Mitä ajatella tyttäreni suhteesta?
Tämä on tyttäreni ensimmäinen suhde, sekä heillä on 3 vuotta ikäeroa. 3 vuotta ikäero ei kyllä tunnu missään jos tyttäreni olisi täysi-ikäinen. Mutta tyttäreni on 15 ja hänen poikaystävänsä on 18. Kuulemma ovat olleet suhteessa jo puoli vuotta, eikä tyttäreni viitsinyt kertoa ennen asiasta minulle. Onneksi hän kertoi, poikaa itse en ole vielä tavannut mutta tyttäreni sanoi että kun he ovat valmiita niin pääsen hänet tapamaan. En vain tiedä mitä ajattelisin sillä poika on jo täysi-ikäinen. Onko teillä ala-ikäisiä lapsia jotka seurustelevat täysi-ikäisen kanssa? Mitä itse ajattelete asiasta? Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (22)
Kannatan sitä että tapaat tuon pojan ennen kun teet mitään johtopäätöksiä hänestä.
Itse tapasin 20-vuotiaan eksäni 16-vuotiaana, olin tosin avoin vanhemmilleni ihan alusta alkaen eikä heillä ikinä ollut mitään sitä vastaan. Vieläkin ollaan hyviä kavereita, vaikka suhde aikanaan loppuikin. Ei kannata tuomita vaikka ikäero saattaisikin kuulostaa "hurjalta", vaan tavata kumppani ensin.