Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on taas tullut möhlittyä oikein urakalla...

Vierailija
24.01.2016 |

Olen eronnut ex-miehestäni koska hän oli/on täysi alkoholisti ja häntä parhaani mukaan yritin auttaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Tällä alkoholisti miehellä on myös veli jota en ole ikinä tavannut. Muutaman kerran alkoholisti mies sanoi minulle että hän tarvitsee apua juomis ongelmaansa mutta yksin en häntä pystynyt auttamaan joten otin hänen veljeen yhteyttä ja kerroin tilanteen. Erosin miehestä ja hänen veljestään ei kuulunut mitään ennen viime torstaita... Hän kertoi että ex mieheni alkoholi ongelma on jatkunut jo vuosia ja hän on myös yrittänyt auttaa häntä ja lopulta katkaisi välit häneen kun mistään ei ollut mitään hyötyä. Ex-mieheni sai murennettua itsetuntoni ja olin todella masentunut asiasta... Miehen veljenkin viestistä paistoi ahdistus ja vitutus asiaa kohtaan... Nooh sitten eilen pikku hiprakassa sain loistavan idean pyytää miehen veljeä lounaalle... Aamulla asia vitutti todella kovasti ja toivoin että hän ei vastaisi mitään... Oli siis lukenut aamulla viestin ja nyt päivällä sitten vastas että: Mikäpä siinä. Mitä mä nyt teen! Onkohan se hyvä idea kuitenkaan? Jätänkö vaan asian lojumaan enkä enää viestittele ex-miehen veljelle? Kummallista että edes vastasi viestiini ja että se lounas idea oli ihan ok hänellekkin... Mitä olette asiasta mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette lounaalle ja naimisiin!! Elätte onnellisina elämänne loppuun asti.

Vierailija
2/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikeen tajua tätä viestiä. Kutsuit lounaalle ja se on joku möhliminen? Mulle lounas on vain lounas, oletko joku WT ja se on vain kiertoilmaus sille että aiot irstailla tämän veljen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varattu, jätä siihen. Miksi et voisi vapaan miehen, entisen sukulaisesi, kanssa lounastaa? Käyttäydy siihen malliin, ettei luule mitään mitä et halua hänen luulevan tai olettavan. On teillä ainakin yhteistä juteltavaa, kun kuitenkaan ette ala tätä alkoholistia mollailemaan. Missä se moka on? Miksi on aina oltava niin hemmetin kriittinen? Analysoitava kaikki puhki?

Vierailija
4/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kykene syömään ruokaa menemättä sänkyyn jonkun kanssa, niin älä kutsu ruokavieraita, vältä myös työpaikkaruokailua. Lisäksi kannattaa ilmoittautua elämänhallinta kurssille, jos sellsudia on tarjolla.

Vierailija
5/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikeen tajua tätä viestiä. Kutsuit lounaalle ja se on joku möhliminen? Mulle lounas on vain lounas, oletko joku WT ja se on vain kiertoilmaus sille että aiot irstailla tämän veljen kanssa?

En ole WT mutta nyt kun sanoit, niin tosiaan voisin kyllä muhinoida sen veljen kanssa! Kuvista päätellen oikein hyvännäköinen, paremman näköinen kuin ex mieheni. Ap

Vierailija
6/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen enää sotkeudu asiaan, kun olette jo eronneet. Huolehtimisella ja hoivaamisella mahdollistat juomisen ja samalla sairastut itse. Et voi sille mitään, etkä voi myös hänen veljensä kanssa ongelmaa parantaa. Joten neuvon perumaan tapaamisen ja unohtamaan muutenkin koko jutun

Vierailija
7/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat välititte tai ehkä vieläkin välitätte ex-miehestä, niin se voi antaa jonkinlaista tukea, kun olette olleet samassa tilanteessa.

Vierailija
8/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sul itselläkin joku alko-ongelma? Hiprakassa pyydät alkoholistin veljeä lounaalle. Vedättekö yhdessä kunnon päiväkännit?

Vierailija
9/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sul itselläkin joku alko-ongelma? Hiprakassa pyydät alkoholistin veljeä lounaalle. Vedättekö yhdessä kunnon päiväkännit?

Eihän se sitä tarkoita että alkoholistin exä ei saa ikinä ottaa mitään! Typerä viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi