Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pilven poltto. Mitä tehdä?

Vierailija
22.01.2016 |

Kommentoin tonne toiseen keskusteluun, mutta ajattelin tehdä ihan oman, jos saisin apua.

Eli meidän kerrostaloon muutti uudet naapurit, lähes heti heidän muuton jäälkeen alkoi meidän koko vessa haista kannabikselle ja jos ovi auki haju leviää myös muualle asuntoon. Haju on todella pistävä ja epämielyttävä, itselläni alkaa särkemään pää käydessäni vessassa. Minulle on ihan sama mitä kukakin tekee tai käyttää, jos se ei vaikuta minuun ja nyt vaikuttaa. Mitä tässä voi tehdä? Olen sen verran pelkuri etten ovelle uskalla mennä,en tietenkään voi olla satavarma sen tulevan uusien naapurien asunnosta, mutta kun laskee 1+1 niin todennäköistä. Mieheni ei mene, koska häntä ei häiritse ( sanoi, että voi joskus sanoa jos näkee rapussa ) mutta siihen törmäämiseen voi mennä aikaa ja haluaisin asialle tehtävän nyt jotain. Meillä myös lapsi enkä halua hänen sitä haistelevan, onneksi polttelu alkaa yleensä lapsen jo nukkuessa, mutta kuitenkin.

Mtä siis tehdä tässä yhteydessä? Asukkaat on vuokralaisia, sen verran tiedän, mutta en tiedä vuokranantajasta sen enempää, kerran juttelin rapussa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan sitä käydä juttelemassa ja pyytää että paketoisivat pilven parempaan pakettiin. Oma mies polttelee, ei tosin parvekkeella vaan menee aina ulos polttamaan, juuri sen takia ettei naapuriin menisi haju. Joskus kotiin tullessa rapussa leijaili järkyttävä pilven haju ja meiltähän se tuli, kukkapussi oli huonosti laitettu kiinni ja haju oli ihan hirveä. Hävetti. Tämän jälkeen kukkapussi on asunut suljetussa lasipurkissa, eikä haju ole tuottanut enää ongelmaa.

Vierailija
22/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monistat näitä oikein urakalla. Puuhakasta, mutta silti 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mitä tiukkapipoja täällä. :)

Moi huumehörhö

huumehörhö (1)

(arkikieltä) (erityisesti ymmärrykseltään sekava) narkomaani tai päihteiden sekakäyttäjä

Joo, en ole kyllä kumpaakaan noista. Satunnaisesti vain polttelen. Onneksi naapurissa harrastetaan samaa. ;)

Vierailija
24/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelijät on pääasiassa lepposaa porukkaa, ihan hyvin voit käydä sanomassa asiasta nätisti. Varmaan arvostavatkin sitä kun joku toinen naapuri saattaisikin tehdä ilmoituksen poliisille. Eihän sitä itse tajua että haju kulkeutuu muihin asuntoihin ellei joku kerro.

Vierailija
25/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te narkkareiksi syyttelevät: joillakin saattaa olla vaikka kovia kipuja, ms-tautia tai reumaa, tai näistä johtuvaa vakavaa unettomuutta. Kannabis auttaa joillain paljon paremmin kuin lääkkeet joista taas voi tulla sivuvaikutuksia. Itsekin suhtauduin ennen epäilevästi mutta nyt tiedän paremmin, kokemuksia lähipiiristä. Itse en käytä kun ei vaivoja ole mutta jos itse sairastuisin vaikka syöpään, toivoisin että lääkekäyttö olisi silloin laillista.

Vierailija
26/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin isännöitsijälle äärimmäisen huonosta ilmastoinnista. Ei tuollaiset toisista taloista tulevat hajut kuulu nykypäivän asumiseen.

Vierailija
27/27 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pössyttelijät on pääasiassa lepposaa porukkaa, ihan hyvin voit käydä sanomassa asiasta nätisti. Varmaan arvostavatkin sitä kun joku toinen naapuri saattaisikin tehdä ilmoituksen poliisille. Eihän sitä itse tajua että haju kulkeutuu muihin asuntoihin ellei joku kerro.

Ehkä kokeilen lappua ensin, jos sillä olisi edes vähän vaikutusta, käykö alarappuun? Juuri tuon ongelman vuoksi etten tiedä varmaksi asuntoa vaikka luulen tietäväni. Kaikki täällä nyt arvostelee jostain syystä, että olen pilveä vastaan, tiukkis ja haluan heille ongelmi niin haluan vielä korostaa, että ei mistään näistä ole kyse vaikka se ei ole edes olennaista. Poltelkoon niin paljon kuin mieli tekee, jos se tapahtuu niin ettei hajut leviä muualle. Mieheni polttaa tupakkaa, mutta hänkään ei tee sitä sisällä vaan kävelee myöskin parvekkeelle sen tekemään.

Minulla ei käynyt tuo ilmastointiasia mielessä eikä kyllä miehelläkään, vanhan talon puolia ollaan ajateltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi