Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nata ja Juhani eronnut?

Vierailija
23.01.2016 |

Törmäsin nimittäin Juhaniin Tinderissä. Olikohan vaan joku pilailu. En usko, että olisivat eronneet.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tuli todella puskista, että ero on todellinen. Voi ei! No, harmi, ettei tullut matcia mulla ja junnigubbella. Painoin meinaan sydäntä hänen kohdallaan itse😉

Käsittääkseni Larun kämppä on Natan.

Vierailija
22/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vithu mua huvittaa noi helsingin hipsterit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku niin merkittävä pariskunta, että kaikkien pitäisi tietää heidät pelkkien etunimien perusteella? En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta paritsasta.

Vierailija
24/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli mieleen, että onko Larun kämppä yhdessä ostettu, vai ostiko Nata sen itse ennen kuin edes muuttivat yhteen? Nythän Nata oli ostanut sijoituskämpän Hertsikasta. Ilmeisesti ihan hyvin fyrkkaa mimmillä, kun voi pitää kahta omistusasuntoa Stadissa (toisesta tietty tulee vuokratuottoa).

Hienoa että joku bloggaajanainen ajattelee tulevaisuuttaankin eikä vain tuhlaa jonninjoutaviin rakkauslaukkuihin. Asunto Helsingissä kun on oikea sijoitus, toisin kuten nämä Chanelin ja Furlan kassit. 

Minulla on ystävä joka osti ensimmäisen asuntoja sijoitusasunnoksi. Otti lainaa. Hankki vuokralaisen. Itse asui vuokralla kimppakämpässä. Oli silloin 25-vuotias, nyt on 35-v ja asuntoja on 3. 

Vierailija
25/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä joku niin merkittävä pariskunta, että kaikkien pitäisi tietää heidät pelkkien etunimien perusteella? En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta paritsasta.

Näköjään olet kiinnostunut tuntemattomien erosta niin paljon että avasit langan ja jopa kommentoit. Ketju on luultavasti tarkoitettu kyseistä blogia lukeville jotka kyllä tietävät ketä Nata ja Juhani ovat.

Jokatapauksessa, kiva kun Nata kertoi erosta ettei tarvitse parisuhteensa tilaa esim täällä av:lla spekuloida. Ihmiset muuttuu, se kuuluu elämään, ja eroaminen on ollut varmasti paras vaihtoehto olemassaolevista kun siihen päätyivät.

Vierailija
26/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et usko miten paljon mua huvittaa te pohjois- ja itäsuomalaiset persut. Ja pohjalaiset. Huh huh. 

Vierailija
27/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et usko miten paljon mua huvittaa te pohjois- ja itäsuomalaiset persut. Ja pohjalaiset. Huh huh. 

Helsingin hipsteri Juhani suoraan Seinäjoelta...

Vierailija
28/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata osti larun kämpän juuri ennen kuin tapasi Juhanin, nykyisestä omistussuhteesta ei tietoa. Ja Natahan on useassa postauksessa avannut rahankäyttöään, eli ei tuo yllätys ole että sijoittaa asuntoon. Tulotkin on käsitelty moneen otteeseen täällä, ihan itse tienaa päiväduunilla ja blogilla. Kieltämättä huomattavasti järkevämpää sijoittaa rahaa noin kun vaikka merkkilaukkuihin

Vierailija
29/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi uudessa työpaikassa on kuitenkin vanha kunnon jarski

Eiköhän Jarnolla ole ihan joku toinen bloggaaja mielessä ;) Tosin samalta työpaikalta.

Mitä? Kuka?

Vierailija
30/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Turun ja Tampereen seudun asukit? :)

Vierailija
31/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas uus hipsteri kainalossa

Vierailija
32/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi uudessa työpaikassa on kuitenkin vanha kunnon jarski

Eiköhän Jarnolla ole ihan joku toinen bloggaaja mielessä ;) Tosin samalta työpaikalta.

Mitä? Kuka?

Halooo

Vierailija
33/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään olet kiinnostunut tuntemattomien erosta niin paljon että avasit langan ja jopa kommentoit. Ketju on luultavasti tarkoitettu kyseistä blogia lukeville jotka kyllä tietävät ketä Nata ja Juhani ovat.

Jokatapauksessa, kiva kun Nata kertoi erosta ettei tarvitse parisuhteensa tilaa esim täällä av:lla spekuloida. Ihmiset muuttuu, se kuuluu elämään, ja eroaminen on ollut varmasti paras vaihtoehto olemassaolevista kun siihen päätyivät.

No voisko ne nimet/blogin nimen kertoo...?

Vierailija
34/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin nimi on White Trash Disease

Ja Jarski on Stellan kanssa eli Natan kollegan.

Vierailija
35/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Turun ja Tampereen seudun asukit? :)

Ihania ovat. Suosikkikaupunkilaisiani:) Turkulaiset varsinkin ovat Suomen tyylikkäimpiä. Ja tamperelaiset ovat muuten vaan ihania. Molemmat vielä kauniita kaupunkeja, löytyy mukavia kahviloita ja paljon vettä eri muodoissa ja kivoja vaatekauppoja ja kirppareita.

Hitsi. Tekeekin mieli tehdä Turkuun.

Vierailija
37/43 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/43 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ero tuli yllätyksenä. Vaikuttivat toisilleen sopivilta, ottamatta sen enempää kantaa mitä itse heistä ajattelen.

Vierailija
39/43 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan en hirveästi ihmettele, juhani vaikutti vähän tylsältä räväkälle natalle. ja no, onhan nata muuttunu muutamassa vuodessa aika  paljon. itseä hämmentää eniten tuo nykyinen pukeutuminen, hiukset ja meikittömyys... 

Vierailija
40/43 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti vähän, kun viettivät joulua erillään. Monethan tietysti menevät esim. omien vanhempiensa luokse, mutta Nata kuitenkin jäi Helsinkiin vain hengailemaan, kun miehensä lähti joulunviettoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi