Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen jaksaa yli 2-3min yhdyntää?

Vierailija
27.01.2016 |

Pitääkö miehen kestää? Onko se vaatimus? Entä jos ei kestä, pidätkö huonona panomiehenä ja epäonnistuneena rakastajana?

Heittäisin pienen ajatuksen aiheen naisille. Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteellinen keskustelu. Aivan kuin rakastelun "onnistuminen" olisi täysin miehen vastuulla.

Naiset makaavat ja arvostelevat.

Tämä. Millä verukkeella te naiset vaaditte pitkää yhdyntää ja päälle jopa nuolentaa? Antamalla pillua?

Entä jos mies vaatisi joka kerta että te ratsastatte max 2min ja aina nuolette kalun pystyyn. Muuten paska nainen?

Is there another way? ;) 

Vierailija
62/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?

Mies voi ottaa sen munan hetkeksi pois pillusta jos tuntuu liian hyvältä. 

Ja ottaa pois 15 sek välein kun meinaa vaan tulla?

Tä just on naisten luulo. Ota pois ja sitte taas pane kuin ei mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 nojoo, tuskinpa jaksais alkaa koko touhuun jos se aina olis kahdessa minuutissa ohi. Mieheni kestää onneksi pidempään.

Vierailija
64/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mies voi treenata alapään lihaksiaan ja opetella pidättämään orgasmia. Ja välissä voi pitää pientä taukoa, jos haluaa jatkaa pidempään.

Niinpä. Yli kolmekymppiset miehet oppivat vasta, että orgasmi ja siemensyöksy ovatkin eri asioita. Ymmärtääkseni miehet voivat saada useampiakin orgasmeja, kun sitä harjoitellaan, mutta siemensyöksy sitten vaan sen kerran.

Lisäksi harjoituksella miehet voivat itsekin opetella pidättelemään omaa orgasmiaan. Joskus luin vanhaa jooga-kirjaa, jossa oli harjoituksia miehille, että voivat saada orgasmeja kokonaan ilman siemensyöksyjä.

Huuhaata. Tuo on vähintään yhtä harvinaista kuin se, että nainen saisi minuutissa orkut panossa. Ja että nainen vain oppisi saamaan kun ikää tulee.

Vierailija
65/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tapailla vain hyväkuntoisia, kroppansa tuntevia miehiä. Sellaiset laukeavat hyvin harvoin ennenaikaisesti. Useampikin mies on osannut rytmittää laukeamisensa suunnilleen samaan aikaan kuin mitä olen itse tullut. Jos miehellä on heikot lantionpohjanlihakset, niin silloin laukeaa helposti ennenaikaisesti. Miehenkin kannattaa näitä lihaksia säännöllisesti treenata.

Ja ei, en ole mikään lahna. Minusta kaikista nautinnollisinta on keinutella hitaasti ja rauhallisesti yhdessä, niin että voin samalla puristella lihaksilla. Jos mies haluaa vaan jotain nopeaa rynkytystä niin en minä silloin pysty puristelemaan, saati laukeamaan.

Vierailija
66/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pari pitkäaikaista kumppania kesti 15-30min mikä oli oikein sopiva. Nyt pidempään sinkkuna aikaa viettänyt ja olen kauhukseni huomannut ettei miehet kestä oikeasti välttämättä kahta minuuttia pidempään! Ja todellakin tuntuu, vaikka olisin jo muulla tavoin orgasmin saanut, että homma jää aivan kesken. :(

Vierailija
67/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Tosi mies panee naista vähät välittämättä naisen orkuista.

Totuus, jota jokainen tosimies seuraa. Älä kuuntele telaketjufemakoita.

Vierailija
68/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten orgasmilla ei ole mitään evolutiivista perustetta. Luonto on luonut niin että miehet tulevat usein muutamassa minuutissa ja hyvä niin. 

Ei voisi vähempää kiinnostaa akkojen orkut.

Vierailija
69/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-20 min on hyvä. Ja tuota taitoa voi harjoittaa. Oman kropan toiminnan tuntemistahan se edellyttää ja viitseliäisyyttä.

