Aion illalla tilata pitsat koko perheelle.
Kommentit (48)
Mä teen itse, en hyvää noutopizzaa ole löytänyt.
Mun lempparissa on kasvisvetoinen, hiukan paprikaa, punasipulia, artisokan grillattuja sydämiä, hiukan oliiveja ja jokunen siivu peperonia. Mozzarellaa, cheddaria ja vuohenjuustoa.
Nokian pizzamestareiden leppis (kinkku, salami, katkarapu, aurajuusto, ananas, valkosipuli; minun puolestani kinkun voisi kyllä jättää poiskin). Tai Sitkon vuohenjuustopizza, jos muistaa pyytää ilman balsamicoa. Vuohenjuuston lisäksi ohuita munakoisosiivuja ja pinjansiemeniä.
Yleensä halpispizzerioissa salami - katkarapu on hyvä yhdistelmä, jos salami on rouheena eikä kotipizzamaisina puolen millin siivuina. Paremmissa paikoissa sitten artisokkaa, oliivia, parsaa, rucolaa, vuohenjuustoa. Tai perinteinen napoletana (anjovis, oliivi, kapris). Pizzerioiden oliivit vain valitettavasti yleensä ovat sitä halvinta bulkkilaatua, josta en tykkää.
Savuporo, aurajuusto, punasipuli ja jalapeno. Nam!
WT-akan/ukon pahimmillaan tunnistaa siitä, että se haluaa pitsaansa paljon lihaa, tuplajuuston, tai pahimmillaan kummatkin.
Kyllä pizzassa kumpaakin saa olla, mutta noiden överiksi laittaminen kertoo kaiken läskiperseen olemattomasta aivotoiminnasta ja surkeista ruoka/makutottumuksista.
Vierailija kirjoitti:
Syön vain Pizzaa, en "pitsaa"
Unohda sitten se "pitsa" ja kerro mikä on suosikkisi Pizzoista? Miksi se muuten kirjoitetaan isolla kirjaimella?
Tuli sitten tähänkin ketjuun yksi wt-hullu..
Vierailija kirjoitti:
WT-akan/ukon pahimmillaan tunnistaa siitä, että se haluaa pitsaansa paljon lihaa, tuplajuuston, tai pahimmillaan kummatkin.
Kyllä pizzassa kumpaakin saa olla, mutta noiden överiksi laittaminen kertoo kaiken läskiperseen olemattomasta aivotoiminnasta ja surkeista ruoka/makutottumuksista.
Ranskassa eräässä (suht kalliissa ja tyylikkäässä) ravintolassa listalla oli jopa "Neljän juuston pizza", hirveetä wt-meininkiä :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa eräässä (suht kalliissa ja tyylikkäässä) ravintolassa listalla oli jopa "Neljän juuston pizza", hirveetä wt-meininkiä :O
Quattro Formaggio ei tarkoita nelinkertaista määrää juustoa kylläkään, vaan neljää eri juustolaatua sopivassa suhteessa. On siinä paljon sitä juuatoa kuitenkin, mutta ei se ole samanlainen rasvalösähdys wt-läskeille kuin joku kebab-pekoni-kinkku-jauheliha-tuplajuusto on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quattro Formaggio ei tarkoita nelinkertaista määrää juustoa kylläkään, vaan neljää eri juustolaatua sopivassa suhteessa. On siinä paljon sitä juuatoa kuitenkin, mutta ei se ole samanlainen rasvalösähdys wt-läskeille kuin joku kebab-pekoni-kinkku-jauheliha-tuplajuusto on.
Minäkin tilaan usein tuplajuustolla. Olen 162 cm pitkä, painan 53 kiloa ja olen 44-v akateeminen työssäkäyvä nainen. Mutta ilmeisesti wt kuten kaikki muutkin juustosta tykkäävät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en tommoista lihamäärää otakaan vaan esim ne katkikset tuplajuustolla, kerran pari vuodessa. Kamalan rasvasta ja lihottavaa.
Antakaa nyt hyvät ihmiset kaikkien syödä mitä haluavat! Tää on kiva ketju ei pilata sitä arvostelulla yms. Mun lemppari on kinkku/tonnikala.
Vetäkää vaan läskit pizzaa napaan. Karvakäden halvinta pakaste kinkkua ja kunnolla luokatonta ripuli-juustoa. Tuplasti sitä juustoa oikein. Hyvä hyvä läskiperseet.
Oma lemppari on mexicana. Vai mikä se nyt oli. Pepperoni, jalapeno, ananas, mielellään vielä paprikaa.
Ai nyt jo paljo juustonmäärä paljastaa wt:n? Ihan sairasta toi wt siellä, wt täällä..
Katkarapu, simpukka, valkosipuli ja aurajuusto. Haisevaa ja kummallista, mutta taivaallisen hyvää!
Kanakotzone.