Pitääkö miehen jaksaa yli 2-3min yhdyntää?
Pitääkö miehen kestää? Onko se vaatimus? Entä jos ei kestä, pidätkö huonona panomiehenä ja epäonnistuneena rakastajana?
Heittäisin pienen ajatuksen aiheen naisille. Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?
Kommentit (85)
Voit suristaa miten paljon tahansa, minä saan orgasmin yhdynnässä. Ja ei, 2-3 min ei riitä. Toki jos tulee ns.reisille, niin pieni huili ja sitten jatketaan.
Ja tuohon kysymykseesi, pystyn estämään orgasmini. Ollaan tätä kuriositeettina kokeiltu sähköhammasharjalla, tuolla maailman parhaalla päristäjällä...
- 2
naisien tulisi juuri kiihottua tälläsistä miehistä.jos kestää kauan niin mies ei ole naisesta kiinnostunut :)
Ei tod. riitä, yhtä tyhjän kanssa jos ei kestä 2 min kauempaa.
Kyllä sitä pystyy kontrolloimaan, mieskin, molemmat voi oppia pitkittämään rakasteluhetkeä, jos tuntuu, että tulee kovin nopeasti. Poikaystäväni kanssa jaksetaan jyystää kauankin, hänen mieskuntonsa on kehittynyt parin vuoden aikana. (Olemme nuoria, 20-vuotiaita, molemmilla vähän kokemuksia ennen toisiamme). Ennen mentiin muutama minuutti, nykyään 15-20min aika perus. Molemmille tyydyttävämpää kun saa nauttia toisesta kauemmin. Ihan suoraan sanottuna en minä saisi paljon nautintoa noin lyhyessä ajassa ku 2-3min...
10-20 min on hyvä. Ja tuota taitoa voi harjoittaa. Oman kropan toiminnan tuntemistahan se edellyttää ja viitseliäisyyttä.
Yleensä ensin n. 5-10min nuolentaa ja siihen kunnon panoa 5-15min. Riippuu fiiliksestä, mutta yleensä noin..
m37
no eikö ole tasaa-arvoa, että jos tavoitellaan naisen orgasmia niin mieskin saa orgasmin kokiessaan laueta?
Vierailija kirjoitti:
10-20 min on hyvä. Ja tuota taitoa voi harjoittaa. Oman kropan toiminnan tuntemistahan se edellyttää ja viitseliäisyyttä.
nuorena panoni kesti noin 50minuuttia. nyt laukean noin 4 minuutissa... kadotin oman kropan toiminnan?
Ehdottomasti! Vaikka on kunnon esileikki (15-60 min) en kestäisi minuuttimunaa.
Miehen pitää kestää niin kauan kuin tarve (naisen laukeaminen) vaatii.
Ei tarviyse, jos ei halua. Puoli minuuttiakin riittää antamaan naiselle riittävän stimulaation, jos paikat ovat kunnossa. Minkä ihmeen takia naiset voivat määritellä, kuinka pitkään miehen tulisi kestää sängyssä hinkkaamista? Taas yksi esimerkki hameväen miehiä kohtaan osoittamasta terrorista. Moni nainen on itse kuin joku lahna ja makaa selällään ääntäkään päästämättä koko toimituksen ajan. Hyvä siinä on sitten aikarajoja määräillä.
Hyväkuntoiset miehet yleensä kykenevät halutessaan tyydyttämään naisen. Läskit ja muut löysäperseet menevät sillä, mitä saavat ja miten sattuu menemään ja sitten inisevät kun naista ei kiinnosta sänkyhommat.
M33
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehen kestää? Onko se vaatimus? Entä jos ei kestä, pidätkö huonona panomiehenä ja epäonnistuneena rakastajana?
Heittäisin pienen ajatuksen aiheen naisille. Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?
Pitäisitkö naista huonona runkkaajana tai suihinottajana, jos hän jaksaisi hoidella sut puoliväliin saakka? Itse saisit sitten sen orgasmin tehdä itselles. Miksi naisenkaan tarttis jaksaa?
En minä ainakaan kestä jos tuntuu hyvälle ja nimenomaan yhdyntää.
Ikinä en ole lauennut imemällä tai vieraan runkkaamana, mutta kun pääsee työntymään pilluun tuntuu vaan järjettömän hyvälle, silloin pitäisi laskea reisille ja kohta jatkaa uusi kierros.
Avokki vaan vetää samantien vaatteet päälle, ei halua toista kierrosta ja siitä ei parin minuutin jyystö tunnu miltään.
Sitä en ymmärrä miten sen pillu tuntuu niin hyvältä ja itse sanoo ettei tunnu miltään.
Eikä mulla ole mikään mikromunana.
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan?
Kyllä voin.
Nykyisen miehen kanssa seksi kestää 1-2h + esileikki, joten ihan ykskaks jokin 2-3min seksi tuon sijaan... Ei kiitos. On meillä joskus pikapanoja, mutta mielellään vähintään sen 30min.
Myös mies voi treenata alapään lihaksiaan ja opetella pidättämään orgasmia. Ja välissä voi pitää pientä taukoa, jos haluaa jatkaa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä oman kropan hallinta ei riitä. Riippuu myös naisen toiminnasta. Aika fakiiri pitää olla, jos nainen puristelee ja lypsää session aikana ja saa kestämään edes 5 minuuttia.
Minuuttimunat eivät todellakaan kiinnosta!
Makuja on monia. Itse en välitä yhdynnästä, joten mitä nopeammin se on ohi, sen parempi. Oma mieheni onneksi kestää tuon 3 minuuttia, kun eksän kanssa jyystettiin menemään puoli tuntia. :p