Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen vaimoni "isä", en tiedä kauanko tätä jaksan !

Vierailija
26.01.2016 |

tarina alkaa loppukesästä 2009 . menin sokkotreffeille spontaanin iloisen , blondin kanssa ja ihastuin . huomasin toki, että kämppä oli melkoinen läävä mutta jostain syystä en tajunnut nostaa kytkintä.. olisi pitänyt !
iloinen, spontaani naiseni ostelee yli varojensa ja hänellä on maksuhäiriö-merkintä. jatkuvasti tulee ilmoitus jostain h&M.N tai ANTTILAN paketista ja sanoo, ettei voi itselleen mitään. on myös ruokaan addiktoitunut ja tuntuu, että hänellä on aina joku riippuvuus oltava!
koheltaa ja säheltää, ei osaa kokata eikä jaksa siivota. kun tulen töistä, alkaa meikäläisellä imurointi ja ruuan valmistus.

hän YRITTÄÄ, mutta esim.lattioiden pesu on semmoinen pikapyyhkäisy että minun pitää tehdä se uudestaan ja ruuan laitossa onnistuu aina sekoilemaan niiden reseptien kanssa " miten se on tuon näköistä ?! tein ihan oikein, kato nyt puoli desiä vehn"..
" rakas se on yksi ja puoli desiä" '
" häh?"
" 1 1/2 ei 1/2 "
toisaalta osaa olla ällistyttävän pikkutarkka ja pyyhkiä jäkättäen pois jättämiäni kahvitahroja kaapin ovesta... tai valittaa haisevasta tiskirätistä.

yhteisiä lapsia ole ole, mutta hänellä on lyhyestä suhteesta koulu-ikäinen lapsi joka asuu isällään. on hyvä äiti ja selvästi tsemppaa kun poika on täällä! :)

rakastan tuota naista helvetistí , en vaan ymmärrä, miksi kaikki on niin vaikeaa hänelle.. ja sitten on ihan romuna kun ei onnistu, lannistuu eikä enää edes yritä. humalassa asiat sitten nousevat pintaan ja hokee että hän joutaisi kuolla kun on tyhmä ja ruma ja...

erään kaverini mielestä kyseessä on Ad/Hd, toisen kaverin mielestä aivovamma.. en tiedä... ei tuo normaaliakaan ole!

taustoista tiedän, että peruskoulu oli melkoista takkuamista ja kävi kymppiluokan minkä jälkeen opiskeli jollain puhdistuslinjalla. mutta jätti sen kesken. on nyt töissä kirjastolla ja viihtyy siellä, tosin sinne työpaikalle selviäminen on oma lajinsa...
tuppaa myös tunkemaan oikeisiin paikkoihin väärinä päivinä ja jos ei ole myöhässä, niin sitten on etuajassa!
ajokorttia ei saanut, vaikka kahdesti yritti. tuolla keskittymiskyvyllä se on kyllä ihan hyvä..

voisiko olla Ad/Hd tai joku muu hoidettava juttu? olisi ihan mahtavaa, jos tuohon olisi lääkkeet ! joku normaalius-pilleri.. :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla jokin ADHD, keskittymishäiriö tms. ja niitä voi hoitaa lääkkeillä. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Et sinä muuten tuota jaksa "kunnes kuolema teidät erottaa"...

Vierailija
22/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on hyvä nainen siis pillu kun mies jaksaa katsella tommoista vätystä. Onko pillu tiukka ja tekee sulle hyvää. Antaako vielä analia? Todennäköisesti antaa.

Vierailija
24/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa naisten maailmaan 😊

No ei tosiaankaan kaikki naiset ole tollasia koheloita, mitä helvettiä?

En mä sitä tarkoittanut vaan sitä että tuollainen on monen naisen arkipäivää olla miehen äitinä...

Vierailija
25/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä tarkoittanut vaan sitä että tuollainen on monen naisen arkipäivää olla miehen äitinä...

Apn kuvailema koheltaminen on hyväksyttävämpää mieheltä kuin naiselta.

Vierailija
26/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin naisiin miehet helposti rakastuvat. Olen ap.n vaimon kaltainen eikä ole vaikeaa ollut löytää aviomiestä.

Vierailija
27/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin naisiin miehet helposti rakastuvat. Olen ap.n vaimon kaltainen eikä ole vaikeaa ollut löytää aviomiestä.

Tällaiset miehet ovat kaappihomoja eivätkä itsekään sitä ymmärrä, hakevat alitajuisesti miehisiä kohelluspiirteitä naisista, kun oikeasti se on roope eikä Riitta kuka kiinnostaa.

Vierailija
28/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarina alkaa loppukesästä 2009 . menin sokkotreffeille spontaanin iloisen , blondin kanssa ja ihastuin . huomasin toki, että kämppä oli melkoinen läävä mutta jostain syystä en tajunnut nostaa kytkintä.. olisi pitänyt !

iloinen, spontaani naiseni ostelee yli varojensa ja hänellä on maksuhäiriö-merkintä. jatkuvasti tulee ilmoitus jostain h&M.N tai ANTTILAN paketista ja sanoo, ettei voi itselleen mitään. on myös ruokaan addiktoitunut ja tuntuu, että hänellä on aina joku riippuvuus oltava!

koheltaa ja säheltää, ei osaa kokata eikä jaksa siivota. kun tulen töistä, alkaa meikäläisellä imurointi ja ruuan valmistus.

hän YRITTÄÄ, mutta esim.lattioiden pesu on semmoinen pikapyyhkäisy että minun pitää tehdä se uudestaan ja ruuan laitossa onnistuu aina sekoilemaan niiden reseptien kanssa " miten se on tuon näköistä ?! tein ihan oikein, kato nyt puoli desiä vehn"..

" rakas se on yksi ja puoli desiä" '

" häh?"

" 1 1/2 ei 1/2 "

toisaalta osaa olla ällistyttävän pikkutarkka ja pyyhkiä jäkättäen pois jättämiäni kahvitahroja kaapin ovesta... tai valittaa haisevasta tiskirätistä.

yhteisiä lapsia ole ole, mutta hänellä on lyhyestä suhteesta koulu-ikäinen lapsi joka asuu isällään. on hyvä äiti ja selvästi tsemppaa kun poika on täällä! :)

rakastan tuota naista helvetistí , en vaan ymmärrä, miksi kaikki on niin vaikeaa hänelle.. ja sitten on ihan romuna kun ei onnistu, lannistuu eikä enää edes yritä. humalassa asiat sitten nousevat pintaan ja hokee että hän joutaisi kuolla kun on tyhmä ja ruma ja...

erään kaverini mielestä kyseessä on Ad/Hd, toisen kaverin mielestä aivovamma.. en tiedä... ei tuo normaaliakaan ole!

taustoista tiedän, että peruskoulu oli melkoista takkuamista ja kävi kymppiluokan minkä jälkeen opiskeli jollain puhdistuslinjalla. mutta jätti sen kesken. on nyt töissä kirjastolla ja viihtyy siellä, tosin sinne työpaikalle selviäminen on oma lajinsa...

tuppaa myös tunkemaan oikeisiin paikkoihin väärinä päivinä ja jos ei ole myöhässä, niin sitten on etuajassa!

ajokorttia ei saanut, vaikka kahdesti yritti. tuolla keskittymiskyvyllä se on kyllä ihan hyvä..

voisiko olla Ad/Hd tai joku muu hoidettava juttu? olisi ihan mahtavaa, jos tuohon olisi lääkkeet ! joku normaalius-pilleri.. :)

En ymmärrä miksi valitat täällä. Sinähän se päätät kenen kanssa elät. Jos hän ei ole sellainen kuin haluat niin sitten laita pitkin tietä. Et voi ketään muuttaa. Minusta on kummallista että valitetaan että kumppani on sellainen tai tällainen. Mitä sitten itse ihmiset kumppaninsa valitsee. Eli joko on hiljaa tai sitten eroaa.

Vierailija
29/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on adhd ja oon just tommonen. Tosin diagnoosin ja lääkityksen myötä pystyn elämään hyvin normaalia elämää. Kotikin on siisti, lapset hyvin hoidettu ja suunnilleen ajoissakin olen paikalla :)

Miehet on aina ihastunut minuun helposti, juuri siihen sähellykseen ja spontaanisuuteen. Varmasti juuri niitä piirteitä jotka pitkässä juoksussa alkaa ärsyttämään ;)

Ensimmäinen mieheni oli myös adhd. Huh, mikä suhde, niin hyvässä kuin pahassa.

Toinen ja nykyinen mieheni on aivan eri ääripäätä ja se on ainakin minua myös rauhoittanut.

Mieheni ei aina halua että otan lääkkeeni. Sanoo että molemmissa on puolensa. Että olen etäinen ja omissa oloissaan viihtyvä lääkittynä enkä kiusoittele ja pelleile.

Sano suoraan vaan sille tyttöystävällesi että onko ajatellut että voisi olla adhd ja näytä vaikka joku artikkeli aikuisen ADHDsta. Olin vaan kiitollinen siskolleni joka aikoinaan heitti tämän mahdollisuuden ilmaan!

Vierailija
30/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoitti varmaan, että monesti naiset joutuvat olemaan ikäänkuin äitejä miehilleen. Mutta en mä silti ihan tuotakaan allekirjoita. Tuo ap:n naisen sekoilu ei minusta ihan normaalilta tunnu. Kyllä yleensä suurpiirteisimmätkin ihmiset sentään töihin ihan kunnialla selviytyvät ja osaavat edes suurin piirtein pitää sovituista menoista kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan