Muusikko Zarkus Poussa on kuollut.
Kommentit (123)
Patologi sen kuolinsyy yleensä selvittää, ei av.
Vierailija kirjoitti:
Patologi sen kuolinsyy yleensä selvittää, ei av.
TÄMÄ! Ja kevyet mullat Zarkukselle. Kova on nyt taivaallinen orkesteri, David, Lemmy jne.
Uskomatonta millaista porukkaa tällä pallolla vaeltaa. Menettekö samalla tyylillä vaikka isänsä/äitinsä menettäneelle työkaverille? " Ai kuoli, ai sun mutsi, ai emmä oo koskaan kuullukaan siitä, ihan nevöhöörd mulle!"
Nämä ihmiset ovat yleensä juuri niitä "rempseitä", kovaäänisiä minäminä-ölisijöitä. Hävetkää edes.
Mun tuttava 40 vuotias mies kuoli kesken päivän sydänkohtaukseen.Oli hoikka ja harrasti paljon liikuntaa.Teki töitä kotona ja vaimo löysi kuolleena,kun tuli töistä.Ei se näköjään katso kenelle kohtaus tulee.
Isäni kuoli 45-vuotiaana äkilliseen sydnkohtaukseen, mitään ei voitu tehdä. Ei ollut alkoholisti eikä lihava, mutta teki vaativaa työtä ja ehkä liikaa. Voi olla että stressi tappoi. Nelikymppisenä ei kroppa kestä enää samalla tavalla kuin nuorena, pitää jo ottaa terveys huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hänet lähinnä W-tyylistä, mutta palstan nuoret mammat eivät taineet olla edes syntyneitä silloin.
Toivon mukaan täällä ei ole ihan noin nuoria mammoja. W-tyyliä esitettiin vuosina 2003-2005.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava 40 vuotias mies kuoli kesken päivän sydänkohtaukseen.Oli hoikka ja harrasti paljon liikuntaa.Teki töitä kotona ja vaimo löysi kuolleena,kun tuli töistä.Ei se näköjään katso kenelle kohtaus tulee.
Mun parhaan kaverin mies, 38-vuotias, kuoli kävelytiellä saatuun sydänkohtaukseen. Tuli töistä, käveli bussipysäkiltä kotiin, sai sydänkohtauksen, tuupertui tielle ja kuoli siihen. Hiljainen tie, joten olisi ehkä voitu nopealla avulla saatu vielä henkiin.
Mies oli urheilullinen ja hyvässä kunnossa, ei mitään oireita mistään ennen kuolemaa. Paras kaveri jäi leskeksi 34-vuotiaana, kolmen lapsen äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaan kaverin mies, 38-vuotias, kuoli kävelytiellä saatuun sydänkohtaukseen. Tuli töistä, käveli bussipysäkiltä kotiin, sai sydänkohtauksen, tuupertui tielle ja kuoli siihen. Hiljainen tie, joten olisi ehkä voitu nopealla avulla saatu vielä henkiin.
Mies oli urheilullinen ja hyvässä kunnossa, ei mitään oireita mistään ennen kuolemaa. Paras kaveri jäi leskeksi 34-vuotiaana, kolmen lapsen äitinä.
Kuullostaa enemmän rytmihäiriöltä. Nuori, urheilullinen ihminen ilman mitään vaskulaarisairauksien riskitekijöitä, niin todennäköisempää että sydämen rytmihäiriö kuin sydäninfarkti. Voi olla geneettistä taustaa näihin. Näihin ei voi elintavoillaan vaikuttaa kun taas sepelvaltimotautiin (suonten tukkeutuminen) voi.
Näin hänet yhdessä livekonsertissa, kun kiersivät Pohjois-Suomessa muutama kesä sitten ja Vuokko lauloi siinä combossa. Kauniita kappaleita ja Zarkus oli todella persoonallinen esiintyjä.
Elämä on kuolemista. Mutta kuka helvetin Zarkus?
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt vuonna 78 ja en ole tästä ihmisestä kuullut ikinä. Kuvista päätelleen, ei ole viettänyt kovin terveellistä elämää. Lihava. Sydän varmaan pettänyt.
Kyllä, kun katsoo Wikipediasta on kyllä liian lihava siinä kuvassa. Joten näköjään kuolema elämäntapojen seurausta ?
Enkä yritä olla ilkeä, totean vain
Muusikon elämä on aika haasteellista, epäsäännöllinen työaika, valvominen, reissaaminen. Nelikymppisenä voi jo ottaa sydämen päälle jos ei pidä terveydestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta millaista porukkaa tällä pallolla vaeltaa. Menettekö samalla tyylillä vaikka isänsä/äitinsä menettäneelle työkaverille? " Ai kuoli, ai sun mutsi, ai emmä oo koskaan kuullukaan siitä, ihan nevöhöörd mulle!"
Nämä ihmiset ovat yleensä juuri niitä "rempseitä", kovaäänisiä minäminä-ölisijöitä. Hävetkää edes.
Samalla voi myös arvostella kyseisen mutsin elintavat ja miettiä että ansaitsihan se kuolla, ei käynyt edes salilla niin kuin hyvät ihmiset.
Tajusin vasta nyt, että olen jotenkin sekottanut Zarkus Poussan ja Stan Saanilan keskenään.
Mä tiesin sekä lemmyn, bowien että poussan. Ja olen 30.
Musiikkipuolellakin pitää nähdä itse vaivaa ja olla kiinnostunut että pysyy kelkassa mukana. Mennä katsomaan keikkoja, joiden esiintyjiä ei tunne.
Olin katsomassa jonne Aaronia 16 vuotiaana, mammat tienny hänetkin vasta pari vuotta. Sama homma jukka-pojan kanssa, sekä Musen. Kun olin 17, Muse soitti pari loppuunmyytyä keikkaa Nosturissa. Eli sen tunsivat suomessa jo silloin muutama muukin.
Aamulla, kun uutisissa näytettiin miehen kuva ja kerrottiin, että mies on kuollut, luulin aluksi kuvan ja nimen perusteella että a) kyseessä on joku vanha äijä, joka on ollut ns. legend joskus 70-luvulla, b) kyseessä on joku puolalainen tai kreikkalainen kansanmuusikko, joka on tunnettu jostain kansanmusiikkikappaleen säveltämisestä.
Olin todella järkyttynyt, että kyseessä oli suht nuori mies. Jotenkin säälittää myös se, jos siis oli Vuokko Hovatan avopuoliso. Eikö sillä Hovatalla ole näitä suruja jo tarpeeksi ollut. Miten jaksaa tämänkin nyt kantaa. Pitää tutustua miehen tuotantoon, olen varmaan jäänyt jostain todella oleellisesta musiikin yleissivistyksestä paitsi. En edes tiedä, mistä W-tyyli-ohjelmasta täällä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suruja Vuokolla on ollut?
Esikoinen syntyi kuolleena.
Sinähän se mimosa olet, kun et kestä sitä, että kommenttiasi pidetään typeränä.