Tapailemani mies katsoo animea...
Tapailen ihan lupaavan oloista miestä, MUTTA selvisi että hän harrastaa tätä japanilaisen animen katselua ja niiden sarjakuvien lukemista...! Mitä ajatuksia teissä heräisi jos kävis näin...? Mun mielestä on vaan tosi outoa... siis nehän on LASTEN juttuja, ei kai kukaan järkevä aikuinen kato piirrettyjä... sama kun lukis aku ankkaa, tai harrastais disney-leffojen keräilyä! Siis 25v mies....!!! Tää asia häiritsee mua tosi paljon. Mies on vielä valmistumassa hyvään ammattiin yliopistosta n. vuoden päästä ja muuten vaikuttaa ihan kypsältä... mutta ääh. Itse oon olu kuitenkin "aikuinen" jo tosi pitkään, oikeestaan jo 15v jäi kaikki "lapsellisuudet" pois ja sen jälkeen oon harrastanu ym. vaan aikuisten juttuja, ja mun on tosi vaikeeta ottaa vakavasti jos jollekin aikuiselle on tällaset lasten jutut jotenkin isossa roolissa... en jotenkin nää että asuttais vaikka yhdessä, ja viikonloppuna mä katson vaikka jotain sisustusohjelmaa / leivon / tms ja mies kattoo.. animea... :DDDD ei tästä varmaan tuu mitään...! Mut harmittaa, muuten niin fiksun olonen mies!!!
Kohtalotovereita?!? Joo ja samaan syssyyn menee oikeestaan nää fantasiasarjat joita tv:stä tulee.. lohikäärmeitä ym. Aikuiset kattoo niitä?!? En vaan ymmärrä!
Kommentit (42)
Parempi että jätät miehen rauhaan. Ei siksi että katsoo animea ... vaan siksi ettei hyvä mies mene tuollaiselle aivokääpiölle
AIKUISTUNUT? Hah! Sun kirjoitustyylillä oot milleniumlapsi. 😂