Tästä syystä miehet välttävät yh-naisia
Eläinmaailmassa on aivan normaalia, että uros ei halua olla tekemisissä toisen uroksen jälkeläisten kanssa. Jos uros sekaantuu naaraaseen, jolla on jo pentuja niin uros todennäköisesti tappaa naaraan jälkeläiset ja siittää hänen kanssaan uudet.
Eli puhtaasti biologiaa, mies ei halua elättää muiden miesten jälkeläisiä.
Kommentit (52)
Ja harvemmin kukaan haluaa elättää ketään "ylimääräisiä". Yleensä siinä käy niin että kun ottaa yh:n ja muuttaa sen kanssa saman katon alle, niin päätyy maksajaksi sen lasten kuluihin.
Onko sitten sukupuolisidoinnainen asia? Naisena kierrän kaukaa kaikki yh-isät, sekä etäisät.
Jos se parisuhde ei ole muuta kuin pelkkää valtataistelua niin kannattaako sellaisilla sitten vaivata päätään?
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten sukupuolisidoinnainen asia? Naisena kierrän kaukaa kaikki yh-isät, sekä etäisät.
Naiset nyt ajattelee aina vain itseään. Miehet sentään huolehtii naisestaan vaikka toisen lapset ei kiinnostakkaan.
Mä kyllä luulin, että mua on vältelty siksi, ettei mulla ole aikaa tuijotella jotain pihiä, tunteetonta omaneduntavoittelijaa silmiin tuntitolkulla aina kun sitä sattuu huvittamaan, kun on nuo lapsetkin hoidettavana.
Kannattais varmaan miettiä tota iteksensä. Eläinmaailmassa on poikaset jo lentäneet pesästä eivätkä palaa sinne edes sunnuntaisin päivälliselle. Jotain eroo siinä on.
Höpöhöpö. Ihmismaailmassa on aivan normaalia että uroskin kehittyy ameeban tasolta vähän pidemmälle. Minä en tarvinnut lapsilleni elättäjää eikä miehenikään omilleen. Kutakuinkin omista huolehditaan. Rakkautta riittääkin sitten molemmilta molempien lapsille yllinkyllin. Ja vielä enemmän toisillemme, sehän se pääasia on. Mut niin se taitaa olla, että jos tuollaisia mitättömyyksiä päässään vatvoo, niin mitättömäksi se elämä tuppaa jäämääkin. Toisilla on elämä täynnä iloa ja rakkautta, toisilla toisten paheksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ajattelee aina vain itseään. Miehet sentään huolehtii naisestaan vaikka toisen lapset ei kiinnostakkaan.
Nainen saa haukut kun ei halua puolisokseen "lapsellista" miestä, mutta on ihan OK ja kuvastaa huolehtivaa luonnetta, että mies haluaa tappaa naisen jälkeläiset? Oletko aineissa?
Jos tuo pitää paikkansa, selitä se että en ikinä huolisi miestä jolla on jo lapsia, vaikka mies ei olisi edes tekemisissä niiden lasten kanssa. Leijonanaaraat huolehtivat yhdessä pennuista, joten naista ei pitäisi haitata tippaakaan miehen lapset. Teoriasi on tuulesta temmattu.
Minusta varsinkin pikkutytöt ovat kivoja ja yhden sellaisen kanssa elävä yh-äiti ei olisi mitenkään poissuljettu. Kaksi lasta on kyllä jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulin, että mua on vältelty siksi, ettei mulla ole aikaa tuijotella jotain pihiä, tunteetonta omaneduntavoittelijaa silmiin tuntitolkulla aina kun sitä sattuu huvittamaan, kun on nuo lapsetkin hoidettavana.
Mitä minä just luin? Auttamatta pihi ja tunteeton omaneduntavoittelija, kun tekee omia henkilökohtaisia arvovalintoja omassa elämässään, johon ei kuulu lapset? Siinä ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan!
Luuletko sinäkin nyt itsestäsi vähän liikoja ja olevasi joku tavoittelemisen arvoinen palkinto, kun olet jalkasi miehellle levittänyt ja sielä lapsia ulos työntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minusta varsinkin pikkutytöt ovat kivoja ja yhden sellaisen kanssa elävä yh-äiti ei olisi mitenkään poissuljettu. Kaksi lasta on kyllä jo liikaa.
Tässä on perää. Miesten on vaikeampi yleensäkin hyväksyä toisen miehen siittämiä poikalapsia, kuin tyttölapsia.
Minäkin tykkään pikkutytöistä ja olenkin yrittänyt etsiä yh äitiä jolla kaunis pikkutyttö, itse en todennäköisesti lapsia saa
Voi kuule, ei minulla velana ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä miesten kanssa, joilla on lapsia. Heti kun kuulen tästä, niin juoksen ja kovaa. Minusta ei ole uusperhekuvioon.
Jotenkin kauheaa toikin, että pikkutytöt on miehistä kivoja. Yh:na kannattaa tosi tarkkaan katsoa tilanteiden perään, joissa uusi mies jää yksin tyttären kans.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kauheaa toikin, että pikkutytöt on miehistä kivoja. Yh:na kannattaa tosi tarkkaan katsoa tilanteiden perään, joissa uusi mies jää yksin tyttären kans.
Sairas ajattelutapa sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sänkysi alla paljonkin peikkoja?
Miksi "kaunis" tyttölapsi vain kelpaa, onkohan sairailla namusedillä jotain taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Äiditkö ei sitten syyllisty insestiin? Äidit voivat syyllistyä siihen yleensä rauhassa kenenkään puuttumatta ja se on huomaamattomampaa kuin isien, kun äidit voivat kietoa lapsen ruumiilliseen läheisyyteen käyttämällä lasta omiin narsistisiin tai symbioottisiin tarpeisiinsa tyydyttämään ruumiillisen läheisyyden kaipuutaan.
Ok.