyynnöstä. Se tuikkii katsojille. Syön nielut kipeänä mysliä jonka seassa on sitä banaania. Leuka väsyy ja yritän hengittää suun kautta. Nenä on niin tukossa. Onneksi kukaan ei näe tavaraa kieleni päällä.

En eläissäni olisi voinut uskoa tätä päivää, jos joku olisi kertonut minulle 40 vuotta sitten että tulevaisuudessa sinä Rick Meed syöt aamupalaasi tuikkivan perseen äärellä klo 13.22.

Vierailija
6/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit pihalle ulkoilemaan. Hiihtämään tai luistelemaan. Missä on suomalainen sisusi?

Runkkaan sisukkaasti.

Olen päättänyt rikkoa eilisen ennätykseni. Eilen tosin aloitin aikaisemmin.

Eilen onnistuin 9x. Toisaalta kahta viimeisintä ei lasketa koska ne oli suoritettu löysällä erektiolla. Mun pitää silti varoa sydänlihastulehdusta.

Vierailija
7/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, noi on vaan niitä keski-ikään tulleen vakiongelmia! Tätä päivää niinku... Ne häipyy ajan kanssa.

Lohdutukses voin kertoa että ongelmat ei häivy, joten älä pelkää, tulee uusia tilalle. Ongelmien yhteissumma on muuttumaton, että sillee....

Vierailija
8/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mitä???

Mitä mä luen?

Menikö W-kirjain väärinpäin, hä?

Vierailija
9/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan sisukkaasti.

Olen päättänyt rikkoa eilisen ennätykseni. Eilen tosin aloitin aikaisemmin.

Eilen onnistuin 9x. Toisaalta kahta viimeisintä ei lasketa koska ne oli suoritettu löysällä erektiolla. Mun pitää silti varoa sydänlihastulehdusta.

Toivottavasti et kuole sinne tunkkaiseen luukkuusi.

Sydänlihastulehdus ei ole leikinasia.

Vierailija
10/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kamerasi on tällä hetkellä. Oletko varma että katsot jotain toista etkä vain omaasi?

Ethän sinä Rick Weed suinkaan pyllistä koko maailmalle?

Vierailija
11/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harvinaisen tylsämielinen ihminen, kuin puoliksi aivokuollut.

Vierailija
12/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaankin että ap on perseestä?

Vierailija
13/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick Weed on aikuinen mies. Hän ihmettelee.

Entä meidän nuoret? Heille tämä päivä on ihan normaali aurinkoinen talvinen päivä muiden päivien joukossa. Taivaalla kimmeltää aurinko päivisin ja iltaisin tuikkii tähdet. Netissä tuikkii livenä pyllynreijät.

Vierailija
14/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on harvinaisen tylsämielinen ihminen, kuin puoliksi aivokuollut.

Mietin juuri että jos olisin yhtä tylsämielinen kuin ap, en luultavasti pääsisi röökille parvekkeelle. Roskatkin jäisi viemättä roskakatokseen.

Vierailija
15/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi. Kuuntelen jo toista kertaa.

Vierailija
16/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitat varmaankin että ap on perseestä?

tämä on mun elämä. Hauku omaa elämääs ja painu vittuun mun ketjusta!

Vierailija
17/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista. Maagista. ❤️

Vierailija
18/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://chaturbate.com/

Siis tämähän on ihan älytön sivusto.

Vierailija
19/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niil on vähän erilaisemmat ongelmat kuin mulla. Mun ongelmat ei ole poliittisia. Oon jotenkin hämmästynyt että syön tässä aamupalaa ja katson samalla ruudulla näkyvää pyllynreikää joka supistelee jonkun chattaajan pyynnöstä. Se tuikkii katsojille. Syön nielut kipeänä mysliä jonka seassa on sitä banaania. Leuka väsyy ja yritän hengittää suun kautta. Nenä on niin tukossa. Onneksi kukaan ei näe tavaraa kieleni päällä.

En eläissäni olisi voinut uskoa tätä päivää, jos joku olisi kertonut minulle 40 vuotta sitten että tulevaisuudessa sinä Rick Meed syöt aamupalaasi tuikkivan perseen äärellä klo 13.22.

Ei saatana, hah, hah! :D:D Onneksi ei ollut mitään suussa, muuten ne olisi tuossa läppärillä. Aivan hervotonta juttua.

Vierailija
20/37 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä söisi lounaaksi?

Tarjolla olisi kaksi kaurakeksiä tai sipuleita, makaroonia ja musta banaani. Voisi ehkä keittää kahvit ja miettiä mitä noista aineksista saa taiottua kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme