Panisitko Jaajoa?
Mun mies kysyi et panisinko. Itse vastasin en. En edes pussi päässä. Sinä?
Kommentit (32)
No ,en. mutta tuskin Jaajokaan minua, että tasoissa ollaan.
En. Ulkonäkö ei niin hirveästi haittaa vaan se on vain yksinkertaisesti niin ärsyttävä tyyppi.
Panisin sekä itselleni että Jaajolle pussin päähän ja sitten panisin Jaajon kaappiin. Muuten en panis.
No kyllä mä panisin JOS siis esim tapailisin hänen näköistään henkilöä tai olisin suhteessa. Yhden illan juttuja en harrasta, enkä juuri nyt ole sinkku, niin en siis nyt panisi :D
Naiset eivät sitten voi vastata tähän ketjuun, koska naiset eivät pane, koska vain miehet panevat.
Tosimies kirjoitti:
Naiset eivät sitten voi vastata tähän ketjuun, koska naiset eivät pane, koska vain miehet panevat.
Perustelut?
No tietty. Jos olisin sinkku siis.
Tosimies kirjoitti:
Täällä panee molemmat. :D
Musut runkkasivat uima-altaalla. Suomalaisen en ole koskaan kuullu runkkaavan altaalla paitsi kerran sellaisen selluhirviömamapatjan Turkin lomalla.
http://www.breitbart.com/london/2016/01/22/locals-fled-pool-after-migra…
En ikimaailmassa. Vaikuttaa tosi omahyväiseltä tyypiltä.
Jaajo itte täällä mainostamassa, vai miten mammoja nyt niin kovasti vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Perustelut?
Naisella ei ole penistä, jonka voisi työntää jonkun toisen elimistöön.
Tosimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Perustelut?
Hahaha! Niinpä tietysti :D Mitäs sitten kun nainen on päällä ja mies makaa liikkumatta? Panemista ei tapahdu koska mies ei lyki? Paneminen kun kuitenkin on yksi synonyymi seksin harrastamiselle? Naiset eivät siis harrasta sinun logiikallasi seksiä vai miten tämän selität valopää? ;D
Outoa kyllä mutta joo :D ei muuten vastaa ollenkaan mun miesmakua, mutta sillä on jotain huumoria ja itsevarmuutta mikä vähän nappaa. Enpä ois kyllä ikinä uskonu sanovani näin, ilmeisesti tuo puku tekee Jaajolle jotain :D
Mä oisin pannut sitä jo silloin teininä kun katselin öisin kun se juonsi Pulssia :D Ruma mies mutta jotain helvetin seksikästä siinä on :D
En, kun on tutun kanssa naimisissa.
Muuten riippuisi siitä, onko mukava myös livenä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kysyi et panisinko. Itse vastasin en. En edes pussi päässä. Sinä?
Pussi kenen päässä? Naisethan ei pane. Te pyllistätte vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Perustelut?
Hahaha! Niinpä tietysti :D Mitäs sitten kun nainen on päällä ja mies makaa liikkumatta? Panemista ei tapahdu koska mies ei lyki? Paneminen kun kuitenkin on yksi synonyymi seksin harrastamiselle? Naiset eivät siis harrasta sinun logiikallasi seksiä vai miten tämän selität valopää? ;D
Te naiset vain makaatte sängyssä liikkumatta kuin kuollut lahna, kun mies panee.
Olen mies, mutta en panisi. Voisin jotain runkkailua tms. harrastaa, mutta siinä menisi raja.