Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestäni enää lainkaan...

Vierailija
28.01.2016 |

Siinäpä se tulikin. Mieheni ei houkuta seksuaalisesti enää yhtään, olen täysin kyllästynyt häneen. Seksi hänen kanssaan on mallia; mies vetää housunsa alas ja se tarkoittaa sitä, että minun pitäisi antaa suuseksiä. Sen jälkeen mies kourii pari kertaa rinnoista ja jalkovälistä ja minun pitäisi olla valmis. Sen jälkeen mies jyystää itsensä "maaliin" ja siinäpä se sitten oli. Suutelua tai muuta läheisyyttä ei ole ollut aikapäiviin.
Mies ei arvosta, mutta olettaa paljon. Lähes koko kodinhoito on kontollani, mies tekee jotain jos jaksaa. Yleensä töiden jälkeen menee nukkumaan, jonka jälkeen loppuilta menee sohvaperunana tv:n ääressä. Minun pitäisi kaiken päälle hoidella vielä mies. No, en todella ole hoidellut enää aikoihin, koska en saa siitä itse mitään.

Mutta rakkautta ja seksiä minunkin tekee mieli. Vastavuoroista ja nautinnollista. Ongelma on vain siinä miten ratkaista asia, kun puolison kanssa se on utopiaa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä liikkuu todella sairasta porukkaa. Viittaan tällä kommenttiin 14 ja noihin typeriin provohuutelijoihin (jotka kaikki saattaavt todellisuudessa olla sama henkilö)

Ap, oletko yrittänyt keskustella tästä miehesi kanssa? Jotenkin tuli sellainen olo, että olet hänelle lähinnä jokin hyödyllinen kodinkone ja kaikki tunne puuttuu hänen puoleltaan. Tämä kannattaisi keskustella selväksi ja mennä vaikkapa parisuhdeterapiaan. Jos miestä ei kiinnosta, sekin kertoo jo paljon. On kuitenkin olemassa vastavuoroisiakin parisuhteita ja rakkautta, ei kannata jäädä huonoon suhteeseen. 

Kyllä, tunne puuttuu täysin. Minusta tuntuu, että eniten miestä pelottaakin hyvän kodinkoneen menetys. Sitähän saattaisi joutua itse tekemään, kun kodinkone lähtisi.

Mihinkään terapiaan mies ei lähde. Tekemättömyydestä on puhuttu kymmeniä kertoja. Miehen mielestä mitään ongelmaa ei ole, joten mitään asioita ei tarvi myöskään käsitellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi