Nata ja Juhani eronnut?
Törmäsin nimittäin Juhaniin Tinderissä. Olikohan vaan joku pilailu. En usko, että olisivat eronneet.
Kommentit (43)
Vithu mua huvittaa noi helsingin hipsterit
Onko kyseessä joku niin merkittävä pariskunta, että kaikkien pitäisi tietää heidät pelkkien etunimien perusteella? En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta paritsasta.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli mieleen, että onko Larun kämppä yhdessä ostettu, vai ostiko Nata sen itse ennen kuin edes muuttivat yhteen? Nythän Nata oli ostanut sijoituskämpän Hertsikasta. Ilmeisesti ihan hyvin fyrkkaa mimmillä, kun voi pitää kahta omistusasuntoa Stadissa (toisesta tietty tulee vuokratuottoa).
Hienoa että joku bloggaajanainen ajattelee tulevaisuuttaankin eikä vain tuhlaa jonninjoutaviin rakkauslaukkuihin. Asunto Helsingissä kun on oikea sijoitus, toisin kuten nämä Chanelin ja Furlan kassit.
Minulla on ystävä joka osti ensimmäisen asuntoja sijoitusasunnoksi. Otti lainaa. Hankki vuokralaisen. Itse asui vuokralla kimppakämpässä. Oli silloin 25-vuotias, nyt on 35-v ja asuntoja on 3.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä joku niin merkittävä pariskunta, että kaikkien pitäisi tietää heidät pelkkien etunimien perusteella? En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta paritsasta.
Näköjään olet kiinnostunut tuntemattomien erosta niin paljon että avasit langan ja jopa kommentoit. Ketju on luultavasti tarkoitettu kyseistä blogia lukeville jotka kyllä tietävät ketä Nata ja Juhani ovat.
Jokatapauksessa, kiva kun Nata kertoi erosta ettei tarvitse parisuhteensa tilaa esim täällä av:lla spekuloida. Ihmiset muuttuu, se kuuluu elämään, ja eroaminen on ollut varmasti paras vaihtoehto olemassaolevista kun siihen päätyivät.
Vierailija kirjoitti:
Et usko miten paljon mua huvittaa te pohjois- ja itäsuomalaiset persut. Ja pohjalaiset. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko miten paljon mua huvittaa te pohjois- ja itäsuomalaiset persut. Ja pohjalaiset. Huh huh.
Helsingin hipsteri Juhani suoraan Seinäjoelta...
Nata osti larun kämpän juuri ennen kuin tapasi Juhanin, nykyisestä omistussuhteesta ei tietoa. Ja Natahan on useassa postauksessa avannut rahankäyttöään, eli ei tuo yllätys ole että sijoittaa asuntoon. Tulotkin on käsitelty moneen otteeseen täällä, ihan itse tienaa päiväduunilla ja blogilla. Kieltämättä huomattavasti järkevämpää sijoittaa rahaa noin kun vaikka merkkilaukkuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi uudessa työpaikassa on kuitenkin vanha kunnon jarski
Eiköhän Jarnolla ole ihan joku toinen bloggaaja mielessä ;) Tosin samalta työpaikalta.
Mitä? Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Turun ja Tampereen seudun asukit? :)
Kohta on taas uus hipsteri kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi uudessa työpaikassa on kuitenkin vanha kunnon jarski
Eiköhän Jarnolla ole ihan joku toinen bloggaaja mielessä ;) Tosin samalta työpaikalta.
Mitä? Kuka?
Halooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään olet kiinnostunut tuntemattomien erosta niin paljon että avasit langan ja jopa kommentoit. Ketju on luultavasti tarkoitettu kyseistä blogia lukeville jotka kyllä tietävät ketä Nata ja Juhani ovat.
Jokatapauksessa, kiva kun Nata kertoi erosta ettei tarvitse parisuhteensa tilaa esim täällä av:lla spekuloida. Ihmiset muuttuu, se kuuluu elämään, ja eroaminen on ollut varmasti paras vaihtoehto olemassaolevista kun siihen päätyivät.
No voisko ne nimet/blogin nimen kertoo...?
Blogin nimi on White Trash Disease
Ja Jarski on Stellan kanssa eli Natan kollegan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Turun ja Tampereen seudun asukit? :)
Ihania ovat. Suosikkikaupunkilaisiani:) Turkulaiset varsinkin ovat Suomen tyylikkäimpiä. Ja tamperelaiset ovat muuten vaan ihania. Molemmat vielä kauniita kaupunkeja, löytyy mukavia kahviloita ja paljon vettä eri muodoissa ja kivoja vaatekauppoja ja kirppareita.
Hitsi. Tekeekin mieli tehdä Turkuun.
Itselleni ero tuli yllätyksenä. Vaikuttivat toisilleen sopivilta, ottamatta sen enempää kantaa mitä itse heistä ajattelen.
tavallaan en hirveästi ihmettele, juhani vaikutti vähän tylsältä räväkälle natalle. ja no, onhan nata muuttunu muutamassa vuodessa aika paljon. itseä hämmentää eniten tuo nykyinen pukeutuminen, hiukset ja meikittömyys...
Mua ihmetytti vähän, kun viettivät joulua erillään. Monethan tietysti menevät esim. omien vanhempiensa luokse, mutta Nata kuitenkin jäi Helsinkiin vain hengailemaan, kun miehensä lähti joulunviettoon.
Ap tässä. Tuli todella puskista, että ero on todellinen. Voi ei! No, harmi, ettei tullut matcia mulla ja junnigubbella. Painoin meinaan sydäntä hänen kohdallaan itse😉
Käsittääkseni Larun kämppä on Natan.