Pitääkö miehen jaksaa yli 2-3min yhdyntää?
Pitääkö miehen kestää? Onko se vaatimus? Entä jos ei kestä, pidätkö huonona panomiehenä ja epäonnistuneena rakastajana?
Heittäisin pienen ajatuksen aiheen naisille. Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mies voi treenata alapään lihaksiaan ja opetella pidättämään orgasmia. Ja välissä voi pitää pientä taukoa, jos haluaa jatkaa pidempään.
Niinpä. Yli kolmekymppiset miehet oppivat vasta, että orgasmi ja siemensyöksy ovatkin eri asioita. Ymmärtääkseni miehet voivat saada useampiakin orgasmeja, kun sitä harjoitellaan, mutta siemensyöksy sitten vaan sen kerran.
Lisäksi harjoituksella miehet voivat itsekin opetella pidättelemään omaa orgasmiaan. Joskus luin vanhaa jooga-kirjaa, jossa oli harjoituksia miehille, että voivat saada orgasmeja kokonaan ilman siemensyöksyjä.
Miten eri asioita?
Silloin kun saa orgasmin, niin tulee siemensyösky.
Jos sitä ei tule, niin se on pidättelyä, eikä orgasmi.
Miten mies käytännössä voi harjoitella pidättämään? Jotain kusenpidätyslihaksia supistelemalla?
Tuo on ihan liian lyhyt aika itse panoa. Ja kyllä, pystyn ajatuksen voimalla estämään orgasmin, vaikka fyysisesti kuinka hyvältä tuntuisikin. Jos ajatukset on väärät, ei tule orgasmia, näinhän tuo vaivaa monia naisia kun on stressiä tms. ei tule orkkua ei.
Minun miehelläni ei normaalisti kestä edes tuota. On koittanut harjoittaa kestoa, käyttää puudutteita. Ei auta. Vitsailen, että on evoluution huippuunsa kehittämä yksilö, nopeasta laukeamisesta kun on varmaan ollut hyötyä lisääntymistehossa joskus kivikaudella. Näkee sitten kyllä vaivaa tyydyttääkseen minut muuten ja saan itsekin orgasmin yhdynnässä todella nopeasti, joten seksielämäämme pidän tästä huolimatta todella hyvänä.
Täällä taas naiset kirjoittelee ihan mitä sattuu. Ensinnäkin mikä on yhdynnän määritelmä. Kukaan mies ei jaksa yhtäjaksoista jyystämistä puolta tuntia ellei satu olemaan kunnon kännissä tai lääkkeiden (huumaavien aineiden) vaikutuksen alaisena eli tuntoherkkyys merkittävästi heikentynyt taikasauvassa. Laukeamista ja aktin kestoa voi kyllä pitkittää rytmittämällä eli välillä keskeyttämällä hetkeksi (ilman ulosvetoa). Heitettynä sanoisin, että sellainen jatkuva aktiivinen yhdyntä on normaalilla miehellä jotain 3-15 minuutin väliltä.
Tietysti jos on paljon yhdyntöjä suhteellinen tiheästi ja erityisesti pyritään kasvattamaan laukeamiskynnystä, niin silloin mies voi kestää selvästi pitempään kun keholla ei ole enää tarvetta ja energiaa laueta kovin helposti. Mutta luulisi että naisellakin tulee jo sellaisesta älyttömän pitkästä jyystelystä epämukava olo (ja niin tuleekin, paitsi av-mammojen iltapäivälukemisissa).
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoiset miehet yleensä kykenevät halutessaan tyydyttämään naisen. Läskit ja muut löysäperseet menevät sillä, mitä saavat ja miten sattuu menemään ja sitten inisevät kun naista ei kiinnosta sänkyhommat.
M33
Oon muuten joo huomannut, että ylipainoinen mies tulee nopeammin. Tosin ihan kauheen kattavaa kokemusta mulla ei asiasta ole, joten tällä otoksella en mitään tutkimusta lähtis tekemään :D
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Vaikka on kunnon esileikki (15-60 min) en kestäisi minuuttimunaa.
Miehen pitää kestää niin kauan kuin tarve (naisen laukeaminen) vaatii.
Miinuspeukuttajille tiedoksi - me nautiskelemme kaikessa rauhassa toisistamme ja ihon lämmöstä ennen varsinaista rakastelua. On suuseksiä, koskettelua, leluja, sitomista, höyheniä - mitä ikinä mieli tekee. Laukeamista pidättelemme.
Yleensä siinä vaiheessa olen jo niin kiihottunut että laukean nopeasti yhdynnässä. Mutta - koska mieheni tietää että minulle mieluisinta on 2 laukeamista peräkkäin (hänelle riittää yksi) hän lähtee mukaan vasta tuon ekan laukeamisen jälkeen. Toinen kerta kestää hieman pidempään ja mies odottaa kunnes voimme laueta yhtä aikaa.
Ei sitä mies voi loputtomiin pitkittää muuten kuin käyttämällä enemmän käsiä ja suuta sekä vaihtelemalla asentoja usein, tosin itse kun ihan tarkoituksella opettelin rakastelemaan kauemmin niin ex näki asian niin ettei hän enää kiihota minua koska en laukea viidessä minuutissa :D
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten joo huomannut, että ylipainoinen mies tulee nopeammin. Tosin ihan kauheen kattavaa kokemusta mulla ei asiasta ole, joten tällä otoksella en mitään tutkimusta lähtis tekemään :D
Kokeile ensi kerralla asentoa, jossa nainen on aktiivisempi esim. ratsastaminen tai jossa ollaan tasavertaisessa tilanteessa energiankulutuksessa, esim. takaapäin. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa mies kuluttaa selvästi enemmän energiaa kuin nainen (jos tämä ns. lahnailee), joten on luonnollista ettei ylipainoinen jaksa pidätellä laukeamista yhtä kauan kuin hyväkuntoinen.
Eilen pantiin avokin kanssa sillä tavalla, että olin sohvalla puoli-istuvassa asennossa ja hän päällä. Sai noin puolen tunnin aikana neljä orgasmia pelkästä yhdynnästä. Tätä edelsi yksi nuoltu orgasmi.
En tosiaankaan jaksa laskea housuja tuollaisen pyrähdyksen takia. Sama kun pukisi ulkovaatteet puolen tunnin lenkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen pantiin avokin kanssa sillä tavalla, että olin sohvalla puoli-istuvassa asennossa ja hän päällä. Sai noin puolen tunnin aikana neljä orgasmia pelkästä yhdynnästä. Tätä edelsi yksi nuoltu orgasmi.
Auts. Jollakin minuuttimunalla meni tunteisiin kun piti antaa alapeukku. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta vitunnuolennasta peukutin kun olen mahataudissa ja meinasi tulla yökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta vitunnuolennasta peukutin kun olen mahataudissa ja meinasi tulla yökki.
Aaaa, aaaasia selvä. Voimia! Syö banaania, sipsiä ja suklaata ja juo juomaksi sokerilimpskaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pystyy kontrolloimaan, mieskin, molemmat voi oppia pitkittämään rakasteluhetkeä, jos tuntuu, että tulee kovin nopeasti. Poikaystäväni kanssa jaksetaan jyystää kauankin, hänen mieskuntonsa on kehittynyt parin vuoden aikana. (Olemme nuoria, 20-vuotiaita, molemmilla vähän kokemuksia ennen toisiamme). Ennen mentiin muutama minuutti, nykyään 15-20min aika perus. Molemmille tyydyttävämpää kun saa nauttia toisesta kauemmin. Ihan suoraan sanottuna en minä saisi paljon nautintoa noin lyhyessä ajassa ku 2-3min...
Harjoittelemalla tosiaankin oppii mieskin pidättelemään laukeamistaan. Entisen naisystävän kanssa joskus sessiot kestivät tunnin ja ylikin, tarkoitan että elin oli elimessä sen ajan. Puolisen tuntia oli aika perus. Ja ei mikään perusanaali :D. M34
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaksi seksikumppania ja exä kesti 2-3 min. En saanut seksistä mitään irti. Hän ei osannut myöskään antaa minulle orgasmia.
Olin suoraan sanottuna aika ihmeissäni, kun tapasin nykyisen mieheni. Seksi jatkui ja jatkui ja se oli taivaallista. Saan mieheni kanssa yhdynnässä, suuseksillä ja sormettamalla orgasmin.
Tuohon yhdyntäorgasmiin tarvitsen enemmän aikaa, joten pikapano ei siihen riitä.
Miksi laukeat hitaasti? Eihän se miehen vika ole jos nainen ei osaa laueta.
Vierailija kirjoitti:
Asenteellinen keskustelu. Aivan kuin rakastelun "onnistuminen" olisi täysin miehen vastuulla.
Naiset makaavat ja arvostelevat.
Tämä. Millä verukkeella te naiset vaaditte pitkää yhdyntää ja päälle jopa nuolentaa? Antamalla pillua?
Entä jos mies vaatisi joka kerta että te ratsastatte max 2min ja aina nuolette kalun pystyyn. Muuten paska nainen?
Riittää se joskus, mutta ihanteellinen yhdynnän pituus olisi 8-10 minuuttia. En saa ikinä orgasmia, niin sinänsä ei ole väliä, mutta jos aina kestäisi vaan pari minuuttia, tuntuisi homma jäävän vähän kesken. Riippuu tilanteesta.
Yhdenillanjutuissa petyin jos toinen tuli äkkiä. Mutta parisuhteessa toista rakastaa ja kertoja tulee ja tulee, niin ei ole väliä. Kunhan välillä olisi vaikka vartinkin vääntö :) Mutta kauhea paine varmasti miehillä :/ Mutta ei kaikki ole kylmiä ämmiä!
Mistä löytäisi tuollaisen naisen?