Olen huomannut että minulle oikeastikin kelpaa vain se miesten parhaimmisto
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan että näköpiiriisi ilmestyisi todella komea mies. Joku voisi luonnehtia häntä parhaimmistoon kuuluvaksi. Mitä tekisit?
Riippuu tilanteesta, jos on todellinen laatuyksilö niin kaikkeni, jos ei todella laadukas, niin mahdollisesti jotain. Tilanteen mukaan ap
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan että näköpiiriisi ilmestyisi todella komea mies. Joku voisi luonnehtia häntä parhaimmistoon kuuluvaksi. Mitä tekisit?
Mitä sinä minuna tekisit? Sähän voit antaa vinkkejä ap
Miksi tyytyä muuhun kuin parhaaseen? Onneksi oli vara valita ja malttia odottaa että kaikki natsaa. Se, että mies on myös loistava isä tuli bonuksena upean ulkonäön, älykkyyden, huumorintajun, sosiaalisen älykkyyden ja onnistuneen uravalinnan lisäksi. Kyllä, olen onnentyttö.
Ap haluaa antaa meille vaikutelman että hän olisi todella erityinen lopettaessaan viestinsä näin "blablablaa ap"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle kelpaa ilmeisesti itsekäs, sovinisti,tyhmä ja rikollinen, jos vaan on komea? Mullekin kelpaa vain parhaimmisto, mutta kriteerit parhaille on tosi erilaiset.
Ei riitä komeus, pitää olla todella komea/kuuma, mutta joo jos on sängyssä taitava niin mikä jottei ap
Otan osaa. Mulle tyhmyys, ilkeys ja sovinistisuus on todella turn off ja edes täydellinen ulkonäkö ei voi kompensoida niitä.
Onneksi oma mies on todella komea, älykäs ja muutenkin miellyttävä luonteeltaan. :)
Naiset ovat heteroseksin alueella fasistisia toimijoita, jotka pyrkivät kiihko kilpailuttamiseen, elitismiin, rodunjalostukseen ja laboratoriokokeisiin. Tämä on oikeastaan koko toiminnan pohja maailmassa, jossa elämme ja ratkaisee itsessään vastauksia moniin kysymyksiin. On usein suositeltavampaa haaveilla naisista, kuin pyrkiä saamaan heitä, koska niin moni nainen pakottaa miehestä itsellensä koekappaleen järkyttävään järjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä muuhun kuin parhaaseen? Onneksi oli vara valita ja malttia odottaa että kaikki natsaa. Se, että mies on myös loistava isä tuli bonuksena upean ulkonäön, älykkyyden, huumorintajun, sosiaalisen älykkyyden ja onnistuneen uravalinnan lisäksi. Kyllä, olen onnentyttö.
Lopeta vanhentuminen niin pian kuin mahdollista.
Tapa se on tuokin itselleen selittää se että ei itse kelpaa kelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan vielä kirjoittelet naisena esiintyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tunnistat sitä oikeasti parhaimmistoa.
Tarkennuksena, miesten parhaimmisto = parhaimman näköiset miehet ap
Oletko itse naisten parhaimmistoa ulkonäöltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. ap
Olen huomannut että naisista parhaimmat eivät välttämättä valitse huomiota herättävintä miestä. He ovat älykkäitä ja hakevat muita arvoja.
Sellainen keskivertoa edustavampi mutta ei kuitenkaan ihan niin huikea pyrkyri-nainen tarvii edustusmiehen itsensä jatkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. ap
En olisi arvannut.
Niinhän teistä moni tulee olemaankin yksin ja vakaviin suhteisiin ette kelpaa, toki seksiä voitte joskus saada tasokkailta miehiltä jotka tyytyvät teihin paremman puutteessa.
Mietin juuri itse, että en voisi kuvitellakaan olevani yhdessä minkään b-luokan tyypin kanssa. Mutta ulkonäkö ei ole ainoa kriteeri, vaikka tietty taso tottakai siinäkin pitää olla. Mutta myös älyä, menestystä, huumorintajua, monipuolista sivistystä jne. Oma mieheni on aikamoinen poikkeusyksilö, minkä tajuaa jo lukiessa noita kotityökeskusteluja. Koska meillä mies oikeasti kantaa vastuunsa niissäkin. Nyt jo yli 20 yhteistä vuotta takana, enkä suosittele kenellekään kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
LOL,
mutta miksi naisia kiinnostaa niin harva mies kun miehiä kiinnostaa melkein kaikki naiset?
Fact of life. Miehiä ei tarvittaisi kuin muutama hyvä periyttäjä, joka voisi pistää paksuksi vaikka koko naisväestön. Mies on evoluution kannalta aika turha tyyppi naisiin verrattuna. :-) Eikä varsinkaan nuorilla naisilla ole hirveitä seksihaluja, jotka ajaisivat heitä iskemään miehiä samalla intensiteetillä kuin miehet lähestyy naisia.
Näin kohtuu tasokkaana miehenä, ei minua ainakaan kiinnosta kaikki naiset ja seurusteluun kelpaa ainoastaan tasokas nainen. Seksissä ei ole niin väliä ja siihen kelpaa muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat heteroseksin alueella fasistisia toimijoita, jotka pyrkivät kiihko kilpailuttamiseen, elitismiin, rodunjalostukseen ja laboratoriokokeisiin. Tämä on oikeastaan koko toiminnan pohja maailmassa, jossa elämme ja ratkaisee itsessään vastauksia moniin kysymyksiin. On usein suositeltavampaa haaveilla naisista, kuin pyrkiä saamaan heitä, koska niin moni nainen pakottaa miehestä itsellensä koekappaleen järkyttävään järjestelmään.
Joltain on taas jäänyt iltalääke ottamatta. :D
Jokainen varmaan ajattelee että MINULLE kelpaa vaan parhaimmisto. Muut voivatkin pyöritellä silmiä. Mutta kenelle sinä kelpaat?
Neitsyt en ole...Olen "hairahtanut" joskus, ja olen myös ollut niiden todella komeiden kanssa. ap