Montakos litraa teillä menee maitoa viikossa?
Meillä 10. Itse en juo maitoa.
Yh+2
Kommentit (97)
Monta. Itsellä menee ruoan kanssa vähintään puoli litraa. Poikaystävä ei niin paljoa.
Ehkä 7 litraa. 2 aikuista ja 1, 5-vuotias. Meillä lapsi juo maitoa ja aikuiset käyttää kahvissa ja leivonnassa. Mielestäni aikuisten ei tarvi lipittää maitoa litratolkulla.
Nolla.
Vieraita varten on 2 dl maitoja kahviin.
2 aikuista ja 3 alakoululaista.
Perheessä kaikilla enemmän tai vähemmän maitoallergiaa.
0 litraa. Ostan maitoa vain kun sitä tarvii ruoanlaittoon (esim. pinaattikeittoon, kalakeittoon, pannariin yms.) eli ehkä kerran kuussa litran.
2-3 l viikossa minä en juo maitoa ,mies juo joskus. Kahviin laitamme ja ruokaan käytän jonkin verran .siis 2henkilöä.
4-5 litraa, 2 aikuista ja teinipoika. Mä en juuri juo, lähinnä ruuanlaitossa käytän. Paitsi joskus näillä pakkasilla kuumaa kaakaota!
Ehkä 6 litraa. Mun ja 1,5v lapsen osuus siitä ehkä litra, loput juo mies.
2-3 litraa. Kaksi aikuista. Mies juo työpaikallaan maitoa, mutta sen määrää en osaa kommentoida.
0. En tajua maidon kittaamista ollenkaan. Ihmetyttää kun vaikka vähävaraisissa perheissä käytetään rahaa maitoon kun samat ravintoaineet saisi terveellisemmin ja halvemmalla muista aineista.
1-2 litraa. Kahdeksan hengen talous (opiskelijoita). Yksi ihminen mun lisäks käyttää kahvissa maitoa. Menee kyllä mustanakin, jos kumpikaan ei jaksa tai viitti kävellä 200 m navetalle sitä hakemaan jos vaikka sataa
t: sokerista tehty maatalousopiskelija
Minulla yksin max. 1 litra. Yleensä vähemmän. Kaakaota tulee välillä juotua ja leivottu ehkä jotain. Välillä ei. En tykkää juoda maitoa sellaisenaan.
Vesi on paras janojuoma, kyllä. Maitoa kuluu ruokajuomana, kahviin, kaakaoon, pannariin, lättyihin, puuroihin...