Pelkkä oman kropan hallinta ei riitä. Riippuu myös naisen toiminnasta. Aika fakiiri pitää olla, jos nainen puristelee ja lypsää session aikana ja saa kestämään edes 5 minuuttia.

Mä nimenomaan lypsän ja puristelen, koska saan itse orgasmini vain sillä tavalla. Ja ei kyllä miehet ole mitään minuuttimunia olleet, joskus harvoin on lauennut heti ja sitten on vaan pidetty hetki taukoa ja kohta uudestaan. Mies voi itse parantaa omaa kestävyyttän ja kannattaa ensin käyttää jotain sellaista asentoa joka tuntuu naisesta paremmalle kuin miehestä ettei homma lopu liian lyhyeen.

Ja ei, en ole mikään lörppäpillu eikä miehet minimunia. Moni mies on pyytänyt vähempää puristelua ettei penis tule kipeäksi :D

T: 65

Vierailija
70/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tapailla vain hyväkuntoisia, kroppansa tuntevia miehiä. Sellaiset laukeavat hyvin harvoin ennenaikaisesti. Useampikin mies on osannut rytmittää laukeamisensa suunnilleen samaan aikaan kuin mitä olen itse tullut. Jos miehellä on heikot lantionpohjanlihakset, niin silloin laukeaa helposti ennenaikaisesti. Miehenkin kannattaa näitä lihaksia säännöllisesti treenata.

Ja ei, en ole mikään lahna. Minusta kaikista nautinnollisinta on keinutella hitaasti ja rauhallisesti yhdessä, niin että voin samalla puristella lihaksilla. Jos mies haluaa vaan jotain nopeaa rynkytystä niin en minä silloin pysty puristelemaan, saati laukeamaan.

Miesten kannattaa tapailla naisia jotka eivät ole hankalia ja laukeavat helpommin jos niin haluavat.

Vierailija
71/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asass kirjoitti:

Naisten orgasmilla ei ole mitään evolutiivista perustetta. Luonto on luonut niin että miehet tulevat usein muutamassa minuutissa ja hyvä niin. 

Väärin. Naisen orgasmi auttaa siittiöitä pääsemään perille -> nainen tulee todennäköisemmin raskaaksi.

Sen sijaan miehen orgasmilla ei ole evoluutiota ajatellen mitään virkaa. Riittää, että mies saa ejakulaation.

Vierailija
72/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asass kirjoitti:

Väärin. Naisen orgasmi auttaa siittiöitä pääsemään perille -> nainen tulee todennäköisemmin raskaaksi.

Sen sijaan miehen orgasmilla ei ole evoluutiota ajatellen mitään virkaa. Riittää, että mies saa ejakulaation.

Mitä luulet, kumman orgasmin seurauksena on syntynyt enemmän lapsia?

Jos mies ei saisi, ei se nussisi edes!

Vierailija
73/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asass kirjoitti:

Meinaatko, että naiset harrastaisivat seksiä jos eivät saisi siitä nautintoa? Niinpä.

Miehen mahdollisuudet seksiin paranevat jos nainen nauttii seksistä.

Vierailija
74/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asass kirjoitti:

Meinaatko, että naiset harrastaisivat seksiä jos eivät saisi siitä nautintoa? Niinpä.

Naisia maailmassa on kuin mannaryynejä. Aina on antajia, naiset antavat panna jo saadakseen uroksen huomiota.

Vierailija
75/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa tapailla naisia jotka eivät ole hankalia ja laukeavat helpommin jos niin haluavat.

Naisten kannattaa tapailla miehiä jotka eivät ole hankalia ja laukeavat jo kahdessa minuutissa.

Minulle ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Molemminpuoleinen nautinto. Välillä on ihana kiusata miestä ja ottaa oikein pitkään ja hartaasti poskeen, välillä taas mies voi hieroa ja nuolla tunninkin. Välillä pikainen pano jossain jännässä paikassa ja välillä taas hidasta ihanaa keinuttelua. Mutta joku minuuttimunarynkyttäjä, ei kiitos!

N30

Vierailija
76/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asass kirjoitti:

Naisia maailmassa on kuin mannaryynejä. Aina on antajia, naiset antavat panna jo saadakseen uroksen huomiota.

Miehiä on enemmän kuin naisia. Onneksi tänne suomeen on tullut noita turvapaikanhakijoita yms kansainvälistä väriä, niin ehkä suomalaisetkin miehet alkavat edes vähän panostamaan parisuhteisiinsa. Naisen kun ei tarvitse lähteä edes ulkomaille löytääkseen jonkun paremman kuin kahdenminuutin jyystömunan.

Vierailija
77/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asass kirjoitti:

Miehiä on enemmän kuin naisia. Onneksi tänne suomeen on tullut noita turvapaikanhakijoita yms kansainvälistä väriä, niin ehkä suomalaisetkin miehet alkavat edes vähän panostamaan parisuhteisiinsa. Naisen kun ei tarvitse lähteä edes ulkomaille löytääkseen jonkun paremman kuin kahdenminuutin jyystömunan.

Se on kyllä huomattu, että suomimamma pieruverkkareissaan antaa mieluummin vaikka suomea puhumattomalle aavikon pojalle kunhan ei vaan itse tarvitse seksiään kehittää ja siihen mitenkään panostaa!

Vierailija
78/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää 2-3 min yhdyntää. Joskus ei tarvitse kuin istua kyytiin, niin heti tulee, ja joskus ehtii useamman. Sama takaapäin. Muissa asennoissa kestää kyllä pitempään, mutta niin miehelläkin. Exä kesti pitkään, oli siis opetellut kun hänen exänsä oli nurissut liian nopeasta tulemisesta. Exä kanssa meni sitten välillä jyystämiseksi ja ajattelin että ala tulla jo. Näin erillaisia me ollaan. Mä olen herkkä tulemaan ja yritän kyllä pidätellä etten heti saa.

Mistä löytäisi tuollaisen naisen?

Mä oon jotenkin miettinyt että minussa on jotain vikaa kun saan niin helposti. Olin varmaan nuorempana seksiaddikti tai anatomiani on otollinen yhdyntäorgasmeille. Onneksi nopeille miehille on nopeita naisia :D

Vierailija
79/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen pantiin avokin kanssa sillä tavalla, että olin sohvalla puoli-istuvassa asennossa ja hän päällä. Sai noin puolen tunnin aikana neljä orgasmia pelkästä yhdynnästä. Tätä edelsi yksi nuoltu orgasmi. 

Auts. Jollakin minuuttimunalla meni tunteisiin kun piti antaa alapeukku. :D

Fakta ja fiktio on eri asioita vaikka joskus niitä voi olla vaikea erottaa toisistaan...päiväunelmat on eri juttu kuin todellisuus. On vähän tylsää muille kun jotkut kirjoittelee niitä tyttöystävän Harlekiini-romaanista luettuja juttuja tänne. ;)

Vierailija
80/85 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt panemaan miestä, joka kestäisi yli 5 min. Nykyisen kanssa jo 2 min on hyvä. Toisaalta se vähän harmittaa, koska nautin yhdynnästä kovasti. Mies kyllä tykkää harrastaa etenkin viikonloppuisin todella pitkiä esileikkejä jotka ovatkin seksimme perusta, sillä tiedän että kun yhdyntään aletaan, touhu on pian ohi. 

Sinänsä vähän ihmettelen miehen intoa esileikkiin, usein hän haluaa vielä juuri ennen yhdyntää että otan vielä suihin tai runkkaan häntä. Sanoo, ettei ole vielä valmis vaikka minusta hänellä seisoo hyvin. Oman järkeni mukaan kestäisi yhdynnässä pidempään, jos jättäisi nuo esileikit vähemmälle. En ole löytänyt sopivia sanoja kysyä tästä, koska en halua lisätä hänen paineitaan kestää pitempään ja haluan että hän nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme