Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaa kampaajallasi hiusten leikkuu (kerrosten)?

Vierailija
03.02.2023 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä vaikka Facebookin puskaradio ryhmässä suosituksia. Hintaa ei kannata asettaa kriteeriksi vaan etsiä kampaaja joka osaa työnsä hyvin.

Vierailija
2/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä vaikka Facebookin puskaradio ryhmässä suosituksia. Hintaa ei kannata asettaa kriteeriksi vaan etsiä kampaaja joka osaa työnsä hyvin.

Varmasti juu, minulla tosin on jo luottokampaaja jolla olen käynyt n.20v, kysynkin nyt teidän muiden hintakokemuksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 e maksoin viimeksi

Vierailija
4/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse, tulee parempaa jälkeä. Yksikään kampaaja ei osannut leikata kerroksia hiuksiini. Opettelin youtuben kautta 

Vierailija
5/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon varmaan riippuu paikkakunnasta?

Mulla maksanut pitkät ajat 45€.  Stadissa varmaan ei saa tuohon hintaan kuin pesun? Oon muuttanut 10v sitten sieltä pois, hämäläiseen pienempään kaupunkiin ja silloin jo muistaakseni oli kalliimpaa. 

Vierailija
6/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan itse, tulee parempaa jälkeä. Yksikään kampaaja ei osannut leikata kerroksia hiuksiini. Opettelin youtuben kautta 

Mielenkiintoista, että heistä joilla ammattikoulutus käytännön harjoitteluineen eivät ole osanneetkaan sinun hiuksiasi leikata, ja vieläpä kerrosten, mutta sinä itse, ihan pystymetsästä, siihen kykenet?

No mikäpäs siinä, pääasia, että olet itse tyytyväinen jälkeen.

Ap

Vierailija
7/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon varmaan riippuu paikkakunnasta?

Mulla maksanut pitkät ajat 45€.  Stadissa varmaan ei saa tuohon hintaan kuin pesun? Oon muuttanut 10v sitten sieltä pois, hämäläiseen pienempään kaupunkiin ja silloin jo muistaakseni oli kalliimpaa. 

Varmasti, oli vuokratuolilainen tai omaa putiikkia pyörittävä niin liiketilakulut on jo eri tasoa riippuen sijainnista.

Itse asioin Vantaalla.

Ap

Vierailija
8/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on malli jossa hiukset saa rauhassa kasvaa. Nytkin ulottuvat joka puolelta kainaloon asti. Riittää kun noin kerran vuodessa käy kampaajalla tasoittamassa latvoja.

Vierailija
9/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 Oulussa

Vierailija
10/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että heistä joilla ammattikoulutus käytännön harjoitteluineen eivät ole osanneetkaan sinun hiuksiasi leikata, ja vieläpä kerrosten, mutta sinä itse, ihan pystymetsästä, siihen kykenet?

No mikäpäs siinä, pääasia, että olet itse tyytyväinen jälkeen.

Ap

Kato näitä poikkeuslahjakkuuksia on. Jotka tekee parempaa ruokaa kuin marcopierrewhitet ja reneredzepit niin ei tarvitse ravintoloissa käydä. Itte rustaavat vaatteensakin, tulee parempia kuin mitkään balenciagat. 

Vierailija
11/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kampaajalla. Pitkästä tukasta tuli puolipitkä. Päältä leikattiin kerroksittain. 45e espoossa.

Vierailija
12/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä malliesimerkki siitä, miten tällä palstalla ei osata vastata suoraan, yksiselitteiseen kysymykseen. Huvittavaa ja samalla raivostuttavaa.

Vierailija
13/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45e