Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas millasilla iskurepliikeillä teitä on yritetty iskeä? =)

Vierailija
15.02.2006 |

Mulle tuli kerran yx mies sanomaan baarissa et " sä olet luvannut mulle seuraavan tanssin" En lähtenyt tanssimaan, vaikka kuinka yritti et olin muka luvannut jo :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?, kun oot niin makea.

Vierailija
2/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti kirkkain silmin ihastuneensa muhun heti. Yritti tulla muutamaan otteeseen juttusille baarissa ja vakuutti ettei koskaan unohda mua. Ei kuitenkaan ahdistellut vaan kävi välillä sanoo jotain. Sitten se lähti, antoi puh.nron kouraan ja samassa lapussa luki, että älä särje sydäntäni vaan soita, en halua kadottaa sinua.

Aika vakuuttava teatteri oli, mutta mietin vaan kuinka moneen on taktiikkaansa jo kokeillut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli känniläinen sanomaan et " me ollaan kyllä tavattu jossain, taisit olla tänään junassa, ihan varmasti et se olit sinä, olet niin kaunis, jäit minun mieleen..."

Vierailija
4/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit et enää mulle kelpaa!

Ai että olin imarreltu.

Että oisin sitte herralle kelvannu :/

Vierailija
5/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi minua tanssiin.En ollut kiinnostunut, sanoin olevani varattu(niinkuin olinkin kihloissa).Aneli minulta apua, että neuvoisin miten hän saisi tuon naisen iskettyä(näytti erästä baarissa tanssivaa naista).Annoin pari vinkkiä. Sitten hän sanoi että tehdään se mustasukkaiseksi ja sitten suostuin tanssimaan.(Vaikka tajusin kyllä että oli vain minusta kiinnostunut ja yritti tuolla tekniikalla iskeä, eikä tuntenutkaan kyseistä naista:-)

Vierailija
6/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri sitten kysynyt, että " what ar u doing?" . Kaveri vastannut, että " just checking that r u made in heaven" . Ei ollu kuulemma irronnu vaikka mukava kaveri oli ollutkin =)

Vierailija
7/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja narikassa tuli vastaan joku juoppo hyypiö joka tuumas et sieltähän se tulee se nainen jonka kanssa minä kansoitan suomea... portsarillakin oli naurussa piteleminen.

Vierailija
8/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi tosin aikanaan seuraili mua. Se paljastui jostain sivulauseesta, kun hän lopulta puhutteli minua. Se _ei_ ollut mukavaa, uskokaa pois.

Vierailija
9/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli känniläinen polvistui ja suureen äänen kailotti kaikkien työkaveiden ja asiakkaiden kuullessa:" Mä rakastan sua!Tuu mun vaimokseni!Saat multa tuhat ruusua!"

Oli aika huvittavaa:-)Toivottavasti kukaan ei luullut että oli mun poikaystävä..

Vierailija
10/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sä oot ehdottomasti parasta mitä tässä baarissa on tänään tarjolla"

Vierailija
11/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuko suhun kun sä putosit taivaasta? Hehee, aika säälittävää ja keinotekoista. Ei saanu lämpeemään.

Vierailija
12/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkösenä istut?" Voi helkutti että sain siitä tarpeekseni baariaikoinani.

Tai se, että ryhdytään heti tenttaamaan: Mikäs sun nimi on? Missä asut? Mitä teet työksesi? Eikä itseä vaivauduta edes esittelemään.

Vierailija
13/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näkösenä istut?" Tai se, että ryhdytään heti tenttaamaan: Mikäs sun nimi on? Missä asut? Mitä teet työksesi? Eikä itseä vaivauduta edes esittelemään.

Vierailija
14/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee ne keksii

Vierailija
15/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meni muhun täydestä, koska olin ollu siellä edellisen kesän, mutta se jätkä ei. Oli ihan mukava ilta sen kanssa , ja oltiin yhdessä viikko, mut ei meillä oikeesti mitään yhdistävää tekijää ollut, eli jäi siihen, oli imartelevaa et joku muisti mut jostain, ei olis pitäny sen sanoo et se ei o totta.