Olen nyt alkanut kehuamaan vaimoani kotitöiden tekemisestä säännöllisesti.
Mahtaako vaimo nyt paremmin jaksaa tehdä kotitöitä ja pysyykö into yllä? Vaimo on kotiäiti ja minä päivät töissä. Ajattelin, että minun on mukavempi rentoutua töiden jälkeen kotona, kun vaimo kehujen saattelemana jaksaa hoitaa kotia. On vaikuttanut nyt selvästi tyytyväisemältä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ala maksamaan palkkaa myös.
Koko ajan ostelen sille kaikenlaista eli onhan siinä palkkaa.
Varaa taskuusi myös suklaanappeja, joita voit heittää naiselle esimerkiksi hänen tiskatessa. Palkkaus vahvistaa koulutuksen tehoa, ja motivoi jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Varaa taskuusi myös suklaanappeja, joita voit heittää naiselle esimerkiksi hänen tiskatessa. Palkkaus vahvistaa koulutuksen tehoa, ja motivoi jatkamaan.
Mieluummin vaikka kurkun paloja ettei liho...
Vakavissaan, teidän työnkuvat on nyt selvät elämäntilanteessanne, joten en aidosti usko tässä olevan jotain "kotiorjuutusta" aloituksen takana. Kehut tuntuvat aina hyvältä, joten oikealla tiellä olet :) Kumpikin parisuhteessa on tyytyväisempi, kun kokee saavansa arvostusta :)
Tee ap itsekin kotitöitä, mä ottaisin tuon sivusta katsomisen ja kehumisen puhtaana vittuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Koskas vaimosi saa rentoutua?
Makaa sängyssä lahnana ja minä teen työ. Siinä sitä.
Nyt oot hyvin pessyt kalsarit, kiitos! Upeesti tiskattu, rasvaa ei ole ja ruuanjämiä ei ole, astiat kiiltää ja tuoksuu puhtaalle kiitos Tiina. Todella siistiä, olet ollut tarkka imurin varressa.
Vai mitä sanot konkreettisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas vaimosi saa rentoutua?
Makaa sängyssä lahnana ja minä teen työ. Siinä sitä.
Jos et valita niin ok.
Kiva juttu, ap. Kaikki tarvitsevat kehuja ja arvostusta. Toivottavasti vaimosi myös kehuu sinua.
Hyvät jatkot teille sinne!
Vaikuttaa toimivan.