Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muusikko Zarkus Poussa on kuollut.

M35
26.01.2016 |

Sinne läks..R.I.P

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö på resande not mieskö? Tosi nuori! Mikä tuli?

Vierailija
2/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi kuolleena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma sairauskohtaus keikan jälkeen.

Jossain luki, et seurusteli Vuokko Hovatan kanssa?

Vierailija
4/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli sairaskohtaukseen Ruotsin-laivalla keikan jälkeen. RIP.

Vierailija
5/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luki, et seurusteli Vuokko Hovatan kanssa?

Avoliitossa olivat. Tosi surullista Vuokolle, ensin lapsi ja nyt tämä :(

Vierailija
6/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoklo on nainen, joka on luoto kestämään paljon. Tyypillinen runoilijasielu. Paljon voimia Vuokolle ja lapsille!

Vierailija
7/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä

Vierailija
8/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä

Et taida paljoa käydä tynnyrisi ulkopuolella?

Vierailija
9/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka? En ole kuullutkaan.

Vierailija
10/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hänet lähinnä W-tyylistä, mutta palstan nuoret mammat eivät taineet olla edes syntyneitä silloin.

Vierailija
11/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun noin nuori ja lahjakas lähtee.

Olisiko ollut sydänkohtaus? Aika paljon ylipainoa oli miehellä.

Vierailija
12/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Zarkus Poussa oli taiteilijanimi.

Vierailija
13/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hänet lähinnä W-tyylistä, mutta palstan nuoret mammat eivät taineet olla edes syntyneitä silloin.

Olen syntynyt -79, en ole koskaan kuullut kyseisestä tyypistä enkä mistään W-tyylistä. Oliko tämä siis oikeasti joku Juicen tasoinen nimi joka kaikkien pitäisi tietää?

Vierailija
14/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka? En ole kuullutkaan.

Olisiko ylivoimaista googlata ennen kuin kommentoit tällaista? Eivät kaikki tiedä kaikkia, mutta suurelle yleisölle Zarkus Poussa oli tunnettu muusikko. Taidat olla tosi nuori.

Vierailija
15/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt -79, en ole koskaan kuullut kyseisestä tyypistä enkä mistään W-tyylistä. Oliko tämä siis oikeasti joku Juicen tasoinen nimi joka kaikkien pitäisi tietää?

Ei se mitään. Sulla on vaan vähän kapea elinpiiri. Onneksi seuraat av-palstaa niin sivistyt.

Vierailija
16/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zarkus Poussa on todella iso nimi kevyen musiikin piireissä. Tiedätkö, kuka on Lenni-Kalle Taipale? Anssi Kela (tai tiesitkö sitä ennen Vain Elämää-sarjaa)? 

Zarkus soitti usein taustalla, eikä siksi ollut koko ajan lehtien lööpeissä.

Vierailija
17/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme syy on ihmisellä tulla kertomaan, ettei ole koskaan kuullutkaan jostain ihmisestä? Onko aukko sivistyksessä joku hieno asia?

En minäkään tiennyt sitä Motörheadin Lemmyä, koska en sellaista musiikkia koskaan kuunnellut tai sitä genreä seurannut. Mutta aika törppö olisin ollut, jos olisin huudellut jotain nevöhöödiä. 

Vierailija
18/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen zarkus.

Vierailija
19/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen syntynyt 1964, mutta silti muistan vain erittäin hämärästi nähneeni tuonkaltaisen nimen ja ulkomuodon jossain. Voi olla, että tuokin kikkarapää sekoittuu mielessäni Demis Roussosiin.

Katsoin netistä, kuka tämä on ja mitä hän on tehnyt. Selvisi, miksi en tunne häntä: hän näkyy työskennelleen juuri sellaisten artistien kanssa, joista ja joiden genrestä minä en piittaa tai joita suorastaan inhoan. Suomalaisia viihdeohjelmia en katso. Minun musiikintuntemukseni loppuu 1980-luvun alkupuolelle, jolloin minun makuuni sopiva musiikki veteli viimeisiä henkäyksiään. Sen jälkeisestä suomalaisesta musikiista en tiedä muuta kuin sen, että en pidä siitä, enkä edes halua tietää - minua ei haittaa ollenkaan se, että joidenkin mielestä minä olen tynnyrissä kasvanut. Kiva tynnyri on ollut.

Vierailija
20/123 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos Bowie saa aikaan kissankokoiset otsikot, mutta joku jonka muutama sata rantaruotsalaista tuntee....kummallinen tämä maailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi