Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei liene harmita" on väärin, kammottavan huonoa suomea. Oikea muoto on "ei harmittane".

Vierailija
2/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei liene harmita" on väärin, kammottavan huonoa suomea. Oikea muoto on "ei harmittane".

Voisi sanoa "ei liene harmissaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienen, lienet, lienee, infinitiivi lieniä

Vierailija
4/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mutta liene ymmärtänet kuitenkin mitä tarkoitin. aikoinaan sain laudaturin aineesta se liene riittänee ja nykytyössäni käytän pelkkää ammattisanastoa ja englantia. Mutta seis ohis, ihku tuo Jennifeerin mies.

Vierailija
5/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin sympatiaa Jenniferiä kohtaan, kun Brad jätti Angelinan takia, joten olin pettynyt kun Jennifer itse aloitti suhteen varatun miehen kanssa (ja kielsi vielä miestään olemasta tämän exän ystävä.)

Vierailija
6/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan harmittais. En oo Bradia pitäny erityisen komeena koskaan. Mut toi uus mies, uuh mama! :)

Bradilla menee kyl ihan hyvin. Sekä Jen että Angelina on todella hehkeitä naisia! <3

Vierailija
7/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ymmärrä miksi tuota sanaa käytetään palstalla väärin niin paljon. Olen miettinyt, onko asialla aina sama kirjoittaja. Ainakin aikaisemmin joku "väärinkäyttäjä" selitti asuvansa ulkomailla. En ymmärrä, miksi pitää väkisin pahoinpidellä noinkin harvinaista konstruktiota, kun asiat voisi ilmaista helpomminkin (ja oikein).

Vierailija
8/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad on vähän rupsahtanut. Seiskassa oli niitten Thaimaan lomakuvia ja aika löysässä kunnossa on mies. Perus 50v pulliainen. Sääli :/

Aniston on pysynyt raikkaana ja hehkeänä. Angelina taas on nälkäänäkevän noita-akan näköinen. Hänkin ollut kaunis nainen. Ja olisi varmaan vieläkin, jos ei näännyttäisi itseään.

Vierailija
9/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mutta liene ymmärtänet kuitenkin mitä tarkoitin. aikoinaan sain laudaturin aineesta se liene riittänee ja nykytyössäni käytän pelkkää ammattisanastoa ja englantia. Mutta seis ohis, ihku tuo Jennifeerin mies.

Nyt lienee riittänee suomen kielen raiskaus. Pi*ren laudaturisi yleiseen suuntaan.

Vierailija
10/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D

Vierailija
11/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt on liene harmissaan tms.

luuviulu ja kakaralauma ja nyt liitto rakoilee

http://www.designntrend.com/articles/68647/20160120/angelina-jolie-take…

toinen aika hehkeämpi

http://m.eonline.com/news/618189/wow-jennifer-aniston-shows-off-plenty-…

Vierailija
12/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lienee riittänee suomen kielen raiskaus. Pi*ren laudaturisi yleiseen suuntaan.

ah hauskaa kun ärsyynnyt siitä että olen tällä surkealla kielipäälläni lumonnut sekä ytl:n ja päässyt ok duuniin. Mua ärsyttää eniten tuollaiset av:n pilkunviilajat, ketkä tarttuvat epäolennaisuuksiin ja eivät edes kommentoi aloituksen aihetta. Luulen, että avaavat ketjuja lähinnä kielipoliisin roolissa virheitä etsien.

Vierailija
13/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis. Ottamatta kantaa kenenkään näiden ihmisten ulkonäköön, niin kyllä sillä on aika paljon väliä millainen henkilö on luonteeltaan ja kuinka hän käyttäytyy puolisoaan kohtaan. Jospa nämä neljä julkimoa ovat nyt sellaisten ihmisten kanssa, jotka itse kokevat viehättävimmiksi? 

Vierailija
14/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ah hauskaa kun ärsyynnyt siitä että olen tällä surkealla kielipäälläni lumonnut sekä ytl:n ja päässyt ok duuniin. Mua ärsyttää eniten tuollaiset av:n pilkunviilajat, ketkä tarttuvat epäolennaisuuksiin ja eivät edes kommentoi aloituksen aihetta. Luulen, että avaavat ketjuja lähinnä kielipoliisin roolissa virheitä etsien.

En ole tuon aiemman kommentin kirjoittaja, mutta älä nyt suutu, AP-rakas :D Näppikseltäsi vain lähtee sen verran ihmeellistä kielenhuollottomuutta, että meidän tavallisten kuolevaisten on vaatimattomien lauantai-iltojemme iloksi pakko siitä huomauttaa. 

Vierailija
15/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad syö angelinan ruoat

Vierailija
16/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee olet ihan hyvin tyhmä.

Vierailija
17/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveilet laudaturillasi ja samalla teet kielioppivirheitä. Tämä on loistavaa viihdettä.

Vierailija
18/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä oikeasti työelämässä menestyneellä aikuisella on mitään tarvetta viitata ylioppilaskirjoitusten arvosanoihin? Niillä kun on hyvin vähän relevanssia todellisessa elämässä.

Ja Anistonille täältä yläpeukut.

Vierailija
19/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveilet laudaturillasi ja samalla teet kielioppivirheitä. Tämä on loistavaa viihdettä.

Halusin vaan kertoa että yleensä elämään rennommalla otteella käyvät vetävät sen pidemmän korren. Ja hyviä arvosanoja voi saada ja menestyä vaikka ei ole pilkut kohdallaan ja tekee kielioppivirheitä.

Unohdin vaan etteivät rennot ihmiset palstaile lauantai-iltaisin vaan tekevät jotain muuta ja tosiaan tavispalstapoliisit pelkästään paikalla. Eli poistun iloksesi tekemään jotain järkevämpää.

Vierailija
20/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. En yleensä edes vaivaidu lukemaan tekstejä, joissa otsikko on noin hanurista. Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi