Ilmoitanko miehen ensirakkaudelle...
...että mies vieläkin rakastaa tätä?
Ei kertakaikkiaan ole päässyt naisesta irti vaikka ovat eronneet jo 20 v. sitten.
Alan niin kyllästyä tähän. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä pian 1,5 v. Ennen meitä mies oli jonkun toisen naisen kanssa, jonka kanssa teki lapsen.
Kun oltiin oltu muutama kk yhdessä, mies alkoi puhua kaikkea että harmittaa välillä kun ei se nuoruuden rakkaus kestänytkään, ja ettei ollut niin ja niin pitkään aikaan pystynyt oleen kenenkään muun kanssa, ja että tää nainen jonka kanssa hänellä on lapsikin, oli vaan korvike! Mahtavat fiilikset mullakin. Olenko mäkin vaan korvike? Et, sanoo mies....mutta uskoako häntä? Ja jokin aika sitten sanoi minulle, että ei tää vaan tunnu samalta kuin sen ensirakkautensa kanssa! Siis alan todella kypsähtää noihin kommenteihin ihan pikku hiljaa...ihan kuin minulla ei olisi mitään arvoa ja merkitystä. Ja mulleko saa ladella ihan mitä tahansa...
Sitten nyt pari pv sitten huomasin, että oli tietokoneella etsinyt tätä naista facesta.
Ajattelin, että ei taas....tuntuu, että mies on jumiutunut menneeseen.
Naisella on perhe ja lapsia. Ilmeisesti aikoinaan jättänyt miehen.
Nyt siis olen niin kypsä koko hommaan (ei asuta yhdessä, seurustellaan), et olen niin lähellä, että soitan tälle naiselle ja kerron miehen tunteista tätä kohtaan.
Tekisinkö niin? Siis en millään pahalla. Eikö se ole ihan imartelevaa, ettei joku ole pystynyt unohtamaan. Siis mitä teen, soitanko vai enkö? Jotenkin haluaisin keskustella tämän naisen kanssa, joka niin täydellisesti on vienyt miesystäväni sydämen.
Olen siis jo jotenkin luovuttanut, en jaksa enää tällaista, että mies idolisoi jotain entistä rakastettuaan. Saa kohta elää muistojensa kanssa yksin.
Kommentit (25)
Harmillista. Ap taitaa olla niitä ihmisiä, joka todella rakastaa miestään. Niin paljon, että tahtoo tämän olevan onnellinen vaikka se onnellisuus tulisikin sitten jonkun toisen kanssa. Se joka tuon rakkauden kohteeksi pääsee on kyllä todella onnekas. Ei mulla muuta.
Ei mitään hätää. Anna niiden vaikka tavata, niin päsee helposti yli siitä. 20 vuodessa se on muuttunut ja paljon, eikä parempaa. Joten se ei ole se sama hlö kuin sillon aikasemmin.
Ilmoititko? Jos niin mitä tapahtui?
Mies voi itse ottaa yhteyttä exään jos noin paljon vaivaa. Sillähän se selviää. Sinuna en todellakaan ottaisi exään yhteyttä, se on miehen asia.