Pitääkö miehen jaksaa yli 2-3min yhdyntää?
Pitääkö miehen kestää? Onko se vaatimus? Entä jos ei kestä, pidätkö huonona panomiehenä ja epäonnistuneena rakastajana?
Heittäisin pienen ajatuksen aiheen naisille. Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?
Kommentit (85)
Ei tarvi jos mies laukeaa tuossa ajassa.
Totta kai pitää. Mitä itse luulet, ap - olisiko sinusta ok, jos se nainen vetäytyy kesken panemisen pois ja lähtee vaikka katsomaan telkkua ja jättää sinut aina tyydyttämättä?
Se olisi ihan sama kuin jos mies saa aina todella nopeasti ja nainen jää orgasmitta.
Katsos kun naiselle se yhdyntä onnistuu orkun jälkeenkin. Miehelle ei. Juu, ei ole reilua tämä, mutta valita Jumalalle tai valtion ohjeistamispäällikölle.
Lääketieteellisestikin alle kaksiminuuttinen yhdyntä katsotaan ennenaikaiseksi siemensyöksyksi. Miehet kun keskimäärin kestävät yhdynnässä viisi minuuttia.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Kai sitten naistakin saa haukkua jos laukeaa pian?
Hyvin riittää kun hän on ensin hoidellut minulle orkun suullaan.
Ihan sama. Olen masentunut ja haluan kuolla. Seksi on aivan yhdentekevä asia.
Seksiakti ei ole yksilön tekemä urheilusuoritus, jossa mitataan nopeutta tai voimaa, kuten useimmat suomalaismiehet näyttävät virheellisesti luulevan.
Seksi on kuin paritanssi, jossa nautinto tulee siitä, että kumpikin seuraa samaa rytmiä ja tanssiaskeleet käyvät yhteen.
Jos kunto ja kontrolli ei kestä loppuun asti, se on yhtä kökköä kuin jos jättäisit tanssiparisi yksin lattialle ennen kuin musiikki loppuu...
kyllä sitä itse panoa riittää 5 min. Välillä jos miehellä kestää kauemmin niin alkaa ärsyttää. "esileikkeineen" homma saa mun puolesta kestää vaikka viikon, mutta mikään ei ole hirveempää kuin liian pitkä yhdyntä, jossa fiilikset kääntyy laskuun ja mieleen pulpahtelee kauppalistat ja huomiset työt tms...
t. nainen
ei kai se mikään pakko ole jaksaa, jos ei vain pysty.
Exäni jaksoi ~30min yhdyntää, ja jotenkin olikin ihan uskomatonta kun vaihdoin nykyiseen - yhdyntä kestääkin ~6 minuuttia! Mutta ei voi valittaa, mukavat 6 minuuttia ovat aina :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan?
Kyllä voin.
Nykyisen miehen kanssa seksi kestää 1-2h + esileikki, joten ihan ykskaks jokin 2-3min seksi tuon sijaan... Ei kiitos. On meillä joskus pikapanoja, mutta mielellään vähintään sen 30min.
Myös mies voi treenata alapään lihaksiaan ja opetella pidättämään orgasmia. Ja välissä voi pitää pientä taukoa, jos haluaa jatkaa pidempään.
Minä myös kaipaan pidempää yhdyntää - ja tietysti esileikkiä siihen päälle. Lähes aina on sessio kestänyt noin tunnin verran, puolisen tuntia esileikkiä ja puoli tuntia varsinaista panoa.
Siis oikeasti, luulin että aloitus on pelkkä vitsi. 2-3 minuuttia, mitähäh? o_O 15 minuuttiakin on ihan liian lyhyt aika, ei siinä ehdi laukeamaan - alkaa vain tympiä koko mies. (Ellei hän sitten ehdota pikauusintaa, jotta itsekin pääsee nauttimaan kunnolla.)
Vierailija kirjoitti:
Kai sitten naistakin saa haukkua jos laukeaa pian?
Miehen orgasmin jälkeen seksi yleensä loppuu tai ainakin keskeytyy, naisen orgasmin jälkeen yleensä jatketaan.
Asenteellinen keskustelu. Aivan kuin rakastelun "onnistuminen" olisi täysin miehen vastuulla.
