Muusikko Zarkus Poussa on kuollut.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme syy on ihmisellä tulla kertomaan, ettei ole koskaan kuullutkaan jostain ihmisestä? Onko aukko sivistyksessä joku hieno asia?
En minäkään tiennyt sitä Motörheadin Lemmyä, koska en sellaista musiikkia koskaan kuunnellut tai sitä genreä seurannut. Mutta aika törppö olisin ollut, jos olisin huudellut jotain nevöhöödiä.
Mutta kuka ihme se Z oli? Koskaan kuullutkaan.
Junteistakin juntimpaa on vääntää siitä, oliko kuullut Zarkus Poussasta koskaan vai ei ja saako sitä tulla mainostamaan tälle palstalle vai ei. Vähän vielä juntimpaa on vertailla Poussaa Lemmyyn, Bowieen tai johonkin muuhun kansainväliseen staraan ja taivastella, ettei ole kuullut niistäkään ennen niiden kuolinuutista.
Jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa, jättäkää kommentoimatta.
(nimi muutettu) kirjoitti:
Tämänkaltaiset saappaat jalassa äkkikuolemat aina olleet yleisiä 45-55v Suomalaisille runsaasti alkoholia käyttäville miehille. Syökää vaan becelii ja juokaa villivadelma vissyä niin saatte elää 100v ja elämänne viimeiset 30v toisten armoilla dementikkoina hoitokodissa ulosteet vaipoissa, katsokaas kun ihmisen aivot ei jaksa loputtomasti tätä shittii. Ja tietty vatkata kynttiläl kiikkustuolis nihkeää pimppaa mummeleina kun äijät kuolee edelleen 50v.
On luonnonvastasta elää 100v. Mitä te odotatte elämältä 80-100v välissä. Sitä että se teidän nyt pikku taapero on lisääntynyt ja vierailee puolisonsa ja lastenlasten kanssa kokoajan luonanne siellä hoitokodissa. Tapahtuu 2xvuodessa eli joka sadannen salkkari jakson jälkeen. Päivän toinen kohokohta kun pääsee valittamaan hoitajalle tämän päivän säryistä ja oudoista tuntemuksista.
Rakkaudella, Jorma69
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan hänet lähinnä W-tyylistä, mutta palstan nuoret mammat eivät taineet olla edes syntyneitä silloin.
Olen syntynyt -79, en ole koskaan kuullut kyseisestä tyypistä enkä mistään W-tyylistä. Oliko tämä siis oikeasti joku Juicen tasoinen nimi joka kaikkien pitäisi tietää?
Minä taas olen syntynyt 1964, mutta silti muistan vain erittäin hämärästi nähneeni tuonkaltaisen nimen ja ulkomuodon jossain. Voi olla, että tuokin kikkarapää sekoittuu mielessäni Demis Roussosiin.
Katsoin netistä, kuka tämä on ja mitä hän on tehnyt. Selvisi, miksi en tunne häntä: hän näkyy työskennelleen juuri sellaisten artistien kanssa, joista ja joiden genrestä minä en piittaa tai joita suorastaan inhoan. Suomalaisia viihdeohjelmia en katso. Minun musiikintuntemukseni loppuu 1980-luvun alkupuolelle, jolloin minun makuuni sopiva musiikki veteli viimeisiä henkäyksiään. Sen jälkeisestä suomalaisesta musikiista en tiedä muuta kuin sen, että en pidä siitä, enkä edes halua tietää - minua ei haittaa ollenkaan se, että joidenkin mielestä minä olen tynnyrissä kasvanut. Kiva tynnyri on ollut.
Minäkin kuuntelen vain punkkia, mutta todellakin tiedän kuka Zarkus oli.
Minä kuuntelen vain radiota autossa, mutta todellakin tiedän kuka Zarkus oli. Minun makuuni sopiva musiikki on klassista, enkä kuuntele ja tunne minkään genren uutta suomalaista musiikkia, mutta kyllähän sitä musiikkia ja nimiä kuulee jatkuvasti jostain. Lahjakas ja taitava Zarkus on kuitenkin toistuvasti jäänyt jostain joskus mieleen.
Todella ikävää kuulla, pidin hänestä niin paljon Uutisvuodossa. Kuka nyt tulee hänen tilalleen.
Vierailija kirjoitti:
Junteistakin juntimpaa on vääntää siitä, oliko kuullut Zarkus Poussasta koskaan vai ei ja saako sitä tulla mainostamaan tälle palstalle vai ei. Vähän vielä juntimpaa on vertailla Poussaa Lemmyyn, Bowieen tai johonkin muuhun kansainväliseen staraan ja taivastella, ettei ole kuullut niistäkään ennen niiden kuolinuutista.
Jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa, jättäkää kommentoimatta.
Mitä jos vähän silti kommentoi?
Minä en tiennyt koska en kuuntele suomalaista musiikkia.
Minua kiinnostaa kuolinsyy. Oliko kenties päihteet osana kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava 40 vuotias mies kuoli kesken päivän sydänkohtaukseen.Oli hoikka ja harrasti paljon liikuntaa.Teki töitä kotona ja vaimo löysi kuolleena,kun tuli töistä.Ei se näköjään katso kenelle kohtaus tulee.
Niinpä.
Mun 32-vuotias poikaystävä kuoli kannabiksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen.
Oli kyllä lihava ja ei liikkunut. Tästä on jo aikaa. Silloin jotenkin heräsi siihen että ei nuoretkaan ole kuolemattomia.
En minäkään tiennyt kuka tämä Xarkus Pouttu oli. Kun kuvan näin, tuli hämärästi mieleen joku tv-ohjelma ja sekoitin hänet myös johonkin toiseen lihavaan, en muista nimeä?
Harmi miten nuorena kuoli, mutta monesti näin käy tosi lihaville, lähtevät liian aikaisin. :'( R.I.P Xarkus!
Kuvista kun katteli niin näytti kävelevältä sydänkohtaukselta :( Rip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava 40 vuotias mies kuoli kesken päivän sydänkohtaukseen.Oli hoikka ja harrasti paljon liikuntaa.Teki töitä kotona ja vaimo löysi kuolleena,kun tuli töistä.Ei se näköjään katso kenelle kohtaus tulee.
Niinpä.
Oli kyllä lihava ja ei liikkunut. Tästä on jo aikaa. Silloin jotenkin heräsi siihen että ei nuoretkaan ole kuolemattomia.
Kannabiksen aiheuttamaan? Vai oliko liian usein mässyt -> Eli kuoli lihavuuteen? En ole vaan ikinä kuullut että kannabis aiheuttaisi sydänkohtausta. Muut napit ja piristeet kylläkin. Mahdoitko tietää ihan kaikkea?
^^ Katsoitko missä kunnossa hänen verisuonet olivat?
Surullista, mutta Poussa teki valintansa silloin kun ahtoi suuhunsa valtavat määrät epäterveellistä roskaa.. teki kuolemansyntiä ylensyömällä. Olihan se arvattavissa, ettei noin vakavasti ylipainoinen ihminen tule pitkään elämään. Eikös näille ole ihan yleistä kuolla 40v? Surullista...
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt kuka tämä Xarkus Pouttu oli. Kun kuvan näin, tuli hämärästi mieleen joku tv-ohjelma ja sekoitin hänet myös johonkin toiseen lihavaan, en muista nimeä?
Harmi miten nuorena kuoli, mutta monesti näin käy tosi lihaville, lähtevät liian aikaisin. :'( R.I.P Xarkus!
Nyt tiedän kehenkä tämän Poutun sekoitin, Stan Saanilaan! Ja niin oli näköjään joku muukin sekoittanut! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Kannabiksen aiheuttamaan? Vai oliko liian usein mässyt -> Eli kuoli lihavuuteen? En ole vaan ikinä kuullut että kannabis aiheuttaisi sydänkohtausta. Muut napit ja piristeet kylläkin. Mahdoitko tietää ihan kaikkea?
http://www.terve.fi/aivohalvaus/kannabiksen-kaytto-voi-aiheuttaa-yllatt…
Anssi Kela kirjoitti todella hienosti facebook-sivuillaan Zarkuksesta.Oli varmasti hahmo isolla h:lla.Arvostettu ja pidetty muusikkona ja ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Anssi Kela kirjoitti todella hienosti facebook-sivuillaan Zarkuksesta.Oli varmasti hahmo isolla h:lla.Arvostettu ja pidetty muusikkona ja ihmisenä.
Tämä varmasti totta.Hieno persoona,surullista että menehtyi nuorena.
Ei se ylipaino ole aina syy. Sydänkohtauksen voi saada hoikkakin....
Oliko Vuokon lapsen isä? Ja avomies?
Vihtori Pärnäsen kuolema Tuupovaarassa on kuitenkin tunnettavuudeltaan suurin piirtein samaa.