Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että minulle oikeastikin kelpaa vain se miesten parhaimmisto

Vierailija
23.01.2016 |

Muut ei käy. Olen mieluummin yksin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, 

mutta miksi naisia kiinnostaa niin harva mies kun miehiä kiinnostaa melkein kaikki naiset?

Fact of life. Miehiä ei tarvittaisi kuin muutama hyvä periyttäjä, joka voisi pistää paksuksi vaikka koko naisväestön. Mies on evoluution kannalta aika turha tyyppi naisiin verrattuna. :-) Eikä varsinkaan nuorilla naisilla ole hirveitä seksihaluja, jotka ajaisivat heitä iskemään miehiä samalla intensiteetillä kuin miehet lähestyy naisia.

Tämä on mielestäni harmi.

Vierailija
42/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, 

mutta miksi naisia kiinnostaa niin harva mies kun miehiä kiinnostaa melkein kaikki naiset?

Fact of life. Miehiä ei tarvittaisi kuin muutama hyvä periyttäjä, joka voisi pistää paksuksi vaikka koko naisväestön. Mies on evoluution kannalta aika turha tyyppi naisiin verrattuna. :-) Eikä varsinkaan nuorilla naisilla ole hirveitä seksihaluja, jotka ajaisivat heitä iskemään miehiä samalla intensiteetillä kuin miehet lähestyy naisia.

No kellä on, kellä ei. Varmaan naisten haluihin vaikuttaa hormonaalinen ehkäsy, itse en sellaseen sorru koskaan!   ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, 

Olen haistavinani jonkun kyynisen ämmän. Oon löytäny elämäni miehen, niin ajatukset vähän eri luokkaa. En tiedä ketä sää oot tapaillu, mut ootko ajatellu vaihtaa porukkaa???

Vierailija
44/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, 

Ei kyllä pidä sellaisenaan paikkaansa. Jos vain suht pienehkä osa miehistä pääsisi jatkamaan sukua, seurauksena olisi että geneettinen pohja kapenisi ja kapenisi kapenemistaan, kunnes lopputuloksena olisi sairauksien lisääntyminen. Lisäksi erilaisissa olosuhteissa geeneiltään erilaiset yksilöt jäävät henkiin: nykyään esim. lihava ahmiva mies ei välttämättä pääse lisääntymään, mutta aiemmin ko. geeneillä jäi todennäköisimmin henkiin. Tästähän on jo Darwinkin kirjoittanut, ts. eri ajankohtina eri ominaisuudet ovat eduksi evoluution näkökulmasta katsottuna, eikä ole mitään yksiselitteistä "parasta miestä" olemassa. Esim. isokokoinen lihaksikas mies on melko suuressa osassa ihmislajin historiaa ollut huono geenikombinaatio, koska lihaksikkaan miehen ylläpitoon menee paljon kaloreita. Jos olisi olemassa vain yksi ainoa oikea "paras" mies-/naistyyppi, mehän olisimme kaikki sellaisia, koska parinvalinnan myötä sukupolvi toisensa jälkeen ko. tyypit olisivat päässeet lisääntymään. 

Lisäksi yksilöillä on erilainen maku. Minun käsitykseni puoleensavetävästä miehestä on todennäköisesti eri kuin ap:n. Ja vaikka joku mies voi mielestäni olla komea, se ei tarkoita, että pidän häntä silti seksuaalisesti puoleensävetävänä. Tähän voidaan vielä lisätä se, että parinvalinnassa suositaan kumppania, joka on immunologiselta järjestelmältään erilainen kuin minä itse. Tästä johtuen esim. tuoksulla on isokin merkitys parinvalinnassa.

Lisään vielä yhden jutun. Tällä palstalla lassukat valittavat, että naiset kiinnostuvat vain miehistä, jotka pukeutuvat mahdollisimman kalliisiin vaatteisiin. Ei taaskaan pidä paikkaansa. Ensinnäkin tässäkin kohtaa maut ovat todella yksilöllisiä. Itseäni kiinnostavat eniten luonnossa liikkuvat ulkoilma-miehet :D - siksi olen vähän heikkona juuri miehiin, joilla on jotkin vaellukseen tai metsästykseen sopivat vaatteet päällä. Pukumiehet eivät kiinnosta. Toinen juttu on se, että pukeutuminen on yksi tapa viestittää itsestä, vaatetus voi kertoa ihmisestä tarvittaessa valtavan paljon. Siksi minuun tekee vaikutuksen se, että vaatetukseen liittyy tilannetajuisuutta ja hienovaraisten merkitysten tajua: tämä ei todellakaan ole sama asia kuin kalliisti pukeutuminen. 

Vierailija
45/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että lassukkateoreetikoilla on valtavasti yhteistä kansallissosialistien kanssa. Kansallissosialistithan käyttivät "survival of the fittest" -teorioissaan juuri lassukoiden tapaan perustana juuri sitä, että on määriteltävissä jokin tietty absoluuttinen oikea ja paras geenikombinaatio. Hirveää paskaa ainakin biologian näkökulmasta koko teoria. Sellaista kombinaatiota ei voi määritellä ja koirarotujenkin jalostuksessa tuollaiset tiettyjen kombinaatioiden määrittelyt ovat johtaneet sairaiden ja elinkelvottomien rotujen syntymiseen. Antaa biologian ja sen monimuotoisuuden itse hoitaa nämä hommat. 

44.

Vierailija
46/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, 

No kellä on, kellä ei. Varmaan naisten haluihin vaikuttaa hormonaalinen ehkäsy, itse en sellaseen sorru koskaan!   ap

Biologiakin vaikuttaa. Ei naiselle ole ollut kovista haluista mitään hyötyä. Vanhemmiten kyllä monikin nainen käy halukkaammaksi ja voi sitä kähmintää mihin känniset keski-ikäiset akat pilkun aikaan kykenee. Ei nuoret naiset sellaiseen ryhdy juuri koskaan (koska halut eivät ole kovin suuret).

Vierailija
47/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En tee huonolla miehellä mitään. Miksi ihmeessä haluaisin sellaisen niskoilleni, rasitteeksi ja ärsytyksen aiheuttajaksi. Juuri selasin asuinkaupunkini suomi24-tarjonnan ikäluokassa 30-37v. Ehkä 3 tai max. 4 miestä jpstain 150:stä (?) olisi sellaisia, jotka suostuisin edes tapaamaan. Kaikki mielenterveysongelmaisen oloiset transvestiitit, kaljupäiset kirjoitustaidottomat neljän lapsen amisisät, ulkonäöstään huolehtimattomat plösöt tahraisine rilleineen ja vessaselfieineen, amikset bemarikuvineen mojavet päässä, teinin tasolle jääneet heviäijät rasvaisine letteineen ja mauttomine Burzum-paitoineen...eieiei. Tarjonta on oikeasti surkeaa!

Ok-näköinen, ruumiinrakenteeltaan hoikka/normaali/kevyen lihaksikas, korkeakoulutettu, lapseton..noita jo on ihan häviävän vähän. Sitten kun vielä haluaisi ettei miehellä ole päässä pelkkää sahajauhoa, ettei se ole joku juntti joka itkee kun luomukananmunat ovat kalliimpia kuin häkkikanan munat, jolle matkustelu ei tarkoita Thaikkulaan pingpong-baariin menoa, jolla ei ole alkoholiongelmaa tai muuta päihdeongelmaa, joka tykkää tehdä jotain muutakin kuin "liikkua luonnossa ja viettää koti-iltoja" (HALOO, pysykää sinkkuna niin saatte kävellä pitkin pururatoja ja nysvätä kotona pakastepizzan kanssa salkkareita katsoen just niin paljon kuin haluatte..), joka toisaalta ei ole mikään tällainen itseään täynnä oleva kuvottava nuori menestyjä joka katsoo olevansa parempaa ainesta kun taskusta löytyy jotkut hikiset KTM:n paperit ja työnimike on fiinisti englanninkielinen...

Ei tuollaisia ole! Ei vaan ole! No, ehkä on muutama, mutta kun itse olen tavallisen näköinen ja  miesten pääprioriteetti parisuhteen haussa on ulkonäkö (tämäkin herättää ajatuksen etten edes halua miestä, en halua olla siedetty vain sen takia että on isot tissit ja eka treffeille oli jaksanut vetää kunnon sotamaalauksen naamaan ja kihartaa hiukset), ei mulla ole mahdollisuuksia. 

Vierailija
48/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En tee huonolla miehellä mitään. Miksi ihmeessä haluaisin sellaisen niskoilleni, rasitteeksi ja ärsytyksen aiheuttajaksi. Juuri selasin asuinkaupunkini suomi24-tarjonnan ikäluokassa 30-37v. Ehkä 3 tai max. 4 miestä jpstain 150:stä (?) olisi sellaisia, jotka suostuisin edes tapaamaan. Kaikki mielenterveysongelmaisen oloiset transvestiitit, kaljupäiset kirjoitustaidottomat neljän lapsen amisisät, ulkonäöstään huolehtimattomat plösöt tahraisine rilleineen ja vessaselfieineen, amikset bemarikuvineen mojavet päässä, teinin tasolle jääneet heviäijät rasvaisine letteineen ja mauttomine Burzum-paitoineen...eieiei. Tarjonta on oikeasti surkeaa!

Ok-näköinen, ruumiinrakenteeltaan hoikka/normaali/kevyen lihaksikas, korkeakoulutettu, lapseton..noita jo on ihan häviävän vähän. Sitten kun vielä haluaisi ettei miehellä ole päässä pelkkää sahajauhoa, ettei se ole joku juntti joka itkee kun luomukananmunat ovat kalliimpia kuin häkkikanan munat, jolle matkustelu ei tarkoita Thaikkulaan pingpong-baariin menoa, jolla ei ole alkoholiongelmaa tai muuta päihdeongelmaa, joka tykkää tehdä jotain muutakin kuin "liikkua luonnossa ja viettää koti-iltoja" (HALOO, pysykää sinkkuna niin saatte kävellä pitkin pururatoja ja nysvätä kotona pakastepizzan kanssa salkkareita katsoen just niin paljon kuin haluatte..), joka toisaalta ei ole mikään tällainen itseään täynnä oleva kuvottava nuori menestyjä joka katsoo olevansa parempaa ainesta kun taskusta löytyy jotkut hikiset KTM:n paperit ja työnimike on fiinisti englanninkielinen...

Ei tuollaisia ole! Ei vaan ole! No, ehkä on muutama, mutta kun itse olen tavallisen näköinen ja  miesten pääprioriteetti parisuhteen haussa on ulkonäkö (tämäkin herättää ajatuksen etten edes halua miestä, en halua olla siedetty vain sen takia että on isot tissit ja eka treffeille oli jaksanut vetää kunnon sotamaalauksen naamaan ja kihartaa hiukset), ei mulla ole mahdollisuuksia. 

Tiukkaa analyysiä, arvostan. Olen itse tullut siihen tulokseen, että ainoa tapa hankkia ns. hyvä parisuhde on löytää se teini-iässä kun kumpikin on viattomia. Ja sitten kummankin pitäisi vielä olla itsenäinen ja täydellisen mediaimmuuni, jotta suhteessa säilyisi aito inhimillinen yhdessäolemisen ilo ja nautinto.

Sen jälkeen kun viattomuus on menetetty, se on menetetty.

Vierailija
49/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok

Vierailija
50/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mies on jo minulla varattuna. Saat tyytyä toiseksi parhaaseen tai siitä alaspäin, sorry ap.

Vierailija
51/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi itse parempi kuin nuo kuvailemasi miehet joita halveksut?

Vierailija
52/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha olo tästä tekstistä. Häviäjä on löytynyt. Miehet on paskaa, mitä jaksat kuvailla monisanaisesti oikein pahoinvoinnissasi rypien. Oksennus. Joo, pysy nihilisti kotona vaan tekemässä lisää harhaisia johtopääätöksiä.

Vierailija
53/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmaan joskus arvoisesi miehen. Onneksi suurin osa meistä muista ei varmastikaan pidä häntä parhaimmistona, joten ei ole suuri menetys muille sinkuille. 

Vierailija
54/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis yleisen mielipiteen määrittää sen, mikä on miehen 'parhaimmisto'. Joillekin se parhaus on jotakin muuta kuin kuuluisuus, tulot tai muu tilastojuttu.

Vierailija
55/55 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää mitä "parhaimmistoon" kuuluvien miesten pitäisi nähdä ap:ssa? Mitkä ne ap:n omat vahvuudet ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi