Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirjaa luet parhaillaan?

Vierailija
24.01.2016 |

Mistä se (spoilaamatta juonta) kertoo?

Itse luen Katja Ketun Yöperhosta. Kirja on upea. Se kertoo suomalaisesta nuoresta naisesta, joka loikkaa rajan yli Neuvostoliittoon 1937. Toisessa ajassa kuljetaan Marin tasavallassa 2015, selvitellään hämärää kuolemaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukirjoja!!!! :D

Vierailija
2/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy Weirin Yksin marsissa.

Kyseessä on viihdyttävä selviytymisromaani, älä vaan odota korkeakulttuuria. Kuten ystäväni sanoi: scifi-por*a. Ihan hauska kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronika päättää kuolla. 

Yritti itsemurhaa, epäonnistu siten että ei kuollut heti mutta jäi muutamii päivii elinaikaa. Sinä aikana tajuu kaikenlaista elämästä ja siitä mistä pitäis iloita eläessä. Tosi koskettava tarina elämänhalun uudellee löytämisestä. Melkeen oon lukenut loppuun ja todellakin suosittelen!! :)

Vierailija
4/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija Lehtisen Miss Seinäruusu. Uusintakierroksella, aika tylsää luettavaa, kunhan nappasin kiireessä jotain hyllystä. Perus viihderomaani, ei voi oikein kuvailla spoilaamatta.

Vierailija
5/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Mortonin Hylätty puutarha. Alkuun ei vetäny mutta nyt kun olen kolmasosan lukenut, en pysty lopettamaan.

Vierailija
6/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipappa ja meri. Ihana kertomus muutoksen halusta, seikkailusta ja perheestä.

Vierailija
7/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brent Weeksin Lightbringer -sarjan viimesitä osaa, kirjan nimi on The Broken Eye (fantasiakirjallisuutta).

Aivan mahtava kirjailija, olen lukenut Night Angel sarjan myös ja sen aikana jäinkin koukkuun. Lightbringer sarja on yhtä hyvä jollei parampi :) Koukuttaa eikä kirjoja pysty melkein laskemaan käsistään. Suosittelen fantasian ystäville!

Vierailija
8/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl-Ove Knausgårdin My struggle 6. osa.

Vierailija
9/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Kyrön "Iloisia aikoja, Mielensäpahoittaja." Vähän kärttyistä, mutta kovin suvaitsevaista tekstiä.

Vierailija
10/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karl-Ove Knausgårdin My struggle 6. osa.

Vau, olet päässyt pitkälle sarjassa. Itsellä karahti ekaan osaan.

Vierailija
11/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erik Axl Sund: Unissakävelijä, Varistyttö-trilogian toinen osa...dekkari naispuolisesta sarjamurhaajasta ja pedofiliasta...

Vierailija
12/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Lipastin Linnan juhlat. Kertoo tyypistä, joka on aina halunnut linnan juhliin. Tyypillä alkaa mennä huonosti: vaimo jättää, työpaikka menee, tytär karttaa... Tyyppi tapaa persoonan treenaajan ja tuloksia alkaa syntyä. Tapahtumavuodi on 2017.

Vierailija
13/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan-Philipp Sendker'in "The art of hearing heartbeats".

En osaa sitä sen kummemmin kuvailla muutenkuin että hyvin eriskummallinen ja mahtava rakkauskertomus. Kannattaa lukea. Itse en voinut laskea sitä käsistäni.  

Vierailija
14/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan-Philipp Sendker'in "The art of hearing heartbeats".

En osaa sitä sen kummemmin kuvailla muutenkuin että hyvin eriskummallinen ja mahtava rakkauskertomus. Kannattaa lukea. Itse en voinut laskea sitä käsistäni.  

Kuulostaa mielenkiintoiselta! Täytyy etsiä käsiin. Ap.

Vierailija
15/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitään. Eilen vetäisin loppuun Hesarin kirjastossa Liha tottelee kuria Miina Supiselta. Ensin en tykännyt, mutta juoni veti sitten kuitenkin loppuun asti yllättävän hyvin jännityksen takia. Latasin jo uuden kirjan padille, jokin ruotsalainen dekkari.

Vierailija
16/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se valo jota näemme, Anthony Doerr.

Tää Pulizerin voittanut maailmanlaajuinen hitti on juuri niin hyvä kuin odotinkin. Sijoittuu Toiseen maailmansotaan. Mukana historiaa, seikkailuhenkinen juoni ja pahoja natseja. Upea!

Vierailija
17/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ siis jota EMME näe.

Vierailija
18/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjantähden alla on nyt kesken. Oon aiemminkin lukenut, huippukirja. Suomalaista torpparihistoriaa ja värikkäitä henkilöhahmoja.

Vierailija
19/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cranford ladies. Elisabeth gaskell.

Vierailija
20/39 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KonMari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi