Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Noniin mä tiesinettei siit ätule mitään. Tänään kun kävin niin oli taistekuloira meni laps en lähelle UHKAAVAN OLOISESTI!! Kyllä varmaan kaverinikin jo ymmärtää että EI taistelukoira.
Olen tÄSmälleen samaa mieltä kun ap. Tasielukoiran pitäminen o vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tÄSmälleen samaa mieltä kun ap. Tasielukoiran pitäminen o vaarallista.
Siis taistelukoira n
Ap, ei kannata esiintyä eri henkilöinä. Sinut tunnistaa helposti erittäin persoonallisesta kirjoitustyylistäsi :)
Halunan vielä sanoa sen että perheen lapsi on mieltä että heidän olisi pitänyt hankkia spaniel. Eikö lasta kuitenkin pitäisi kuulla asiassa. Perhehän on periaatteessa lapsia vatren niin olisi outoa jos vanhemmat noinvaan päättäisi koiran rodun kysymättä lapsrlta. On ymmärrettävää että lapsi ei halua perheeseen taistelukoiraa. Ja vanhemmat ei kuuntelemaan
Taostelukoira? TAO STEL ukoira eli tao terästä uliseva koira? Onko se joku sepän uliseva noutaja?
Joo mut ehdottamasti teet sen lasun jo ennen kuin se ehtii purra ketään kaulaan. Kyllähän piikki on tuollaiselle pedolle annettava, ennenkuin ehtii lisääntymään, viisainta kun karsii pedot pois kaduilta kävelemästä jo ajoissa.
terv. Hilda ja puudelini Eleonoora von Bonstaff (Eleonooraa ei saa silittää tai ottaa syliin, sillä on niin herkkä iho, että voi pikkuisen pöydän alta tulla ja puraista, mutta ei se mitään pahaa tee...voin suositella lapsiperheisiin!)
Vierailija kirjoitti:
Halunan vielä sanoa sen että perheen lapsi on mieltä että heidän olisi pitänyt hankkia spaniel. Eikö lasta kuitenkin pitäisi kuulla asiassa. Perhehän on periaatteessa lapsia vatren niin olisi outoa jos vanhemmat noinvaan päättäisi koiran rodun kysymättä lapsrlta. On ymmärrettävää että lapsi ei halua perheeseen taistelukoiraa. Ja vanhemmat ei kuuntelemaan
Lapsi ei päätä koiran rotua. Se on vanhempien tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei päätä koiran rotua. Se on vanhempien tehtävä.
Se on myös lapsen perhe ja lasta varten perustettu eli lapsella on oikeus päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira in kyseessä?
Kyseessä taidtelukoira, niinkuin ekassa viestissä sanoin.
Ei se ole rotu. Luonnevikaisia koiria löytyy jokaisesta rodusta, joten teet varmasti lasun kaikista perheistä, jossa on on koira.
😂😂 älä vaan ota kynää käteesi. Kirjoitustaidosta päätellen tökkisit vaan silmäsi puhki.
Heikun keikun ja viipulavot on hau sit mutta saa ei tai oikeestaan joo. Nytkuntarkemmin mietinniin ensanokkaanmitään. paitsiettämeilläon2haukkuajatuleetoimeenhyvin :)
Meidän naapuri pitää pihassaan taistelukolaa kytkemättömänä. Olen siitä ilmoittanut jo isännöitsijälle mutta isännöitsijä ei tee mitään. Meidän lapset tykkää oikaista naapurin pihan kautta, joten aina saa olla sydän kurkussa. Mille instanssille voisin tehdä ilmoituksen? Hesyyn? Ilkeää muuten pilkata AP:tä pikku kirjoitusvirheen takia!
Tämä onkin uusi rotu minulle. Se on varmaan jalostettu shih tzusta? Minulla on kaksi kappaletta kyseisiä koiria, onko ne mahdollista kouluttaa toimimaan shiatzukoiran lailla?