Naiset makaavat ja arvostelevat.
Minulle riittää 2-3 min yhdyntää. Joskus ei tarvitse kuin istua kyytiin, niin heti tulee, ja joskus ehtii useamman. Sama takaapäin. Muissa asennoissa kestää kyllä pitempään, mutta niin miehelläkin. Exä kesti pitkään, oli siis opetellut kun hänen exänsä oli nurissut liian nopeasta tulemisesta. Exä kanssa meni sitten välillä jyystämiseksi ja ajattelin että ala tulla jo. Näin erillaisia me ollaan. Mä olen herkkä tulemaan ja yritän kyllä pidätellä etten heti saa.
No ei tietenkään PIDÄ, mutta onhan se mukavampaa harrastaa seksiä vaikkapa 15 minuuttia kuin 2 minuuttia.
Voi kunpa kestäisi edes tuon 2-3 min... :D
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä nuollaan kauhealla vimmalla taidokkaasti tai suristetaan klitorista vibralla ja koette, että nyt tulee orkku niin voitteko mielenvoimalla vain estää ettei orkku tulekaan vaikka nuolemista tai suristelua jatketaan? Pitäisikö miehen siis pystyä panemaan laukeamatta kun tuntuu hyvältä ja tulee tunne, että nyt kohta laukeaa?
Mies voi ottaa sen munan hetkeksi pois pillusta jos tuntuu liian hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Myös mies voi treenata alapään lihaksiaan ja opetella pidättämään orgasmia. Ja välissä voi pitää pientä taukoa, jos haluaa jatkaa pidempään.
Niinpä. Yli kolmekymppiset miehet oppivat vasta, että orgasmi ja siemensyöksy ovatkin eri asioita. Ymmärtääkseni miehet voivat saada useampiakin orgasmeja, kun sitä harjoitellaan, mutta siemensyöksy sitten vaan sen kerran.
Lisäksi harjoituksella miehet voivat itsekin opetella pidättelemään omaa orgasmiaan. Joskus luin vanhaa jooga-kirjaa, jossa oli harjoituksia miehille, että voivat saada orgasmeja kokonaan ilman siemensyöksyjä.
No eihän tuo 2-3 min riitä mihinkään :D Ehkä niille naisille, jotka nauttivat enemmän sormetuksesta / nuolemisesta, mutta jos sattuu nauttimaan myös yhdynnästä, niin 2-3 min on kyllä surkea aika.
Outo kysymys. Tietenkin voi pidätellä tulemista tai tulla nopeasti jos haluan. Olen aina luullut että kaikki naiseet pystyvät siihen. Saa olla todella ihmeellistä seksiä, että tulisin tahtomattani, ehkä jollain voimakkaalla vibralla päristämällä suoraan oikeaan paikkaan. Mutta ei kyllä muuten.
Mieheni laukeaa myös sitten kun haluaa ja yleensä haluaa vasta aika hyvän tovin jälkeen nautiskeltuaan. En ole oikeasti ikinä harrastanut noin lyhyttä yhdyntää kun koko pointtihan on siitä nauttimisessa ja orgasmi on vain loppuhuipennus. Se on ihan sama laukeaako kumpi ensin tai onko esileikkiä vai ei, mutta kyllä siitä pitää pystyä nauttimaankin ilman, että "oho, se meni jo". Kuka mies edes vaivautuu panemaan jonkun puolen minuutin takia, miten sellaiseen viitsii edes ryhtyä? Jaksaako joku edes runkata niin pikaisesti ellei ole kiire?
Tai kai me ollaan sitten tällaisia pitkän kaavan kautta fiilistelijöitä.
Minulla on ollut kaksi seksikumppania ja exä kesti 2-3 min. En saanut seksistä mitään irti. Hän ei osannut myöskään antaa minulle orgasmia.
Olin suoraan sanottuna aika ihmeissäni, kun tapasin nykyisen mieheni. Seksi jatkui ja jatkui ja se oli taivaallista. Saan mieheni kanssa yhdynnässä, suuseksillä ja sormettamalla orgasmin.
Tuohon yhdyntäorgasmiin tarvitsen enemmän aikaa, joten pikapano ei siihen riitä.